تحلیل بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/12/14

تحلیل بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/12/14

با سلام و درود بر شما کاربران ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این صفحه قصد داریم به تحلیل بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/12/14 پرداخته و این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.


تحلیل بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/12/14

در هفته ای که گذشت، قیمت مقاطع فولادی و آهنی در بازار ایران به نسبت هفته ی قبل از آن تقریبا بدون تغییر بود و قیمت شاخص های فولادی در بازار های جهانی به شدت رو به افزایش می باشد.

قیمت ارز با توجه به توافق صورت گرفته میان ایران و 1+5 کاهشی بوده، اما به دلیل بالا رفتن قیمت جهانی نفت و بالا رفتن قیمت جهانی سنگ آهن، پیش بینی می گردد قیمت ها در بازار آهن و فولاد ایران پس از عبور از تعطیلات نوروز، رو به افزایش گذاشته و قیمت ها در محدوده ی فعلی باقی نمانند.

قیمت جهانی سنگ آهن که در هفته ی گذشته محدوده ی 140 دلار را تجربه می نمود، در هفته ی جاری قیمت آن از 150 دلار بالاتر رفت و قیمت بسیاری از شاخص های مختلف اقتصادی، مواد غذایی، نفت و دیگر شاخص های جهانی با توجه به درگیری نظامی میان روسیه و اکراین به شدت رو به افزایش می باشد.

پیش بینی می گردد بازار آهن و فولاد جهان در ماه های آینده دستخوش تغییرات قیمتی به سمت نوسانات مثبت پیش رود. پیش بینی می گردد در بازار داخل ایران نیز قیمت ها تدریجا به صورت پله ای و اندک وارد نوسانات مثبت قیمتی گردند.

تحلیل بعدی در تاریخ 1400/12/21 در وب سایت بارگذاری خواهد شد.

تیم تحلیل مهزیار فولاد صنعت


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *