ورق استنلس استیل

بورس ورق استیل نگیر آلیاژی

با سلام و درود بر شما خریداران و صنعتگران ارجمند و گرامی. شرکت مهزیار فولاد صنعت، با ارائه خدمات خود در زمینه فروش و تامین کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی در خدمت شما است تا شما عزیزان را در پروژه های صنعتی تان یاری نماید. مهزیار فولاد صنعت در زمینه انواع مختلف استنلس استیل فعال می باشد. جهت اطلاع از قیمت ورق استنلس استیل با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش شرکت شما را در زمینه خرید انواع ورق استیل راهنمایی خواهد نمود. ما در این نوشته ، اطلاعات مختصری درباره ورق های استیل در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت. با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید.


برای خرید و تامین انواع ورق های استنلس استیل و استنلس استیل آلیاژی، همواره خریداران گرامی آلیاژ های مذکور را به صورت درخواست ارسال نموده تا برای آنها تامین گردد.

ورق های استیل در گرید های مختلف و آلیاژ های مختلف همینک در موجودی انبار مهزیار فولاد صنعت موجود بوده و شما خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق های استنلس استیل 304 – 316 – 321 – 309 – 310 می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

ورق های استیل آلیاژِ مذکور از ضخامت 1 میلی متر الی ضخامت 100 میلی متر قابلیت تامین داشته و خریداران گرامی و صنعتگران ارجمند جهت خرید این ورقها می توانند ضخامت ها و ابعاد خود را به صورت دقیق همراه با آلیاژ برای شرکت مهزیار فولاد صنعت ارسال نماید.

ورق های استنلس استیل در گرید های مختلف همینک وارد شده از کشور های چین، تایوان، و کره ی جنوبی و اسپانیا و افریقای جنوبی می باشد و شما خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق های استنلس استیل آلیاژی می بایست آلیاژ های ورق های استیل خود را مطابق با استاندراد کشور ایالات متحده امریکا مطرح نمایید.

ورق های استنلس استیل آلیاژی که با آلیاژ ریزی بیشتر به نسبت دیگر ورق های استنلس استیل تولید می گردد، معمولا میزان عناصر کروم و نیکل بیشتری در بافت خود داشته و ورق هاس استنلس استیل در گرید های 309 و 310 در دسته ی ورق های استنلس استیل آلیاژی نسوز قرار می گیرد.

ورق های استنلس استیل 309، 310 و 310s می تواند جهت ساخت سازه های حرارتی با قابلیت تحمل حرارت های بالا مورد استفاده قرار گیرند.

از پر مصرف ترین ورق های استنلس استیل می تواتن به ورق های استنلس استیل 304 و 316 اشاره نمود. این ورق ها در ضخامت های مختلف از ضخامت 0.4 میلی متر الی ضخامت 100 ملی متر در ابعاد گوناگون و تولید کمپانی های مختلف تولید ورق های استنلس استیل همینک در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روزانه و قیمت لحظه ای انواع ورق های استنلس استیل، با واحد بازرگانی شرکت تماس حاصل نمایید.

این ورق ها به دلیل وارداتی بودن و شناوری بالایی که دارند، می بایست هر روز مود تایید قیمت قرار گرفته و قیمت ورق های استنلس استیل شناوری بالایی داشته که می بایست در انجام معامله قیمت قطعی با توجه به قیمت لحظه ای ارز براورد شده و به خریداران گرامی ارائه شود.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های استنلس استیل آلیاژی و خاص در ایران.


ورق استنلس استیل

این ورق ها نوعی قطعه فلزی است که از آلیاژ فولادی شامل درصد معینی از عناصر مختلف ساخته می شود. ابعاد، ضخامت و طرح های این ورق های فولادی در بازار متنوع بوده اما همه آن ها از استانداردهای صنعت فولاد پیروی می کنند. قیمت ورق استیل بر اساس پارامترهای مختلفی نظیر قیمت مواد اولیه فولاد، نوسان قیمت های فلزات آهنی و غیر آهنی در بازار، ابعاد ورق و ضخامت آن تعیین می گردد. این ورق های فولادی در صنایع مختلف کاربرد دارند و در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین مقاطع آلیاژی محسوب می شوند. برای دریافت قیمت ورق استیل و اطلاع از نحوه سفارش و خرید آن می توانید با مجموعه تخصصی و صنعتی مهزیار فولاد تماس حاصل فرمایید.


انواع ورق استنلس استیل شامل چه مواردی است؟

ورق های استیل با استفاده از آلیاژهای فولادی تهیه می شوند؛ بنابراین تعریف انواع این ورق ها به نوعی با معرفی انواع آلیاژهای فولادی در ارتباط است. به طور کلی در صنعت، 4 نوع فولاد تولید می شود؛ فولادهای نرم، فولادهای با درصد کربن کم، فولادهای با درصد کربن متوسط و فولادهایی با درصد بالای کربن.
خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی , فولاد صنعتی

هر یک از این مقاطع فولادی می توانند برای تولید ورق استیل به کار روند. به این ترتیب ورق هایی که از هر کدام آلیاژ به دست می آیند دارای همان خصوصیت فیزیکی اولیه هستند؛ به طور مثال، اگر ورق استنلس استیل از آلیاژ فولادی کم کربن تولید شود، با نام ورق استیل با درصد کربن پایین شناخته می شود و در یک گرید صنعتی قرار می گیرد. فروش ورق اکسین

با توجه به موارد فوق، انواع ورق استیل به گرید های متفاوت دسته بندی می شوند؛ این موارد شامل گریدهای 301، 304، 304L، 321، 316L، 316Ti، 309S، 310S، 314، 410، 420، 430 و ورق های استیل طرح دار می باشند. در صنعت خرید و فروش ورق استیل، این نام ها با عنوان های ورق استیل سری 300 و ورق استیل سری 400 شناخته می شوند.


انواع ورق استیل در چه مواردی کاربرد دارند؟

انواع ورق استیل به عنوان ورق های فولادی مقاوم به خوردگی شهرت یافته اند. در تهیه آلیاژهای اولیه فولادی از درصدهای معینی کربن و سایر عناصر مانند فسفر، منگنز، کروم و … استفاده شده است که باعث ایجاد خواص برجسته ای نظیر خاصیت آهنربایی و ضد خوردگی در این ورق ها می شود. این نوع متریال، راهکار ایده آل برای بسیاری از صنایع است. مهم ترین موارد کاربرد ورق استنلس استیل را به این صورت فهرست می کنیم:

  • تولید مخازن آلیاژی مقاوم به خوردگی و رسوب گرفتگی برای نصب در صنایع غذایی
  • تولید انواع مبدل های حرارتی
  • طراحی و تولید مخازن ذخیره و نگهداری مواد شیمیایی
  • ساخت نوار نقاله
  • تولید انواع سازه های فولادی با ابعاد متنوع
  • تولید صفحات استیل با قطر مختلف
  • و ….

در حال حاضر مجموعه مهزیار فولاد به عنوان یکی از معتبرترین مرکز تهیه و فروش انواع فولادهای آلیاژی و ورق استیل در کشور مشغول به فعالیت است. کارشناسان این فروشگاه تخصصی با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش این محصولات، آماده ارائه محصولات و خدمات مشاوره خرید به مشتریان عزیز می باشند. بهترین محصولات را با قیمت های مناسب در بازار از مهزیار فولاد درخواست نمایید. ایمنی پروژه های صنعتی خود را با انواع ورق استیل مهزیار فولاد تضمین کنید.


مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصصی که در زمینه انواع مقاطع فولادی و استنلس استیل و …. دارد ، در صدد است تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما خریداران و صنعتگران محترم قرار دهد. لطفا جهت خرید و یا اطلاع از قیمت ورق استنلس استیل با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021  تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت امکان می توانید از طریق ارسال پیام به واتزاَپ شرکت به شماره 09383940223 اقدام نموده و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش را از صورت های خرید خود آگاه سازید. ما با هدف پیشرفت در پروژه های صنعتی صنعتگران عزیز پیش می رویم و یکی از اهداف اصلی ما ، رضایت شما می باشد. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *