تسمه استنلس استیل

تسمه استنلس استیل

 

تسمه استنلس استیل

تسمه استنلس استیل

با سلام و درود فراوان خدمت شما خریداران و صنعتگران عزیز و ارجمند . مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش مقاطع فولادی ، آهن آلات و استیل ، در صدد است که تسمه استنلس استیل را در سایز ها و ضخامت های مختلف در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد . ما قصد داریم خدمات خود را در زمینه تامین و فروش مقاطع درخواستی شما عزیزان به بالاترین درجه رسانده و رضایت شما خریداران ارجمند را به بهترین شکل ممکن جلب کنیم .

در این مقاله ، قصد داریم توضیحاتی درباره تسمه استیل ارائه دهیم ، با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


تسمه استنلس استیل

تسمه استیل ، به مقاطعی گفته میشود که مقطع مربع شکل دارد و به صورت شاخه های 3 ، 4 ، و 6 متری یا به صورت رول های 100 کیلویی تا 7 تنی قابل دریافت میباشد.

تسمه استنلس استیل ، در کلیه گریدهای استیل تولید میگردد و این تسمه ها با آلیاژهای 304 و 316 ، جزء پر مصرف ترین های این مقطع میباشد که در صنایع نفت ، گاز ، و پتروشیمی و صنایع غذایی بیشترین مصارف را دارند .


حالت های مختلف تسمه استیل

تسمه استنلس استیل ، به صورت فابریک و غیر فابریک تولید میگردد ، و به این صورت است که تسمه های استیل که سایز اصلی آنها دقیقا به همان سایز در کارخانه ریخته شده را تسمه استیل فابریک و تسمه های استیل که از ورقهای کویل بصورت نوار پر شده یا از ورق برش میخورد ، تسمه استیل غیر فابریک گفته میشود .


موارد استفاده تسمه استیل

  • از تسمه استیل با آلیاژ 310 و 310s در صنایع فولاد جهت ساخت استراکچرهای صنعتی تولید فولاد استفاده میگردد
  • تسمه استنلس استیل با آلیاژ 304 مورد مصرف سازه های استنلس استیل جهت ادوات صنایع غذایی
  • تسمه با آلیاژ 316 مورد استفاده در صنایع شیمیایی ، نفت و گاز میباشد و در محیط های اسیدی و قلیایی کاربرد دارد
  • و در مجموع ،از تسمه استیل طیف وسیعی از آلیاژها میتواند تولید گردد که در صنایع کاربرد بسیاری دارد .

برترین کیفیت را از مهزیار فولاد بخواهید،مهزیار فولاد تسمه استنلس استیل را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار خریداران قرار میدهد.

ما در زمینه خدمات جانبی ، نظیر ( برشکاری ، آنالیز ، و بازدید از محصول و …. ) همکاری خود را اعلام نموده و این را از تعهدات خود میدانیم . لازم به ذکر است که ورق های مورد نیاز شما ، بنا بر درخواست شما برش کاری شده و خدمت شما عزیزان تحویل داده میشود . شما میتوانید با واحد بخش فروش به شماره تماس 44449101-021 تماس گرفته و ما را از درخواست و سفارش های خود اگاه سازید . همچنین میتوانید جهت خرید تسمه استنلس استیل ، به شماره واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳  پیامک داده و پرسنل بخش فروش مهزیار فولاد را از درخواست خود آگاه سازید ، مطمئن باشید پرسنل بخش فروش ما درخواست شما را پیگیری کرده و در کوتاه ترین زمان سفارش شما را تامین خواهند کرد .

همچنین با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از درخواست خود آگاه سازید .

لازم به ذکر است مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر فروش تسمه های استیل ، در زمینه های دیگر نیز فعالیت دارد که در ذیل قید شده :

جهت اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید : 44449101-021


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *