ورق های آلیاژی ck

خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع ورقهای ck45 ، ck 60

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم به ورق های فولادی ck از جمله ورق های CK45، و ورق های CK60 اشاره داشته و اطلاعات کاربردی درباره این ورق فولادی آلیاژی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . با ما همراه باشید.


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه است:


ورق های فولادی آهنی CK45 و CK60 در دسته ی ورق های ضد سایش آلیاژی قرار می گیرند، ورق های CK45 میبایست دارای 0.40 الی 0.45 درصد وزنی عنصر کربن در بافت خود باشند.

ورق های فولادی CK45 با توجه به میزان کربنی که در بافت خود دارند مقاوکت بیشتری را در شرایط سایشی و در شرایط مکانیکی از خود نشان می دهند.

ورث آلیاژی CK60 نیز همچون CK45 در گرید ورق های ضد سایش قرار می گیرند که ورق CK60 مقاومت سایشی بیشتری به نسبت ورق CK45 را دارا می باشد، ورق های CK60 میبایست بین 0.57 الی 0.62 درصد وزنی عنصر کربن در بافت خود داشته باشند تا بتوانند آلیاژ CK60 را در شرایط آزمون پاس نماید.

ورق های CK45 و ورق های CK60 در دسته ی ورق های وارداتی بوده و در کشور ایران معمولا این ورق ها از نوع چینی و روسی در دسترس متقاضیان گرامی و صنعتگران ارجمند قرار دراد.

شما می توانید جهت خرید، پیشنهاد بار یا فروش انواع ورق های CK45 و جهت اطلاع از قیمت روزانه و لحظه ای ورق های CK45 با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نمایید.

ورق های CK45 و CK60 در  ابعاد گوناگون وضخامت های گوناگون همینک در انبار استوک شرکت موجود می باشد و شما می توانید ورق های CK45 و CK60 روسی و ورق های CK45 چینی را از مجموعه مهزیار فولاد صنعت تهیه نمایید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت ورق های ck45 همینک با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

 

با سلام و درود بر شما صنعتگران عزیز  خریداران محترم. مهزیار فولاد صنعت با هدف تامین و فروش کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی در کشور، خدمات خود را در این راستا به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. مهزیار فولاد صنعت عرضه کننده انواع ورق های فولادی ck در ایعاد و ضخامت های مختلف می باشد. ما ورق های ck45 و ورق های ck22 و دیگر ورق های ck مثل ck75، ck15، ck60 و ck67 و…. را با متعادل ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق های آلیاژی قید شده با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و صورت خرید خود را اعلام نمایید. تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به بهترین شکل ممکن خدمات خود را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.


خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع ورق های فولادی ck  و انواع ورق فنر

ورق های ضد سایش سری  ck  ضخامتهای پائین از 0.5 میلیمتر تا 3 میلیمتر

ورق های آلیاژی ضد سایش  ck45 ، ck 60 ، ck67 ، ck75

ضخامتهای 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 15 و ضخامتهای بالا تر همینک در مهزیار فولاد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با ضخامتها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید .


مقاله ی میلگرد استیل ۳۰۴ , بورس ورق استیل را نیز بخوانید
مقاله ی ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو را نیز بخوانید
مقاله ی ورق استیل ۴۳۰قیمت ورق گالوانیزه  را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت، با ارائه خدمات خود در زمینه تامین و فروش انواع مختلف ورق آهنی سعی بر آن دارد تا شما عزیزان در پروژه های صنعتی یاری نموده و از خدمات ما رضایت کامل داشته باشید. تیم فروش شرکت با تجربه بالای خود، شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع ورق با توجه به نوع و شرایط استفاده راهنمایی نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از ورق های فولادی ck با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش شرکت را از صورت های درخواستی خود آگاه نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *