لوله های مانیسمان

خرید ، فروش لوله های مانیسمان API5L

با سلام و درود خدمت شما کاربران عزیز ، مهزیار فولاد صنعت در نظر دارد لوله های مانیسمان و انواع مختلف لوله API را در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، جهت اطلاعات بیشتر از این لوله ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایید ، پرسنل واحد فروش شرکت با تجربه و تخصصی که دارند ، شما را در امر خرید این لوله ها یاری نموده و خرید را برای شما عزیزان آسوده تر خواهند نمود .


لوله های مانیسمان یا در اصطلاح، لوله های فولادی بدون درز (Seamless Pipe)، نوعی از لوله های صنعتی هستند که از شمش های فولادی در ابعاد و اندازه های متنوع تولید می شوند. در فرآیند تولید لوله های مانیسمان، شمش های فولادی تحت فرآیند نورد گرم در اثر حرارت بالا و کشیدگی مناسب، به لوله تبدیل می شوند؛ لوله های تولید شده این مرحله از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که می توان از آن ها در شرایط عملیاتی خاص مانند دما و فشار فوق العاده بالا استفاده کرد.

نقطه مقابل انواع لوله های مانیسمان، لوله های فولادی درزدار یا لوله های جوشی قرار دارند. این لوله ها در فرآیند تولید تحت فرآیند جوشکاری قرار گرفته و دو لبه ورقه فلزی برای تولید لوله با قطر معین به یکدیگر جوش داده می شوند. این نوع لوله ها هم در موارد بسیاری کاربرد دارند اما شرایط عملیاتی آن ها در مقایسه با لوله های مانیسمان، محدودتر است. در ادامه این مطلب در مورد انواع لوله های فولادی بدون درز بیشتر صحبت خواهیم کرد.


 

"<yoastmark


کاربرد

تنوع موارد کاربردی انواع لوله های مانیسمان بسیار زیاد است. از این لوله ها در تمام صنایعی که به نوعی با حمل و نقل انواع سیالات سروکار دارند استفاده می شود. صنایع نفت، گاز، و پتروشیمی، صنایع حمل و نقل دریایی، داروسازی، صنعت هسته ای، صنایع تولید بویلرها و مبدل های حرارتی، پروژه های مهندسی و عمرانی و سیستم های گازرسانی، مهم ترین موارد کاربردی انواع لوله های فولادی بدون درز هستند. برای درک بهتری از کاربردهای این لوله ها، این کاربردها را به صورت جزئی تر در این قسمت فهرست کرده ایم:

  • تولید لوله های انواع مبدل های حرارتی با استفاده از لوله های مانیسمان
  • تولید لوله های دستگاه های بویلر در صنایع
  • تولید لوله های انتقال دهنده آبی و سیالات شیمیایی
  • تولید لوله مانیسمان برای انتقال آب شور
  • لوله های انتقال سیالات در دمای پایین
  • تولید لوله مانیسمان برای انتقالات سیالات در فشار معمولی
  • تولید لوله مانیسمان برای انتقالات سیالات در فشار بالا
  • لوله مانیسمان برای تولید خودرو
  • لوله مانیسمان برای انتقال مواد معدنی در فرآیندهای استخراج معادن

و ….


ویژگی ها و مزایای انواع لوله مانیسمان چیست؟

انواع لوله های مانیسمان دارای قطر داخلی و طول متفاوت هستند. بنابر شرایط عملیاتی که قرار است از لوله ها استفاده شود، هر دسته از آن ها دارای یک مشخصات فنی هستند. مشخصات فنی لوله های مانیسمان (لوله های فولادی بدون درز) بر حسب فشار و قطر آن ها تعیین می شود. مهم ترین مزیت این لوله ها قابلیت کار در شرایط فشار بالا است. این عامل موجب می شود در طراحی لوله های مبدل های حرارتی که فشار داخلی آن ها به بیش از 30 بار می رسد، بسیار ایده آل باشند.

مزیت دیگر انواع لوله های مانیسمان، طرح و ظاهر یکنواخت آن ها است. عدم وجود درز روی دیواره این لوله ها امکان هرگونه نقص یا عیب را از بین می برد. این لوله ها درزهای جوشکاری ندارند که احیاناً دچار ترک خوردگی یا شکست از ناحیه اتصال شوند. به همین دلیل، دوام و مقاومت لوله های فولادی بدون درز بسیار بالا است.

دیواره لوله های مانیسمان به گونه ای طراحی می شود که می تواند به خوبی در برابر فشار مکانیکی از محیط بیرون مقاوم باشد. این طراحی منحصر به فرد به تنظیم استاندارد شرایط دمایی در طول فرآیند تولید باز می گردد. در هر صورت، انواع  لوله مانیسمان ، بهترین انتخاب برای تأسیسات انتقال سیالات هستند.


 

از شما خریداران و صنعتگران محترم تقاضا داریم جهت خرید انواع لوله API و لوله مانیسمان ،  با شماره تماس واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید . پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش انواع لوله های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


 

 ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *