تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/11/09

تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/11/09

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این صفحه قصد داریم به تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/11/09 بپردازیم. با ما همراه باشید.


تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/11/09

تحلیل آهن آلات صنعتی

تحلیل آهن آلات صنعتی

برابر با تحلیل هفته های گذشته، پیش بینی می شد که بالا رفتن قیمت سنگ آهن جهانی و ترکیدن حباب قیمت آهن آلات و فولاد در ماه های گذشته به مرور زمان موجب استاپ یا توقف ریزش های قیمتی و مجدد حرکت قیمت ها به سمت قیمت های مثبت گردید.

در هفته ی گذشته قیمت سنگ آهن که رکورد شکنی های اخیر آن بسیار قابل توجه می باشد، در رقم 130 دلار در هر تن ثابت ماند و کلیه اقلام و مقاطع فولادی درجهان با توجه به بالا رفتن ثیمت سنگ آهن همچنان در شیب و روند صعودی قرار داشته و بازار ایران بالاخره متاثر از بازار های جهانی فولاد، قیمت های آن رو به روند مثبت تغییر جهت داده است.

قیمت های کالاهایی که تاثیر مستقیم بر روی فولاد دارند، همچون نفت جهانی و قیمت ارز در بازار داخل در یک هفته گذشته نفت جهانی بیش از 5% درصد رشد را نشان می دهد و قیمت ارز در بازار داخل به صورت ثابت مانده است.

ماه عسل وقایع رخ داده در یک هفته گذشته نشان گر افزایش قیمت ها در بازار داخل بر روی کالاهایی همچون میلگرد، ورق فولادی و دیگر کالاهای اساسی و اصلی صنعت فولاد می باشد.

پیش بینی می گردد در صورت ادامه دار بودن روند صعود در بازار های جهانی، بازار آهن و فولاد ایران نیز در هفته های آتی روند رو به رشد و مثبتی را همچنان تجربه نماید.

این نوشته مربوط به تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد ایران هفته ی جاری بوده و تحلیل هفتگی بعدی در تاریخ 1400/11/16 در وب سایت مهزیار فولاد صنعت قرار خواهد گرفت.

تیم تحلیل مهزیار فولاد صنعت.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *