انواع لوله مانیسمان

تفاوت های لوله های مانیسمان و درزدار

با سلام  درود خدمت شما صنعتگران و کاربران مهزیار فولاد صنعت ، ما در راستای تامین و فروش انواع لوله مانیسمان ، و دیگر لوله های آلیاژی در رده های 60، 40، 80 و 160 در ضخامت های مختلف پیشرو بوده و سعی بر آن داریم که شما را در انتخاب صحیح محصولات فولادی یاری کنیم ، مشاوران و پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد ، همیار شما خواهند بود ، و از مرحله مشاوره تا مرحله فروش شما را همراهی خواهند کرد . جهت سفارش انواع لوله مانیسمان در ضخامت ها و رده های مختلف ، با شماره تماس واحد فروش به شماره 44449101-021  تماس حاصل فرمایید . پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبج الی 17:30 ( به غیر از روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 )  در خدمت شما عزیزان خواند بود .


تفاوت های لوله های مانیسمان و درزدار

لوله فولادی ، جزء نیاز های بشر از ابتدا عصر آهن بوده است ، با پیشرفت علم پایپینگ ، لوله ها با تکنیک های متفاوت تولید ، برای مصارف گوناگون عرضه می گردند .

لوله ها ، با توجه به شرایط تولید به 2 دسته اصلی درزدار و سیملس ( مانیسمان ) طبقه بندی می گردند .

لوله های درزدار از ورق فولادی رول بصورت اسپیرال و درزمستقیم تولید میگردد ، این لوله هاجهت مصارف آبرسانی ، انتقال گاز ، سیالات پایپینگ ، تاسیسات ساختمانی از پر مصرفترین و پرکاربرد ترین نوع لوله ها جهت مصارف با فشار کم و پایین هستند .


انواع لوله مانیسمان ( لوله های سیملس )

این لوله ها در فرآیند تولید از شمش های گداخته در دمای 1200 درجه تولید میگردد ، لوله های مانیسمان در مسیر تولید از میان غلطک های مختلف عبور کرده و پس از ورود یک درفش فولادی در داخل آن حفره ایجاد میشود ، انواع لوله مانیسمان ، با توجه به روند تولید و یکنواختی دیواره ، میتواند فشار لوله های بالاتری به نسبت لوله های درزدار تحمل نماید .


کاربرد های لوله مانیسمان

از کاربرد های لوله های مانیسمان ، میتوان به مصرف در تاسیسات آب و گاز فشار بالا ، مدار های سیالات پالایشگاهی و نیروگاهی ، ساخت استراکچر های سیالات صنایع پتروشیمی ، ساخت دیگ های بخار و … اشاره کرد .

در مجموع ، لوله مانیسمان به زبان ساده صنعتی تر از لوله های درزدار است و بیشتر در صنایع خاص کاربرد دارد .

از انواع لوله مانیسمان ، در صنایع خودرو سازی جهت ساخت مدار های سیال و ساخت سازه های شاسی و ….. نیز استفاده می گردد .

لوله درزدار ارزان قیمت تر از لوله های مانیسمان بوده و می تواند بخش بزرگی از نیاز صنعت را برآورده سازد .

حتما در هنگام خرید لوله های درزدار و مانیسمان ، به آلیاژ لوله خریداری شده توجه نمایید .


آلیاژ در انواع لوله مانیسمان

آلیاژ در انواع لوله های درزدار و لوله های مانیسمان میتواند قابلیت فولاد را جهت مصارف حاص صنعتی نشان دهد ، پس هرنوع لوله ی مانیسمان یا لوله ی درزدار مناسب مصرف در همه صنایع نیست .

در هنگام خرید انواع لوله مانیسمان و لوله درزدار ، شما میتوانید با مشاورین ما در شرکت مهزیار فولاد صنعت ، مشاوره فرمایید .


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی ، شما را در امر خرید انواع لوله مانیسمان در رده های 40 ، 80 ، 60 ،و 160 و در ضخامت های مختلف یاری نموده ، جهت اطلاع از قیمت لوله مانیسمان ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net وmahzyar.net97@gmail.com , و ارسال پیام به شماره واتس آپ ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت را از صورت درخواست خود آاه سازید ، پرسنل فروش شرکت پس از دریافت سفارش شما عزیزان ، پیش فاکتور مربوطه را صادر نموده و پس از تاییید شما عزیزان ، مفطع فولادی درخواستی شما در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر کشور ارسال خواهد شد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *