پروفیل های فولادی ضدزنگ

خرید ، فروش و قیمت انواع پروفیل های صنعتی

با سلام و عرض ادب خدمت خریداران عزیز و کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت با هدف پیشرفت و توسعه خدمات خود در این راستا، سعی دارد خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز ارائه دهد. پروفیل های فولادی ضدزنگ از دیگر مقاطعی است که توسط مهزیار فولاد صنعت قابل تامین بوده و به شما عزیزان در سراسر ایران ارسال خوهد شد. لطفا جهت خرید و یا اطلاع از قیمت پروفیل های فولادی ضدزنگ با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. ما شما عزیزان را در این زمینه یاری خواهیم نمود.


پروفیل های فولادی ضدزنگ

با وجود اینکه مقاطع فولادی ضد زنگ از دهه 60 در دسترس بوده است، صنعت تا دهه های گذشته نشان داده است که علاقه زیادی به آن ندارند. از دلایل اصلی آن حجم کم، مصرف نامنظم، منابع عرضه اندک، زمان تحویل طولانی، قیمت های بالا و دانش کم از مواد بوده است. شرکت های ساخت فولاد در اوایل دهه 90 روی این بازار متمرکز شدند و به لطف افزایش شبکه های عرضه و معرفی فن آوری های تولیدی جدید، تغییراتی چشمگیر به دست آوردند. امروزه مهزیار فولاد صنعت یکی از تامین کنندگان مقاطع فولاد ضد زنگ و همچنین تیرآهن ضد زنگ است.

مهزیار فولاد انواع متعددی از پروفیل های فولادی ضد زنگ را تولید می‌کند .  که برای اتصال با کف و دیوارهای ساخته شده از مواد مختلف طراحی شده اندپروفیل های فولادی ضد زنگ  فقط محدود به حفاظت و بستن اجزای ساختار نیستندآن‌ها هم چنین  به عنوان آیتم‌های تزئینی مورد استفاده قرار میگیرند.

پروفیل های فولادی ضدزنگ ، با خاصیت مقاومت در برابر اکثر مواد شیمیایی و آب و هوا، ایده آل برای عایق سازی بالکن ها و تراس ها هستند، به طوری که جریان آب باران کنترل می شود. این مقاومت فولاد ضد زنگ است که پروفیل های فولادی ضد زنگ را به یک مورد ایده‌آل برای حفاظت از پله‌ها، به ویژه درمحیط‌های باز مانند استخرهای شنا و بیمارستان‌ها تبدیل می‌کند.

ما در بخش‌ مقاطع فولادی ضد زنگ که برای طیف وسیعی از کاربردها و صنایع مناسب هستند، تخصص داریم. پروفیل های فولادی ضد زنگ در ابعاد و سایز های مختلف عرضه شده و همینک در انبارهای مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد .

فرقی نمی‌کند شما به چه مقدار از این نوع مقاطع  نیاز دارید و یا فقط به دنبال گزینه و پیشنهاد هایی برای شروع به کارتان هستید، می توانید در بخش محصولات سایت ما کالای مورد نظر را  پیدا کنید .  اگر محصولی که به دنبالش هستید را نمی‌بینید میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در انتخاب محصول راهنمایی کنند.


مهزیار فولاد صنعت بعنوان خریدار و فروشنده انواع مقاطع آلیاژی و لوله های فولادی در خدمت شماست تا با خدمات خود شما عزیزان را در زمینه تامین  فروش مقاطع آلیاژِ و فولادی یاری نماید. ما بهمراه تیم مجرب خود کیفیت را برای شما تضمین نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه مقاطع فولادی مورد نیاز شما را تامین خواهم نمود. لطفا جهت اطلاع از قیمت پروفیل های فولادی ضدزنگ با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتزاَپ شرکت به شماره 09383940223 و همچنین ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود مطلع سازید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *