تیرآهن هاش پیش ساخته ی ساختمانی و صنعتی

تیرآهن هاش پیش ساخته ی ساختمانی و صنعتی

در این مقاله سعی کردیم تا مواردی را در مورد تیرآهن هاش پیش ساخته ی ساختمانی و صنعتی برای شما کاربران عزیز و ارجمند تشریح نماییم. با ما همراه باشید.


ویدیو ذیل خلاصه ای زاز مطالب این صفحه می باشد:


تیرآهن هاش پیش ساخته ی ساختمانی و صنعتی

در دنیای امروز ساخت سازه های فلزی مقاطع پروفایل های H و I که اصطلاحا در بازار خرید و فروش آهن آلات ساختمانی و فولاد در ایران با نام های هاش، تیر آهن، بال پهن شناخته می شود همواره در دایره ی استاندارد های تولیدی دارای سایز های محدودی بوده و بسیاری از مهندسین طراح سازه های فلزی صنعتی برای بسیاری از سازه های فلزی همچون سازه های عمرانی مانند پل ها و سازه های راه سازی و سازه های ساختمانی و ساختمان های بلند مرتبه اقدام به طراحی و ساخت تیر ورق های پیش ساخته با ورق های فولادی جهت استفاده از سازه های خاص صنعتی می نمایند.

تیرآهن هاش پیش ساخته ی ساختمانی و صنعتی معمولا در اینگونه از سازه ها به روش اتصال پیچ و مهره ای به هم متصل می گردند.

برای ساخت تیرآهن، هاش، بال پهن و تیرستون های پیش ساخته که خارج از دایره جداول استاندارد های سایز می باشد در حقیقت ورق های سیاه فولادی با آلیاژ های گوناگون پس از برش کاری شدن به شکل هاش یا تیر آهن ها درآمده و مقاطع اتصال آن ها به روش جوش های برق و جوش آرگون جوش داده می شود تا هاش و تیر آهن پیش ساخته بوجود آید.

در صنایع فلزی در کشور ایران و دیگر کشور های جهان از ورق سیاه فولادی برای ساخت تیر و هاش های پیش ساخته پیچ و مهره ای صنعتی استفاده می گردد، این ورق ها می تواند در آلیاژ های گوناگونی با توجه به شکل سازه و نوع مقاومتی که میبایست سازه در شرایط عملیاتی از خود ننشان دهد دسته بندی گشته و آلیاژ های مخصوص ساخت آن سازه ها پس از استخراج توسط مهندسین طراح در قسمت اجرا مورد استفاده برای ساخت تیر هاش و بال پهن های پیش ساخته ی صنعتی قرار می گیرد.

شما می توانید بسیاری از هاش و تیر آهن های صنعتی که در حقیقت غیر سایز می باشند یا سایز آن در دایره ی استاندارد جدول اشتال قرار می گیرد را به روش پیش ساخته و برای ساخت به شرکت مهزیار فولاد سفارش دهید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تیرآهن هاش پیش ساخته ی ساختمانی و صنعتی پیش ساخته را جهت سازه ها و استراکچر های صنعتی با آلیاژ های اعلامی خود مشتریان گرامی ساخته و در محل پروژه به آن ها تحویل می دهد.

تیر آهن و هاش های صنعتی که معمولا در کارخانجات تولید سازه های فلزی تولید می گردد میبایست دارای استاندارد های خاص آلیاژ و ساخت باشد که شرکت مهزیار فولاد کلیه ی سازه های ساخته شده خود را با تاییدیه کی یو سی کارفرمایان گرامی به آن ها واگذار می نماید.

شما می توانید جهت سفارش خرید انواع بال پهن تیرآهن، هاش، پیش ساخته ی ساختمانی و صنعتی جهت اسکلت های ساختمانی یا استراکچر های خاص فلزی صنعتی با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد در ارتباط باشید.


خرید و فروش انواع تیر آهن های اصفهان،ترک،یزد،کره ای ، از سایز 6 تا 100 سبک و سنگین

خرید و فروش انواع هاش های فولادی و صنعتی از سایز 6 تا 100 بصورت سبک و سنگین

خرید و فروش کلیه تیر آهن های زنبوری و تیر هاش های پیش ساخته (همینک در مهزیار فولاد) 02144449101

مقاله ی خدمات برش cnc و خرید آهن و آهن فروشی و لوله تست آب و قیمت لوله مانیسمان


مهزیار فولاد صنعت بعنوان فروشنده و خریدار تیرآهن هاش پیش ساخته ی ساختمانی و صنعتی در خدمت شماست تا خدمات خود را در این حوزه به بهترین شکل ممکن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت تیرآهن و هاش، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید، و یا صورت های درخواستی خود را به واستاپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 در خدمت شما عزیزان خواهند بود. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کلیه مقاطع فولادی، می توانید اپلیکیشن مشاهده قیمت روز آهن آلات مهزیار فولاد صنعت را نصب نموده و از قیمت مقاطع فولادی آگاه شوید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *