عدسی های صنعتی

انواع کپ ، عدسی های مخازن تحت فشار فابریک A516 وارداتی

با سلام و درود بر کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که خدمات خود را در زمینه تهیه و تامین و فروش کلیه مقاطع آلیاژی در سراسر ایران گسترش داده و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. یکی از خدمات صنعتی که بسیار حائز اهمیت قرار می گیرد، خدمات ساخت مخازن نفت ، گاز و پتروشیمی است. ما به همراه تیم فروش آلیاژ شناس حرفه ای خود، شما عزیزان را در این امر یاری می نماییم. انواع کپ ، عدسی های مخازن تحت فشار فابریک A516 وارداتی موجود است که شما می توانید از طریق تماس با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 از مهزیار فولاد صنعت تهیه فرمایید. همچنین مهزیار فولاد صنعت عدسی های صنعتی را با بهترین و متعادل ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد. با ما در تماس باشید.


فروشنده  کلیه عدسی های مخازن تحت فشار در سایز و ضخامت های مختلف
از معتبر ترین شرکت های سازنده در اروپا بصورت فابریک
واردات عدسی های صنعتی نفت و گاز در سایز های غیر قابل تولید در ایران .

 

واردات و فروش کلیه عدسی های صنعتی عدسی های ریخته شذه به روش ریختگری ( غیر پرسی ) با مقاوت بیشتر و عملکرد بهتر در مخازن ، تولید شده در کمپانی های معتبر اروپایی با تائیدیه SGS همینک در مهزیار فولاد.

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316 ، آهن آلات صنعتی , آهن آلات ساختمانی


شرکت مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش و تامین انواع مقاطع آلیاژی  فولادی در خدمت   شماست تا شما عزیزان را در زمینه خرید انواع مقاطع آلیاژی با توجه به نوع و شرایط استفاده یاری کرده و در انتخاب نوع آلیاژ ها راهنمایی لازم را بعمل آورد. لسفا جهت اطلاع از قیمت عدسی های صنعتی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش را از صورت های سفارشی خود آگاه سازید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات تامین و ارسال را انجام داده و مقطع مورد نیاز شما عزیزان را در سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهیم رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *