لوله­ های استیل

تامین و عرضه ورق های استیل

آیا تا به در حال درباره لوله­ استیل چیزی شنیده اید؟ گروه تحقیقاتی این شرکت مقاله کاملی راجع به لوله ­های استیل برای علاقه مندان در حوزه صنعت آماده کرده است. همچنین اگر قصد خرید لوله­ های استیل را دارید می توانید برای اطلاع از  قیمت این محصول با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. شرکت مهزیار فولاد یکی از معتبر ترین عرضه کنندگان صنایع فولادی است که تمام محصولات فولادی از جمله لوله گالوانیزه و لوله های استیل، لوله مانیسمان و … می باشد. برای گرفتن مشاوره راجع به محصولات فولادی و اطلاع از قیمت هر محصول می­توانید به سایت ما مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کادر مشاوره و فروش این شرکت با سابقه و تجربه ای که دارد شما را برای خرید بهتر و با قیمت مناسب تر یاری می­کنند.

 

های استیل

لوله استلنس استیل: 

لوله­ های استیل کاربرد­های زیادی در حوزه­ های مختلف صنعتی دارند. لوله ­های استیل دارای مقادیر کمی کروم هستند کروم افزوده شده به این لوله­ ها باعث می شود تا در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاوم شوند. برای اطلاع از درصد کروم بکار رفته در لوله ­های استیل می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

فلز آهن که درفلز پایه تمام آلیاژ­های فولادی است همواره مشکل زنگ زدن را دارد و اگر در مجاورت هوا قرار گیرد با اکسیژن هوا ترکیب می شود و زنگ می­زند و باعث می­شود تا آهن پوک و شکننده شود. برای حل مشکل اکسیداسیون آهن این فلز را با عناصر آلیاژی مختلفی ترکیب می­کنند. یکی از عناصری که در ترکیبات فولاد استفاده می­شود کروم است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کروم چه خواصی دارد و چه تاثیری در آهن ایجاد می­کند. افزودن مقدار کمی کروم به ترکیبات آهن باعث می­شود تا محصول تولیدی در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت و طول عمر بالایی داشته باشد.

 

انواع لوله استیل :

لوله استیل درز دار : لوله ­های دابلکس و لوله های 304 و 316 از دسته لوله های درز دار هستند که از استیل 300 ساخته شده اند.

لوله استیل بدون درز : لوله ­های دابلکس و لوله های 304، 310، 316، 321 از نوع لوله­ های بدون درز هستند که از استیل 300 ساخته شده اند.

لوله ­های 304 و 316 در دو مدل درز دار و بدون درز موجود می باشد.  این شرکت تامین کننده انواع مختلف لوله­ های استیل درز دار و بدون درز را در اختیار مشتریان قرار می­دهد.

 

کاربرد لوله­ استیل:

لوله­ استیل با توجه به نوع استیلی که در ساخت آن­ به کار رفته است و ویژگی­ های استیل کاربرد متفاوتی دارند. لوله­ های استیل در تمامی صنایع مختلف کاربرد دارد. در هر صنعتی که بررسی کنید لوله­ های استیل را آنجا خواهید یافت. در ادامه به بررسی برخی از کاربرد­های لوله استیل خواهیم پرداخت :

  • لوله ­های استیل در تصفیه آب و فاصلاب و سیستم آب رسانی به کار برده می­شود.
  • لوله­ های استیل در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به وفور یافت می­شوند و استفاده فراوانی از آن ها در این صنایع می شود.
  • لوله ­های 304 برای صنایعی که نیاز به و فشرده کردن هوا و گرفتن سختی آب دارند کاربرد دارد.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *