ورق آهن با ضخامت بالا

ثبت رکورد جدید تولید روزانه فولاد خوزستان

به گزارش ماین نیوز، محمود لندی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در دوازدهم اسفند امسال، 13 هزار و 75 تن شمش فولاد تولید کرد که جدیدترین رکورد تولید روزانه این شرکت می شود.

وی افزود: این رکورد در حالی حاصل شد که این شرکت با مسائلی همچون کاهش ساعات کاری کارکنان به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، محدودیت شدید گاز رسانی به شرکت در هفته های اخیر به علت برودت هوا در فصل زمستان و همچنین، تشدید تحریم های ظالمانه آمریکا مواجه بوده است.

صادرکننده موفق کشور

معاون بهره برداری شرکت فولاد خوزستان، تقاضای بازارهای خارجی برای محصولات این شرکت را نشانه کیفیت برتر آن دانست و افزود: در سال های اخیر، فولاد خوزستان همواره تامین بازار داخل کشور را اولویت خود قلمداد کرده و مازاد آن را به طور مستمر به کشورهای مختلف جهان صادر کرده است.

وی ادامه داد: همچنین ارز آوری قابل توجه صادرات محصولات فولاد خوزستان، نام این شرکت را در میان صادرکنندگان برتر کشور جای داده است.

لندی با اشاره به موفقیت شرکت فولاد خوزستان در بازارهای صادراتی، گفت: کسب رضایت مشتری، مرغوبیت کالا، تحویل به موقع و پایدار و نیز ارائه محصولات با شرایط پرداخت رقابتی، از جمله مزیت های محصولات فولاد خوزستان در بازار بین المللی و درنتیجه، پیشی گرفتن آن از دیگر رقبا شده است.

وی افزود: تولید پایدار و حفظ کیفیت، دو اصل مهم در شرکت فولاد خوزستان به شمار می آید و با تکیه بر متخصصان داخلی و به کارگیری تجهیزات به روز در کنار تعهد و تلاش کارکنان فولاد خوزستان، تحریم ها را بی اثر می کنیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *