ورق فولادی ST52

تفاوت تفاوت ورق ST52 با ST37

با سلام و درود بر شما صنعتگران عزیز و ارجمند ، همانطور که می دانید ، علم آلیاژ شناسی ، به حدی وسیع است که اکثرا در انتخاب لوله و یا ورق های آلیاژی  اشتباهاتی از خریداران صنایع آلیاژی برای پروژه های صنعتی خود سر می زند ، مهزیار فولاد صنعت اینجاست تا شما را در زمینه انتخاب انواع مقاطع آلیاژی با توجه به شرایط استفاده و نوع مصرف در پروژه های شما ، راهنمایی کند ، یکی دیگر از ورق های آلیاژی پر مصرف در صنایع ، ورق فولادی ST52 بوده که از سری ورق ST است ، اگر قصد دارید این ورق را با خیالی آسوده برای استفاده در پروژه های صنعتی خود خریداری نمایید و یا قصد دارید از قیمت این ورق مطلع شوید ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، کارشناسان ما ، شما عزیزان را در این زمینه یاری خواهند نمود .

در این صفحه ، قصد داریم به تفاوت بین ورق ST52 و ورق ST37 بپردازیم ، با ما همراه باشید تا این موضوع را به صورت مختصر مفید بررسی نماییم .


ورق ST52

ورق ST52

تفاوت ورق فولادی ST37 – ST52

ورق های فولادی کربن استیل در نوع کاربرد باهم متفاوت بوده و هرکدام خصوصیات منحصر به فردی به نسبت دیگری دارد .

ورق فولادی ST37 ، و ورق فولادی ST52 ، در فرآیند تولید درصدهای متفاوتی از عناصر کربن ، منگنز ، و سیلیسوم در بافتشان به کار می رود .

این تغییر میزان عناصر ، در بافت فولاد سبب می گردد که ورق آهن ST37 دارای مقاومت مکانیکی در سازه به میزان 235 مگاپاسکال و ورق فولادی ST52  مقاومتی معادل 355 مگاپاسکال را در شرایط مکانیکی و سازه ای تحت تنش تحمل نماید .

در صنعت و ساختمان هم این 2 آلیاژ کاربرد های بسیاری دارند که آلیاژ ST37 جزء آلیاژهای پر مصرف در صنایع ساختمانی و ساخت سازه هایی که نیاز به مقاومت مکانیکی کمتری دارد ، طبقه بندی می گردد .

از ورق فولادی ST52، در صنایع فلزی سنگین و ساخت اسکلت های ساختمان های بلند مرتبه استفاده می گردد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده ورق های فولادی ST52 , ورق ST37 در ابعاد و ضخامت های مختلف در ایران است .

ورق فولادی ST52

ورق فولادی ST52


مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه تامین و فروش مقاطع آلیاژی و انواع ورق آهنی ، و با تخصص تیم فروش خود در زمینه انواع آلیاژ ها ، شما عزیزان را در عرصه پروسه های صنعتی بی نیاز خواهد کرد ، جهت اطلاع از قیمت ورق ST52 و ورق ST37 ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس مهزیار فولاد صنعت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش شرکت را از نیاز های خود آگاه سازید ، متخصصان آلیاژ و تیم فروش ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهند بود . مهزیار فولاد صنعت ، خدمت جانبی نظیر ( برشکاری ، سراخکاری ، آنالیز ورق های فولادی ، بازدید از محصول قبل از خرید ، گالوانیزاسیون ) را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد . تیم آلیاژی مهزیار فولاد صنعت خریدی آسوده و اطمینان بخشی را به شما عزیزان تضمین خواهند نمود . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *