تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 23-11-1400

تحلیل بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/11/23

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این صفحه قصد داریم به تحلیل بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/11/23  بپردازیم . با ما همراه باشید.


تحلیل بازار آهن و فولاد ایران تاریخ 1400/11/23

در هفته ای که گذشت، قیمت آهن آلات در بازار داخل همچنان مقاومت می کند که از ریزش های اخیر بیش از این پایین نیاید.

قیمت های اعلامی در هفته ی جاری به نسبت هفته ی گذشته با ریزشی اندک در حدود کمتر از 1% و قیمت های شناور تقریبا با همان قیمت های هفته ی گذشته در بازار آهن و فولاد ایران و در بازار میلگرد و در بازار فروش انواع ورق به چشم میخورد.

در بازار های جهانی سنگ آهن همچنان یکه تازی می کند و تحریکات نظامی میان کشور های اکراین و روسیه منجر به بالا رفتن بیش از پیش قیمت جهانی سنگ آهن و رسیدن آن به محدوده ی 155 دلار به ازای هر تن شده است.

این نشان می دهد که قیمت فولاد در جهان در حال افزایش بوده و سرمایه گذاری بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری در جهان طی ماه های گذشته به سمت سرمایه گذاری بر روی صنعت فولاد چرخش سرمایه داشته است.

پیش بینی می گردد با توجه به قیمت های فعلی سنگ آهن که محدوده 150 تا 155 دلار نوسان می کند، قیمت جهانی انواع فولاد همچنان افزایش پیدا کند و ریزش های اخیر در بازار داخل کم کم به استحکام قیمت ها و مجددا قیمت ها نیز در بازار داخل دسخوش نوساناتی گردد.

تحلیل هفتگی بعدی در تاریخ 1400/11/29 در وب سایت مهزیار فولاد صنعت بارگذاری خواهد شد.

تیم تحلیل شرکت مهزیار فولاد صنعت.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *