خرید ورق گالوانیزه رنگی - فروش ورق گالوانیزه رنگی

خرید ورق گالوانیزه رنگی – فروش و قیمت روزانه انواع ورق گالوانیزه رنگی

سلام و عرض ادب خدمت صنعتگران و خریداران عزیز ، فروش ورق گالوانیزه رنگی توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت صورت میپذیرد ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه خود در زمینه فروش و خرید ورق گالوانیزه رنگی ، راه خرید و انتخاب صحیح ورق های فولادی را برای شما عزیزان ساده نموده و مشاوران خود را جهت فروش لوله های فولادی و ورق های فولادی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد .

بدون شک ورق گالوانیزه رنگی از دیگر ورق های فولادی است که نیاز بسیاری از صنایع میباشد ، مهزیار فولاد صنعت ، این ورق فولادی را در ابعاد و اندازه دلخواه شما ، در اختیارتان قرار می دهد ، و بیشترین سعی ما این است که شما خریداران و صنعتگران از خرید خود راضی باشید .


خرید ورق گالوانیزه رنگی

ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه است:


ورق های گالوانیزه در دنیای صنعت امروز بسیار محصولات فولادی پر مصرفی بوده و در سال های گذشته تکنیک های گوناگونی جهت بهبود مقاومت سطحی ورق های گالوانیزه ایجاد شده است.

در دو دهه ی گذشته، با ورود ورق های رنگی، به صنعت تولید ورق های گالوانیزه، دنیای ورق های گالوانیزه رنگی بسیار متفاوت شده و این ورق ها با کیفیت های بسیار بالا از ورق های گالوانیزه جهت مصارف گوناگونی همچون ساخت پوشش های سقف جهت ویلاهای مسکونی، ساختمان های اداری و تجاری، انواع انبار، سالن های تولید و سوله و از دیگر مصارف ورقهای رنگی می توان به ساندویچ پنل و دیگر لوازم صنعتی که کیفیت سطح و رنگ سطح برای مصرف کننده ها حائز اهمیت می باشد، اشاره نمود.

ورق های گالوانیزه رنگی در حقیقت در چند مرحله تولید می گردد که مراحل تولید انواع ورق های آهنی گالوانیزه رنگی و ورق های فولادی گالوانیزه رنگی به اختصار در ادامه این مقاله به آن اشاره می شود.

ورق های سیاه فولادی ابتدا وارد خط نورد سرد شده و پس از انجام نورد سرد بر روی سطح این ورق ها و کاهش ضخامت وارد وان گالوانیزه شده و سطح ورق های مذکور گالاوانیزه می گردد. پس از فرآیند گالوانیزه و سرد کردن سطحی ورق ها، پوششی از رنگ بر روی ورق مذکور پیاده سازی شده و و ورق در طول عبور از خط تولید با عبور از داخل کوره رنگ سطحی آن پخته شده و به سطح اصلی گالوانیزه فولادی ورق می چسبد.

ورق های تولید شده با این تکنیک را در بازار ایران با نام ورق های گالوانیزه رنگی می شناسند. این ورق ها می توانند با فرمینگ های گ.ناگون همچون فرمینگ های ذوذنقه، سینوسی، شادولاین، لمبه و …. مورد کاربرد کلیه سازه های ساختمانی و ویلایی و صنعتی در سراسر کشور قرار می گیرد.

ورق های گالوانیزه رنگی با توجه به مقاومتی که در برابر رطوبت، حرارت، باد ، باران و دیگر شرایط جوی از خود نشان می دهد، بسیار گزینه ی ایده آلی جهت استفاده در پوشش سقف در مناطق مرطوب و ساحلی می باشد.

ورق های رنگی و ورق های گالوانیزه رنگی در ضخامت های گوناگون از ضخامت 0.2 میلی متر الی ضخامت 1 میلی متر در عرض های مختلف ( عرض 1.25، و 1 متر ) تولید و عرضه می گردد.

ورق های گالوانیزه رنگی که در دسته ی ورق های آهنی فولادی قرار می گیرد، می تواند در رنگ های مختلف و رنگ های گوناگونی برابر با کد رنگ درخواستی صنعتگران گرامی، تهیه و تامین گردد.

قیمت ورق های رنگی فولادی به نسبت دیگر ورق های گالوانیزه فولادی با توجه به هزینه های بیشتری که در شرایط تولید می طلبد، بالاتر از انواع ورق های گالوانیزه بوده و این ورق ها صرفا مورد مصرف صنایعی که در این مقاله به آن اشاره شد، قرار می گیرد و در ساخت سازه های صنعتی و کاربردی نقشی ندارد.

ورق های گالوانیزه رنگی همینک در انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت در ضخامت های گوناگون و ابعاد گوناگون به صورت ک.یل موجود بوده و خریداران گرامی می توانند جهت استعلام قیمت روزانه انواع ورق های گالوانیزه رنگی با واحد فروش شرکت به شماره  تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایند.

ورق های رنگی گالوانیزه رنگی موجود در کشور ایران، تولید کشور های داخلی فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد سمنان، شرکت هفت الماس، شرکت فولاد غرب بوده و این ورق ها در انواع وارداتی نیز در کشور موجود می باشد که ورق های رنگی تولید کشور های چین، هند، امارات و قزاقستان از انواع ورق های وارداتی به کشور ایران جهت استفاده در پروژه های صنعتی می باشد.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت زورانه انواع ورق های رنگی و جهت خرید انواع ورق های رنگی فولادی، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های گالوانیزه رنگی آهین و فولادی در ایران.


خرید ورق گالوانیزه رنگی - فروش ورق گالوانیزه رنگی

خرید ورق گالوانیزه رنگی – فروش ورق گالوانیزه رنگی

فروش ورق گالوانیزه رنگی ضخامت های 0.18 تا 1 میلیمتر رول عرض 1 و 1.25 در رنگ های مختلف با کد رنگ درخواستی شما

خرید ورق گالوانیزه رنگی

  • ورق گالوانیزه رنگی  وارداتی (چین ، مبارکه ، قزاق )
  • ورق رنگی گالوانیزه وارداتی مستقیم از بندر امام قیمت کف بازار
  • ورق رنگی داخلی تولید فولاد مبارکه (مستقیم از اصفهان )
  • موجودی فعلی در تاریخ 11 آبان 95
  • ورق رنگی ضخامت 0.18 عرض 1 متر چینی در 11 رنگ
  • ورق رنگی ضخامت 0.25 عرض 1 متر چینی در 14 رنگ
  • ضخامت 0.30 عرض 1 متر چینی در  10 رنگ
  • ورق رنگی ضخامت 0.35 عرض 1 متر و 1.25 متر  چینی در 2 رنگ
  • ورق رنگی ضخامت 0.40 عرض 1 متر و 1.25 متر چینی در 2 رنگ قیمت قوطی آهنی , قیمت ورق گالوانیزه رنگی
  • ورق رنگی ضخامت 0.45 عرض 1 متر و 1.25 متر چینی در 4 رنگ
  • ورق رنگی ضخامت 0.47 عرض 1 متر و 1.25 چینی در 21 رنگ لوله تست آب , قیمت لوله مانیسمان
  • ورق رنگی ضخامت 0.50 عرض 1 متر و 1.25 چینی در 4 رنگ
  • ورق رنگی ضخامت  0.60 عرض 1 متر و 1.25 چینی در 3 رنگ قیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، فروش ورق گالوانیزه رنگی را در سراسر ایران توسعه داده و اولین اولویتش بالا بودن درجه کیفی ، و رضایت مشتریان خود است . خواهشمندیم از طریق تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت درخواستی خود آگاه سازید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را پیگیری نموده و در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد . همچنین میتوانید صورت خود را به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ارسال نموده و ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید .شایان ذکر است که شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر فروش ورق گالوانیزه رنگی ، در زمینه انواع ورق های فولادی مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده :

از شما خریداران محترم تقاضا میشود  جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *