ورق های فولادی نورد گرم شده

انواع فولاد های نورد شده

با سلام و درود خدمت شما دوستان عزیز و صنعتگران گرامی . مهزیار فولاد صنعت ، با همت  و اراده و تلاش خود ، و با سالها تجربه و تخصص در زمینه کلیه آهن آلات و انواع ورق فولادی ، در صدد است محصولات خود را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد . ما در زمینه ورق های فولادی نورد گرم شده شما را راهنمایی کرده و همچنین شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر ، و خرید انواع ورق ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره  44449101-021 تماس حاصل فرمایید . ما شما را در زمینه خرید انواع ورق های فولادی و آلیاژی راهنمایی خواهیم کرد .


 نورد گرم :

نورد گرم شده دارای سطحی ناهموار تر از ورق های فولادهای نورد سرد شده هستند . زمانی که فرآیند گالوانیزه کردن به طور منظم در برنامه های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد بدین معنی است که مقاومت در برابر خوردگی یک اصل ضروری محسوب میشود . ورق های فولادی نورد گرم شده بسیار مقاوم و قابل انعطاف هستند و به راحتی شکل و جوش می پذیرند .

همچنین در انواع مختلفی از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله:

تولیدات عمومی

ظروف

پانل های خودرو

و بیشتر

 نورد گرم شده در برابر نورد سرد :

ورق نورد سرد اساسا فولاد نورد گرم است که برای افزایش استحکام پردازش شده‌است. به طور کلی، ورق فولادی نورد سرد در صورتی که ماشین کاری شده باشد توانایی تحمل سختی بیشتری نسبت به ورق های فولادی نورد گرم شده دارد.

در نورد سرد، ورق در دمای اتاق (بعد از حرارت دهی) سرد می‌شود و بعد از آن آنیل شده و از کوره خارج مشوداگرچه فولاد نورد سرد نوع خاصی از فولاد است اما این نوع فولاد اغلب برای تمام انواع فولاد های کربنی استفاده می‌شود.

 نورد سرد شده :

ورق های فولادی نورد سرد شده دارای ضخامتی بسیار دقیق هستند، که یک سطح خوب و صاف را ایجاد می کند و زمینه ای عالی برای نقاشی فراهم می کند. علاوه بر این ورق فولادی نورد سرد شده ورقی آسان برای فرم دهی و جوش پذیری است.

ورق فولادی نورد سرد شده در انواع مختلفی از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله:

پانل های خودرو

جعبه ابزار

مخازن سوخت

و بیشتر

ورق فولادی باندریت :

ورق باندریت یک محصول فلزی گالوانیزه است که در حمام فسفات غرق شده‌است و سپس به فرآیندخشک کردن کرومات وارد می‌شود که به فلز اجازه می‌دهد تا رنگ را بپذیرد.  ورق های باندریت باید بلافاصله بعد از نصب رنگ‌آمیزی شوند، چون روکش فسفات در معرض خوردگی، مستعد زنگ سفید است.

ورق فولادی باندریت در انواع زیادی از کاربردهای صنعتی استفاده می‌شود.

 

ورق فولادی گالوانیزه :  

ورق های گالوانیزه در کاربرد هایی که نیازمند مقاومت در برابر خوردگی هستند مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از ورق ها به آسانی قابل شکل وجوش پذیری هستند . همچنین نسبت به کاربردشان در صنایع مختلف طول  عمر 20 سال یا بیشتر را تضمین می کنند. علاوه بر این، ورق هایی گالوانیزه  برای ارایه خدمات طولانی در دماهای متوسط طراحی شده اند.

ورق گالوانیزه در انواع زیادی از کاربردهای صنعتی استفاده می‌شود، از جمله:

لوازم روشنایی

پانل های ساختمان

سقف

پانل های دیوار

و بیشتر

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، ورق فولادی نورد گرم شده و نورد سرد، باندریت و گالوانیزه را در طیف وسیعی از طول، عرض، گرید ها، آلیاژها و مشخصات به منظور تامین نیازهای شما ارائه می دهد.ما همچنین می توانیم ورق های برش خورده را به تناسب مشخصات شما ارائه دهیم.

فهرست موجودی ما در کانال تگرام و سایت موجود میباشد شما میتوانید درخواست ورق روغنی را امروز برای ما ارسال کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


مهزیار فولاد صنعت ، برای جذب مشتری و کسب رضایت شما عزیزان ، خدمات خود را از نظر کمی و کیفی به حداکثر ترین حالت ممکن رسانیده ، بدین ترتیب ، خدمات خود در زمینه ( برشکاری ، سوراخ کاری ، بازدید از محصول قبل از خرید مشتری و آنالیز ) را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد . جهت خرید ورق های فولادی با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین میتوانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، صورت خرید خود را ارسال کنید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، بلافاصله پس از دریافت پیام شما عزیزان ، صورت خرید شما را پیگیری نموده ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال میکند ، و پس از تایید پیش فاکتور ، صورت مورد نیاز شما را تامین خواهد  کرد . همچنین میتوانید به شماره واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳  پیام بدهید ، ما اینجاییم تا پیام های شما را رسیدگی کنیم . کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *