تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۹

تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/09/13

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند. در این صفحه قصد داریم تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/09/13 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تیم تحلیل مهزیار فولاد صنعت، هر هفته تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد را برای شما عزیزان بارگزاری خواهد نمود.


تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/09/13

دریک هفته ی گذشته، همانطور که پیش بینی های ما محقق گردید، قیمت ها با نوسانات منفی به خریداران اعلام گردیدند و بازار هفته ی گذشته با توجه به کمبود خریدار در بازار داخل ریزشهای بسیار ناچیزی را بر روی قیمت های انواع میلگرد و ورق تجربه نمودند.

اتفاقی که در روز های گذشته تاثیر بسیاری بر بازار آهن و فولاد ایران خواهد گذاشت نوسانات مثبت قیمت ارز و ورود قیمت ارز به کانال 30 هزار تومانی می باشد. در یک هفته ی گذشته، قیمت سنگ آهن نیز حدود 10% افزایش پیدا کرد که شواهد در خصوص افزایش قیمت سنگ آهن و افزایش قیمت ارز نشان دهنده افزایش قیمت کلیه مقاطع آهنی و فولادی در هفته ی پیش رو خواهد بود.

قیمت جهانی سنگ آهن که هفته ی گذشته حوالی 93$ دلار در هر تن  معامله می شد، در روز های گذشته قیمت مذکور به 102$ دلار در هر تن افزایش پیدا نمود، که این افزایش قیمت تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت جهانی انواع فولاد ها خواهد گذاشت.

در بازار داخل، شرایط به گونه ای پیش می رود که نوسانات مثبت قیمت ارز به احتمال بسیار زیاد هفته ی پیش رو را هفته ای پر نوسان با نوسانات مثبت و هفته ی کم معامله ای پیش بینی می نماییم.

قیمت های انواع آهن آلات در هفته ی جاری می تواند تا 10% افزایش پیدا کند که این افزایش قیمت صرفا به دلیل افزایش جهانی قیمت سنگ آهن و دلار داخلی می باشد.

مطلب این صفحه درباره ی تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/09/13بوده و تحلیل بعدی در تاریخ 1400/09/20 در وب سایت مهزیار فولاد صنعت قرار خواهد گرفت.

تیم تحلیل مهزیار فولاد صنعت


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *