لوله استنلس استیل

تفاوت لوله های کربن استیل و استنلس استیل

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران عزیز و ارجمند ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه آلیاژ های مختلف دارای تجربه بوده و شما عزیزان را در زمینه انتخاب درست لوله هایی فولادی ، راهنمایی نموده و سعی ما بر این است که تجربه ی عالی از خرید را برای شما به ارمغان آوریم . مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه تامین و فروش انواع مختلف استنلس استیل دارای تجربه بوده ، همچنین در زمینه فروش انواع لوله استیل و ورق استیل فعال بوده و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گذاشت . جهت اطلاع از قیمت انواع لوله استنلس استیل و ورق استیل ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . در این صفحه قصد داریم تفاوت لوله کربن استیل و لوله استنلس استیل را به اختصار برای شما عزیزان شرح دهیم . با ما همراه باشید .


لوله استنلس استیل

تفاوت بین لوله کربن استیل و لوله استنلس استیل

لوله های فولادی در صنایع با اهداف گوناگونی تولید و عرضه می گردد ، این لوله ها به دو دسته کلی تقسیم می گردد :

  • لوله های کربن استیل
  • لوله های استنلس استیل

لوله های فولادی آلیاژی کربن استیل

لوله های آهنی کربن استیل ، جهت مصارف گوناگونی مورد مصررف است ، از جمله مصارفی که در ذیل قید شده است :

  • ساخت سازه های فلزی
  • مدار سیالات تاسیسات ساختمانی
  • خطوط انتقال آب
  • خطوط انتقال گاز
  • استفاده در سازه های موقت مورد مصرف جهت انتقال معاینات و مواد صنایع پتروشیمی

Power Steel Stainless Steel Round Tube

لوله استنلس استیل

در سال های اخیر ، مصرف لوله استنلس استیل در دکوراتیو و نماها بسیار رونق گرفته است ، از این لوله ها ، جهت مدار های پایپینگ صنایع غذایی جهت عبور مواد غذایی استفاده می گردد ، این لوله ها با آلیاژ های خاص می تواند در صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی نیز بکار مارده شود ، جهت خرید لوله های فولادی و آهنی کربن استیل ، و تامین انواع لوله استیل 304 ، لوله استیل 316 ، و دیگر لوله های استنلس استیل ، با ما تماس بگیرید .


مهزیار فولاد صنعت ، با کادر مجرب و با تجربه ای که دارد ، می تواند بهترین راهنمای شما در زمینه خرید انواع مقاطع فولادی باشد و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ر اختیار شما عزیزان قرار خواهد گذاشت . ما با کارشناسان آلیاژ شناس خود ، شما مشتریان عزیز را در زمینه مسائل آلیاژی راهنمایی نموده و پاسخگوی شما هستیم ، جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله استنلس استیل  ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت ، از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود ، مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر خدمات خود در زمینه فروش و تامین ، خدمات جانبی نظیر ( خدمات برشکاری ، خدمات سوراخکاری ، خدمات گالوانیزاسیون ، خدمات بازدید از محصول قبل از خرید و آنالیز ورق های فولادی ) را در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد داد . با حرفه ای ها ، حرفه ای خرید کنید ، چرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام[

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *