لوله فولادی سیاه

خرید لوله های گالوانیزه و خرید لوله های سیاه

خرید لوله های گالوانیزه و لوله های سیاه خرید لوله های گالوانیزه و لوله های سیاه

 

شرکت مهزیارفولادصنعت ، با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش لوله های گالوانیزه و لوله های سیاه ، با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد ، سعی دارد قیمت تمام شده لوله های فولادی قید شده را با نازلترین قیمت در اختیار شما صنعتگران عزیز قرار دهد . شک نکنید مهزیار فولاد در درجه اول کیفیت را برای شما تضمین میکند . 

اما در ابتدا قصد داریم تفاوت بین لوله های گالوانیزه و لوله فولادی سیاه را برای شما صنعتگران عزیز تشریح کنیم . با ما همراه باشید .

 

تفاوت بین لوله های گالوانیزه شده و لوله فولادی سیاه چیست؟

برای انتقال آب و گاز  به خانه‌های مسکونی و ساختمان‌های تجاری و … نیازمند استفاده از انواع لوله ها هستیم . انتقال گاز به اجاق گاز، آب‌گرم‌کن‌های خورشیدی و وسایل دیگر صورت می گیرد.  در حالی که انتقال آب برای نیازهای دیگر انسان‌ها ضروری است. متداول‌ترین نوع لوله‌های مورد استفاده برای حمل آب و گاز لوله‌های سیاه و لوله های گالوانیزه هستند مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصصی که در خرید و فروش لوله های گالوانیزه و لوله سیاه دارد ، شما را راهنمایی کرده ، و خریدی آسوده را برای شما رقم خواهد زد . 

لوله گالوانیزه:

لوله گالوانیزه  با مواد روی پوشیده شده‌است تا لوله فولادی مقاوم در برابر خوردگی باشد.

 استفاده اولیه از لوله گالوانیزه، انتقال آب به خانه‌ها و ساختمان‌های تجاری است. روی هم چنین مانع از تجمع رسوبات معدنی می‌شود که میتوانند باعث انسداد خط آب شوند. این لوله به دلیل مقاومتشان در برابر خوردگی به عنوان قاب‌های داربست  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله سیاه :

لوله سیاه از لوله گالوانیزه متفاوت است، زیرا بدون پوشش است.

رنگ تیره آن به دلیل اکسید آهن تشکیل شده در سطح آن در طول تولید است. هدف اولیه لوله سیاه، حمل پروپان یا گاز طبیعی به خانه های مسکونی و ساختمان های تجاری است. لوله سیاه بدون درز تولید می شوند، و در نتیجه آن را لوله ای بهتر برای حمل گاز می سازد. لوله فولادی سیاه نیز برای سیستم های آتش سوزی استفاده می شود زیرا نسبت به لوله های گالوانیزه  در برابر آتش مقاوم تر است.

چالش ها و مشکلات :

روی موجود بر سطح لوله گالوانیزه در طول زمان خشک می‌شود و لوله را مسدود می‌کند. پوسته ‌پوسته شدن سطح لوله  می‌تواندباعث شود که لوله منفجر شود در نتیجه استفاده از لوله گالوانیزه برای حمل گاز می‌تواند یک خطر ایجاد کند. از سوی دیگر لوله فولادی سیاه راحت تر از لوله گالوانیزه تخریب می‌شود و مواد معدنی میتوانند در داخل آن رسوب  ایجاد کنند.

هزینه :

لوله فولادی گالوانیزه به دلیل پوشش روی و فرایند تولید دارای هزینه تولید بیشتری از لوله فولادی سیاه است. اتصالات گالوانیزه نیز هزینه بیشتری نسبت به اتصالات مورد استفاده در لوله سیاه دارد. لوله های گالوانیزه هرگز نباید به لوله فولادی سیاه در ساخت خانه های مسکونی یا ساختمان تجاری متصل شوند.

 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد . 

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ،علاوه بر انواع لوله های گالوانیزه ، در زمینه فروش انواع لوله های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *