لوله ریزبار

خرید و فروش لوله های ریز بار میلیمتری ( مبدل حرارتی ، هیدرولیک ، مصارف صنعتی خاص )

با سلام و درود بر شما صنعتگران و خریداران محترم ، مهزیار فولاد صنعت شرکت تامین کننده مقاطع فولادی و آلیاژی و کلیه آهن آلات میباشد، و میتواند در هر زمینه شما را در اهداف صنعتی تان یاری کند . مهزیار فولاد صنعت در زمینه خرید و فروش لوله های ریز بار میلیمتری و انواع لوله مانیسمان تجربه بالایی داشته و از اولین و مهمترین اهدافش ، جلب رضایت مشتریان میباشد . در این راستا قصد داریم این لوله میلیمتری استنلس استیل با آلیاژ 314 و 316 ، را با نازلترین قیمت و بیشترین کیفیت در خدمت شما عزیزان در سراسر کشور قرار دهیم . جهت خرید این لوله ، شما میتوانید با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 بگیرید و سفارش خود را به ما بسپارید .


 لوله های ریز بار میلیمتری ( مبدل حرارتی ، هیدرولیک ، مصارف صنعتی خاص )

خرید و فروش کلیه لوله های ریز بار میلیمتری  جهت مصارف هیدرولیک ، مبدل های حرارتی ( آتشخوار ) ، لوله های میلیمتری جهت مصارف صنعتی ، لوله های میلیمتری استنلس استیل  آلیاژ 304 ، 316 جهت مصارف صنایع غذایی و دارویی .

مقاله ی ورق رنگی و مقاله ی ورق آهن را نیز بخوانید
مقاله ی ورق آجدار
فروش لوله صنعتی  را نیز بخوانید

لوله های میلیمتری st35.8  جهت مبدل های حرارتی .

لوله های میلیمتری هیدرولیک جهت سیستمهای هیدرو پایپینگ .


از خریداران عزیز و صنعتگران عزیز و خریداران محترم خواهشمندیم جهت خرید لوله های ریز بار میلیمتری ، با شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، و یا اینکه میتوانید بااستفاده از ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و یا ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت را از خرید خود آگاه سازید ، شک نکنید پرسنل فروش پس از دریافت سفارش شما ، پیگیری نموده و پیش فاکتور مربوطه را ارسال می کنند ، و پس از تایید مقاطع فولاد درخواستی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین خواهند کرد . پرسنل بخش فروش ، از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ) پاسخگوی هر گونه درخواست شما خواهند بود . بدلیل نوسانات شدیدی که در بازار آهن آلات وجود دارد ، قیمت های موجود در سایت بصورت حدودی بوده و و صرفا برآورد هزینه های شما خریداران میباشد . خواهشنمدیم جهت خرید ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله های ریز بار میلیمتری ، در زمینه لوله فولادی دیگر و همچنین ورق های فولادی نیز فعالیت دارد که در ذیل قید شده :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *