ورق های گالوانیزه

خرید ورق های گالوانیزه کویل و شیت

درود بر شما خریداران و صنعتگران گرامی ، مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص بالا در زمینه فروش ورق های گالوانیزه ، اعلام میدارد آمادگی کامل را در زمینه خرید و فروش این نوع ورق را داشته و این نوع ورق های فولادی را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت . همچنین خدمات جانبی از جمله ( بازدید ورق های محصول ، برش کاری ، جوشکاری و آنالیز ) از تعهدات شرکت مهزیار فولاد صنعت میباشد .


ورق های گالوانیزه

ورق های گالوانیزه نوعی ورق فولادی می باشند که با عناصری همچون آلومینیوم، قلع و روی پوشش دهی سطحی می گردد که این فرآیند می تواند طول عمر این ورق های فولادی تا چندین برابر افزایش دهد.

این ورق ها با توجه به پوشش سطحی و کیفیت ظاهری خود، می توانند در مناطق مرطوب و در تماس با محل هایی که رطوبت و آب از آنها زیاد عبور می کند، مورد استفاده قرار گیرد و بر خلاف دیگر کبن استیل ها، با توجه به کیفیت پوشش ظاهری ورق های گالوانیزه، این ورق ها عمری بسیار بیشتر از ورق های سیاه کربن استیل فولادی را دارا می باشند.

ورق های فولادی آهنی گالوانیزه در دسته ی ورق های نورد سرد شده قرار می گیرد که ابتدا می بایست نورد سرد شده و مورد کشش غلتک های نورد سرد قرار گیرد و پس از عبورد از مراحل نورد سرد، وارد وان های گالوانیزه مواد مذاب شده و سطح این ورق ها با پوششی از عناصر آلومینیوم، روی و قلع پوشش دهی سطحی می گردد.

این ورق ها پس از عبور از داخل وان گالوانیزه به صورت کویل بسته بندی شده و راهی بازار مصرف می گردد.


موارد مصرف ورق گالوانیزه

ورق های گالوانیزه در دسته ی ورق های پر مصرف صنایع قرار می گیرد، می تواند با توجه به پوشش سطحی مورد استفاده برای بسیاری از سازه های ساختمانی و صنعتی قرار می گیرد.

از این ورق ها جهت پوشش سقف مناطق بارانی، ساخت شیروانی، ساخت آب بند و آب راه، ساخت کانال های کولر آبی و ساخت قطعات پرسی صنایع خودرو سازی و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق گالوانیزه در بازار ایران تولید شرکت های متعددی می باشد و این ورق ها از نوع وارداتی تولید کشور های هند، چین، و قزاقستان در بازار ایران مورد استفاده و مورد مصرف قرار می گیرند.

شرکت های تولید کننده ورق های آهنی و فولادی گالوانیزه در کشور ایران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت هفت الماس، شرکت فولاد سمنان، شرکت فولاد کاشان، شرکت تاراز شهرکرد، و …. می باشند که کیفیت محصولات ارائه شده هر شرکت با شرکت دیگر متفاوت بوده و معمولا با کیفیت ترین ورق های گالوانیزه آهنی و فولادی تولید شده در خاک ایران را، شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید می نماید.

شما صنعتگران گرامی جهت خرید این ورق ها می توانید با واحد پشتیبانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت به کلیه خریداران گرامی که خدمات خرید ورق گالوانیزه را از این شرکت دریافت می کنند، ورق های فولادی آهنی گالوانیزه مورد معامله را به شرط کتینگ های مدنظر خریداران و به شرط کیفیت مد نظر خریداران برای خریداران  گرامی ارسال  می نماید.

جهت خرید و اطلاع از موجودی انواع ورق های گالوانیزه، می توانید همینک با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا از قیمت روزانه و لحظه ای ورق های آهنی و فولادی گالوانیزه اطلاع کسب نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های گالوانیزه داخلی و خارجی و انواع ورق های گالوانیزه رنگی در ایران می باشد.

ورق های گالوانیزه


خرید ورق گالوانیزه

خرید ، فروش انواع ورق های گالوانیزه بصورت کویل و شیت ( مبارکه ، ایثال هند ، قزاق ، هفت الماس ، شهرکرد ، کاشان ، چین ، قلع اندود ، سمنان ) با قیمت روزانه ، قیمت تجاری

از ضخامت 0.20 میلیمتر تا 6 میلیمتر

ورق گالوانیزه فابریک 2*1

ورق گالوانیزه  ضخامت های   0.20 ، 0.22 ، 0.25 ، 0.28 ، 0.30 ، 0.35 ، 0.40 ، 0.45 ، 0.50 کویل عرض 1متر و 1.25

ورق گالوانیزه  0.55 ، 0.57 ، 0.60 ، 0.70 ، 0.80 ، 0.90 ، بصورت رول عرض 1 متر و 1.25

در مبادی وارداتی ( بندر امام  ، بندر عباس ، انزلی )

و مستقیم از انبار کارخانه


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه صنایع فولادی بوده ، و بعنوان تامین کننده ورق های گالوانیزه و دیگر مقاطع فولادی ، سالهاست که در تلاش است و جهت رضایت شما صنعت گران و خریداران ، خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار میدهد . مهزیار فولاد صنعت با کادر مجرب و تیم فولادی خود ، سعی دارد تمام نیاز شما را در عالی ترین حد ممکن به مرحله اجرا رسانده و رضایت شما را جذب کند . شما میتوانید با شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، مشاوران و مسئولان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت هرگونه مشاوره و راهنمایی بابت خرید محصولات فولادی را در اختیار شما خریداران عزیز قرار میدهند .

خواهشمندیم از طریق تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت درخواستی خود آگاه سازید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را پیگیری نموده و در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد . همچنین میتوانید صورت خود را به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ارسال نموده و ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید .

شرکت مهزیار فولاد صنعت، در زمینه فروش انواع ورق های فولادی مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده :

از شما خریداران محترم تقاضا میشود  جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *