استیل

کمپانی های برتر سازنده استیل

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما کاربران مهزیار فولاد صنعت ، مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه استنلس استیل دارای تجربه و تخصص بوده و خدمات خود را در این راستا ، با بهترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد ، جهت اطلاع بیشتر از قیمت انواع ورق استیل ، با واحد فروش شرکت به شماره  44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، پرسنل فروش شرکت ، شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی خواهند نمود.

ما در این نوشته ، قصد داریم به کمپانی های برتر سازنده انواع استیل بپردازیم ، با ما همراه باشید .


برترین کمپانی های استیل زنگ نزن

مقاطعی که تولیدشان از جنس استیل است ، اغلب مقاطع خارجی بوده و به صورت وارداتی وارد کشور می شوند ، ما قصد داریم چند کمپانی تولید کننده این مقاطع را به شما عزیزان معرفی نماییم ، با ما همراه باشید .

نام خلاصه شده ی استنلس استیل در ایران ، ( استیل ) می باشد ، که یکی از گروه های آلیاژی فولاد است و در برابر اکسیده شدن و یا اکسایش ، و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارند .

این مقاطع ، در صنایع مانند : پتروشیمی ، انواع لوله صنعتی ، بویلر ها ، لوازم خانگی ، استراکچرها ، و در صنعت کشتی سازی مورد استفاده قرار می گیرند .

این مقاطع ، توسط کشور های هند، کره ، تایوان ، ایتالیا و جین به کشور عزیزمان وارد می شوند .


ویراج

ویراج

کمپانی ویراج هند

این کمپانی ، در سال 1992 شروع به فعالیت نموده است ، و بعنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده مقطع استنلس استیل در دنیا معرفی شده است ، جالب است بدانید که این کمپانی در سال گذشته 1.5 میلیارد دلار گردش دالی داشته است . محصولات این کمپانی عبارتند از : ( میلگرد ، سیم ، سیم جوش ، اتصال دهندگان ، فلنج ، و انواع ورق استیل و پروفیل ها ) که این محصولات را به 90 کشور دنیا ، واقع درر 6 قاره جهان صادر می کند ، این کمپانی سالیانه با ظرفیت 528000 محصولات خود را در رده های Duplex ، Martenistic ، Ferritic ، و Austenitic  به مرحله ساخت و تولید می رساند .


کنیه ایتالیا

کنیه ایتالیا

تولید استیل توسط کمپانی کنیه ایتالیا

این کمپانی ، از دیگر کمپانی های خارجی است که به ساخت مقاطع استیل می پردازید ، که در ابتدای قرن 20 کار خود را آغاز نمود ، که محل این کمپانی در شمال غرب ایتالیا قرار دارد .

این کمپانی محصولات خود را به صورت ( میلگرد ، مفتول ، شمش ، بیلت ، راد و بلوم گرد ) عرضه می نماید که در بازار ایران به بار ایتالیایی  معروف است ، همچنین لازم است بدانید که از آنالیز های شیمیایی بسیار دقیقی برخوردار است ، که بعنوان بزرگترین تولید کننده استیل در اروپا می باشد .


پوسکو کره

تولید استیل توسط کمپانی پوسکو کره

این کمپانی ، در سال 1968 تاسیس و فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات فولادی و آلیاژی آغاز نموده است ، همچنین لازم به ذکر است که این کمپانی مقاطع استیل را در گرید های مارتنزیت ، داپلکس ، 300 و 400 تولید می کند .


وای سی ایناکس

وای سی ایناکس

تولید توسط کمپانی وای سی ایناکس

این کمپانی ، یک تولید کننده در کشور تایوان است که در سال 1973 آغاز به کار نموده و فعالیت خود را در زمینه تولید ( نبشی ، ناوانی ، میلگرد ، پروفیل ، ورق های استیل و … ) گسترش داده است .


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در زمینه خرید و فروش کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی ، شما عزیزان را در این راستا یاری نموده و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار خواهد گذاشت . لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق استیل و لوله استیل ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، تیم فروش را از صورت درخواستی خود آگاه سازید ، مهزیار فولاد صنعت بعنوان فروشنده و خریدار کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی در خدمت شماست تا شما عزیزان تجربه ی خوبی از خرید با تیم مهزیار فولاد صنعت داشته باشید .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *