فولادهای آلیاژی

خرید فولاد آلیاژی 4140 – 4130 –

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما خریداران و صنعتگران ارجمند ، امید است با تلاش و همت فراوان شما عزیزان کشور ما رویه پیشرفت صنعتی را روز به روز به شکل صعودی پیش ببرد ، مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در تلاش است خدمات خود را در زمینه فروش و تامین فولادهای آلیاژی صنعتی به بهترین شکل ممکن عرضه دارد ، جهت خرید و یا اطلاع از قیمت سایر فولاد های آلیاژی ، با شماره تماس واحد فروش به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و تیم فروش را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل فروش شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند .

در این صفحه ، ما اقلامی از فروش فولادهای آلیاژی که در انبار شرکت موجود است ، به نمایش گذاشته ایم ، با ما همراه باشید .


فولادهای آلیاژی سری 4130 در حقیقت در دسته ی فولادهای استاندارد ASTM کشور ایالات متحده امریکا قرار می گیرد. این فولاد ها که دارای عناصری همچون مولیبدن، منگنز و کربن می باشد، در دسته ی فولاد هایی قرار می گیرد که تنش های بسیار بالایی را در سازه ها می توانند تحمل نمایند.

فولاد های 4130 می توانند در مقاطع گوناگون از جمله مقطع فولادی گرد، میلگرد، لوله و ورق تولید گردند. بیشترین کاربرد آلیاژ های 4130 و 4140 دز صنعت فولاد سازی در جهان مربوط به ساخت ورق های فولادی با آلیاژ های 4130 و ورق های آهنی فولادی با آلیاژ 4140 می باشد.

ورق های آلیاژی این دسته در دسته ی ورق های فولادی آلیاژی قرار می گیرد که بیشتر مورد کاربرد سازه هایی که تنش بسیار بالایی را می بایست تحمل نمایند، قرار می گیرند.

این ورق ها در ساخت شاسی انواع خودرو های نظامی، ساخت زره انواع خودرو های نظامی، و ساخت قطعات و سازه هایی که تنش بسیار بالایی را می بایست تحمل نمایند، بکار گرفته می شود، مثلا از ورق 4130 برای ساخت زره کلیه خودرو های نظامی و زره انواع توپ ها و موشک انداز های نظامی استفاده می شود.

این ورق ها می توانند از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 200 میلی متر بسته به شکل درخواست خریداران گرامی توسط کمپانی های سازنده تولید و عرضه گردند.

ورق های فولادی 4130 و ورق های 4140در دسته ی ورق های کربن استیلی قرار می گیرند که عنصر منگنز و مولیبدن در بافت آنها بسیار حائز اهمیت بوده و میزان مولیبدن در بافت این ورق های آلیاژی بیشتر از حد معمول که در دیگر فولاد ها بکار می رود، می باشد.

ورق های 4130 با توجه به شکل تولید و تکنولوژی تولید در کشور ایران تولید نمی گردند و این ورق ها معمولا در نوع وارداتی تولید کشور های روسیه، اکراین و کره و چین در بازار ایران قابل دسترس می باشد.

ورق های آلیاژی با آلیاژی 4140 توسط شرکت هایی در ایران از جمله شرکت ماشین سازی اراک، شرکت اکسین خوزستان تولید می گردند و این ورق ها از ضخامت 8 میلی متر به بالا توسط کمپانی های مذکور در ایران تولید می گردند.

شما خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق های آلیاژی فولادی که استاندارد ASTM 4130 و ASTM 4140 را دارا می باشند، می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس گرفته تا این ورق های فولادی و فولادهای آلیاژی را جهت پروژه های خود تهیه و مصرف نمایید.

ورق های فروخته شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت که به شرط آلیاژ های 4130 و 4140 به فروش می رسد، تماما به شرط تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی به خریداران تحویل داده شده و خریداران گرامی از بابت آلیاژ های بکار رفته در ورق های خریداری شده از شرکت مهزیار فولاد صنعت همواره با خیالی آسوده می توانند این ورق ها را در سازه های و استراکچر های مربوطه استفاده نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی ورق های آلیاژی و فولادی و صنعتی در ایران.


خریدار ، فروشنده و قیمت روز انواع آهن آلات و فولادهای آلیاژی خاص 4140 ، 4130 ، 4120 ، فولاد های گرمکار ، فولاد های خشکه هوایی ، فولاد های ضد سایش ، فولاد های خوش تراش ، فولاد های صنایع خودرو سازی و صنایع سنگین . فولاد های آلیاژی ، خرید ، فروش ، قیمت روزانه

فروش انواع فولاد های صنعتی در مقاطع ( گرد ، تسمه ، ورق )

خریدار و فروشنده فولاد های تیز بر و ضد سایش

فروشنده انواع فولاد های صنعتی با آلیاژ های 1.4841 ، 1.4845 فولاد های نیکل کروم  در مقاطع ورق ، میلگرد ، لوله

فروش فولاد های صنایع خودرو سازی

فروش فولاد های صنایع دریایی

فروش فولاد های صنایع غذایی

فروش فولاد های صنعتی خاص جهت ساخت تجهیزات پزشکی

همینک در مهزیار فولاد


لوله استیل 304 ، میلگرد استیل 304 ، بورس ورق استیل ، ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو ، ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه


مهزیار فولاد صنعت ، شما عزیزان را در زمینه انواع فولادهای آلیاژی راهنمایی نموده و سعی دارد خریدی آسوده و مطمئن را برای شما به ارمغان آورد ، خواهشمندیم جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ، و همچنین خرید محصولات فولادی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، لذا در صئرت امکان ، می توانید از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره  09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، تیم فروش شرکت را از صورت های خرید خود آگاه سازید . کارشناسان و مشاوران ما ، در خدمت شما هستند تا شما عزیزان را در زمینه خرید انواع فولاد های آلیاژی راهنمایی نموده ، و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید در خدمت شما عزیزان خواهند بود .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *