لوله مانیسمان رده 40

خرید ، فروش و قیمت لوله های مانیسمان رده 40 و رده 80

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت کاربران مهزیار فولاد صنعت و خریداران عزیز و ارجمند. لوله های مانیسمان ، یکی از پر مصرف ترین لوله ها در صنایع مختلف می باشد. این لوله ها در رده های مختلف وجود دارد که عبارتند از: لوله مانیسمان رده 40 ، لوله رده 60 ، لوله رده 80 ، لوله رده STD ، لوله رده XXS ، لوله رده XS ، لوله رده 100 ، 120 و 160 که در میان این لوله ها ، لوله رده 40 و لوله رده 80 از پر مصرف ترین لوله های مانیسمان محصوب می شوند. مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصص خود در این زمینه ، شما عزیزان را در انتخاب صحیح لوله های فولادی  با توجه به نوع کاربرد و شرایط استفاده یاری نموده و با مشاوره های خود ، شما عزیزان را از انتخاب نادرست محصولات فولادی منع می نماید. لطفا جهت خرید لوله مانیسمان رده 40 و دیگر لوله های فولادی در رده و ضخامت های مختلف با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش مهزیار فولاد صنعت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

مهزیار فولاد

شرکت مهزیارفولادجدیدترین اخبار فولادایران باشماست.


خرید ، فروش و قیمت لوله های مانیسمان رده 40 (بدون درز ، سیملس ) A106 رده 40 ، رده 20 ، رده  STD ، رده 60  ،رده 80 ، رده 120

لوله استیل
مقاله ی ورق رنگی و مقاله ی ورق آهن را نیز بخوانید
مقاله ی ورق آجدار و مقاله ی فروش ورق سیاه را نیز بخوانید
مقاله ی ورق سیاه  و مقاله ی فروش لوله صنعتی  را نیز بخوانید

لوله مانیسمان A106  در سایز ها و ضخامتهای مختلف جهت مصارف صنعتی ، تولید کشور های رومانی ، چین ، تایوان ، روس ، اکراین .
همینک در مهزیار فولاد .
2144449101 تماس بگیرید.


مهزیار فولاد صنعت بعنوان فروشنده و خریدار مقاطع فولادی و آلیاژی در خدمت شماست تا با خدمات خود در زمینه انواع آلیاژ های مختلف شما عزیزان را در این راستا یاری نموده و کلیه نیاز های صنعتی شما عزیزان را تامین نماید. ما با سالها تجربه و تخصص در زمینه انواع آلیاژ ها شما را از هرگونه انتخاب نا درست مقاطع فولادی منع نموده و سعی بر آن داریم تا با مشاوره های خود تجربه ی جدید و بسیار عالی از خرید را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم. خواهشمندیم جهت اطلاع از قیمت لوله مانیسمان رده 40 و دیگر لوله های فولادی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیام به واتزاَپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش مهزیار فولاد صنعت را از صورت های درخواستی خود آگاه سازید. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *