تحلیل هفتگی بازار آهن وفولاد ایران 1400/10/25

تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/10/25

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این نوشته قصد داریم به تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/10/25 پرداخته و مورد بررسی قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.


تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/10/25

در هفته ای که گذشت، در بازار آهن و فولاد ایران اتفاق خاصی رخ نداد و قیمت ها طی هفته ی گذشته و هفته ی قبل تر از آن در دایره قیمتی ثابت معامله شدند.

اتفاقات رخ داده در یک هفته گذشته، نشان از ثبات قیمتی پس از ریزش های اخیر قیمت انواع آهن آلات و فولادی می باشد، چرا که همانطور که پیش بینی شده بود، با توجه به افزایش قیمت بیش از 50% درصدی سنگ آهن جهانی و مطابق آن افزایش قیمت شمش فولادی و کلیه ی محصولات فولادی در جهان، بازار ایران که در سراشیبی سقوط و در روند اصلاح قیمتی در مقاطع فولادی و آهنی قرار داشت، در 2 هقته ی گذشته به ثبات قیمتی و شناخت قیمت های کف جهت معاملات در این بازار رسیده است.

قیمت انواع میلگرد آجدار در یک هفته ی گذشته به نسبت هفته قبل آن تقریبا ثابت بود و انواع ورق های فولادی نیز در هفته ی گذشته قیمت ثابتی را تجربه نمودند.

با توجه به نرخ ارزی که در هفته های گذشته وجود داشته و قیمت های انواع ارز هایرایج کاهشی بوده، می توان پیش بینی نمود که همچنان رکود در بازار آهن و فولاد ایران حاکم خواهد نمود و قیمت ها توانایی جهت صعود نداشته و همچنان در قیمت های ثابت با نوسانات جزئی منفی معامله می گردد.

این نوشته مربوط به تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/10/25 بوده و تحلیل هفتگی بعدی در صفحه مربوطه تحلیل هفتگی بازار آهن و فولادی ایران در تایخ 1400/10/02 قرار خواهد گرفت.

تیم تحلیل شرکت مهزیار فولاد صنعت.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *