ورق برشی و ساختمانی

برشی ساختمانی و صنعتی

با سلام و درود بر شما کاربران ارجمند مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت در زمینه تامین و فروش انواع ورق های فولادی دارای تجربه ی بسیار بالایی بوده و به همراه تیم کارشناسان خود، شما خریداران عزیز را در این راستا یاری نموده و سعی دارد با یاری و راهنمایی های خود، شما عزیزان را در زمینه خرید انواع ورق آهنی و آلیاژی و …. یاری نماید. در این مقاله قصد داریم به ورق برشی و ساختمانی بپردازیم. با ما همراه باشید.


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد.


ورق برشی ساختمانی و صنعتی

ورق های آهنی که معمولا در ابعاد فابریک که ابعاد فابریک شامل ابعاد های : 1*2 – 2.5*1.25 – 3*1.5 – 6*1.5 – 6*1 – 6*1.25 – 6*2 – 12*2 – 12*2.5 تولید و عرضه می گردند، بعضا با این ابعاد مورد نیاز صنعتگران نمی باشد. صنعتعگرانی که برای ساختن سازه های صنعتی و یا ساختمانی نیاز مند ورق های فولادی می باشند، معمولا ابعادی کوچکتر از ابعاد ورق های فابریک را به برش کاران گرامی اعلام می نمایند و معمولا ورق های مورد نیاز آنها هیچ ربطی به به ورق ها با ابعاد فابریک ندارد.

در چنین شرایطی فروش ورق برشی ساختمانی و صنعتی از سوی شرکت مهزیار فولاد صنعت در دستور کار قرار گرفته و شما خریداران گرامی جهت کسب قیمت روزانه کلیه ی ورق برشی ساختمانی و صنعتی در آلیاژ های گوناگون، می توانید با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. شما می توانید انواع ورق های برشی کربن استیل را در ضخامت های مختلف از ضخامت 4 میلی متر الی 200 میلی متر و در ابعاد گوناگون با توجه به آلیاژ مورد نیاز خود که در رنج ورق های کربن استیل می تواند ورق هایی با آلیاژ های ST37 – ST44 – ST52 – A516 – A283 برش خورده و با توجه به ابعاد مورد نظر صنعتگران گرامی در اختیار آنها قرار گیرد.

شما می توانید جهت خرید ورق برشی ساختمانی و صنعتی، و ورق های آهنی برشی ساختمانی و صنعتی و برای تامین کلیه ی ورق های فولادی برشی از آلیاژ هالی مختلف، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده و فروشنده کلیه ی ورق های برشی صنعتی و ساختمانی بوده، به این صورت که شما می توانید درخواست خرید ورق های برشی خود را در آلیاژ های مختلف از طریق فکس و یا تماس تلفنی، یا واتساپ یا ایمیل برای واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ارسال نمایید.

ورق های برشی فروخته شده از سوی شرکت مهزیار فولاد صنعت در حقیقت در گرید آهن آلات و فولاد های کربن استیل قرار گرفته و شرکت ما آلیاژ های خریداری شده از سوی مشتریان گرامی را تا فرآیند تولید قطعه تضمین نموده و کلیه ی فولاد ها به شرط آزمایش های مورد نظر خریدار، به خریداران تحویل داده می شود.


ورقهای برشی با توجه به نیاز درخواست کننده ها قابل انجام می باشد معمولا ورقهای برشی جهت مصارف ساختمانی از آلیاژ st37 بریده میشوند .

مقاله ی ورق رنگی و مقاله ی ورق آهن را نیز بخوانید
مقاله ی ورق آجدار و مقاله ی فروش ورق سیاه را نیز بخوانید
مقاله ی ورق سیاه  و مقاله ی فروش لوله صنعتی  را نیز بخوانید

ورق های برش خورده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی با آلیاژ های st37. st52 و انواع استنلس استیل با ضخامتهای مختلف قابل انجام میباشد . کلیه خدمات CNC جهت اشکال خاص صنعتی نیز در این بازرگانی قابل انجام است .


ورق های برشی می تواند در آلیاژ های گوناگون و در ضخامت های گوناگون برای شما صنعتگران گرامی و ارجمند تامین گردد، لذا برای خرید ورق های برشی آهنی و برای خرید انواع مختلف ورق برشی ساختمانی و صنعتی، خواهمند است با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ی کلیه ورق های برشی کربن استیل، آهنی، آلیاژی در ایران.   همچنین می توانید صورت های درخواستی خود را از طریق واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نموده و یا از طریق اپلیکیشن مهزیار فولاد صنعت تنها با یک کلیک، صورت های درخواستی خود را ارسال نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کلیه مقاطع فولادی و آهنی و آلیاژی، می توانید اپلیکیشن مشاهده قیمت روز آهن آلات مهزیار فولاد صنعت را نصب نموده و از قیمت ها مطلع شوید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *