لوله فولادی اسپیرال

خرید لوله فولادی اسپیرال

با سلام و درود بر شما صنعتگران و خریداران گرامی ، مهزیار فولاد صنعت با ارائه خدمات خود در زمینه تامین مقاطع فولادی درخدمت شماست . مهزیار فولاد در زمینه تامین لوله فولادی اسپیرال بسیار با تجربه بوده ، و همراه با تیم فروش و مشاوران حاضر در شرکت ، شما را در زمینه خرید این لوله یاری خواهند کرد . قیمت لوله فولادی اسپیرال در مهزیار فولاد صنعت با قیمتی ارائه میشود که کاملا متعادل بوده و برای صنعتگران عزیز مقرون به صرفه باشد . جهت خرید لوله فولادی اسپیرال ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .

ما در این صفحه برای شما اطلاعات مختصری درباره لوله اسپیرال آماده کرده ایم که قصد داریم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، با ما همراه باشید .


خرید لوله فولادی اسپیرال

لوله های اسپیرال در دسته ی لوله های فولادی قرار می گیرد گه از ورق های فولادی کویل که به روش نورد گرم فولادی تولید می گردند، تولید می شود. 

لوله های اسپیرال یا اصطلاحا لوله های درز مارپیچ به لوله هایی گفته می شود که در کارخانجات لوله سازی به روش اسپیرالاز رول های ورق فولادی سخته می شود.

روش تولید لوله های اسپیرال در کارخانجات این گونه لوله ها به این صورت می باشد که کویل ورق فولادی با زاویه ای مشخص وارد کارگیر دستگاه اسپیرال زن می شود و پس از ورود به این دستگاه، با غلطک دستگاه اسپیرال زن، ورق مذکور به صورت مارپیچ خم داده شده و توسط دستگاه جوش درز این ورق ها پس از مارپیچ شدن جوشکاری می گردد.

محصول نهایی خارج شده از این خط تولید را لوله های اسپیرال و یا همان لوله های درز مارپیچ می گویند. لوله های اسپیرال معمولا از سایز های 12 اینچ به بالا تولید می گردند، چرا که ساخت این لوله ها در سایز هایی کوچکتر از 12 اینچ بسیار پر هزینه بوده و صرفه اقتصادی ندارد، اما برای سایز های بالا، ساخت این لوله ها بسیار بسیار به صرفه بوده و در حقیقت لوله های دسته اسپیرال در دسته ی ارزان قیمت ترین لوله های فولادی بکار رفته در پروژه های صنعتی، کشاورزی و ساختمانی قرار می گیرد.

از لوله های اسپیرال معمولا جهت استفاده در صنایع کشاورزی به صورت استفاده در جداره چاه و یا جهت استفاده در خطوط انتقال آب روستایی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

از لوله های اسپیرال جهت ساخت سازه های فضایی و سازه های فلزی نیز استفاده می شود.

از دیگر کاربرد های لوله های اسپیرال می توان به استفاده از این لوله ها در  پروژه های شمع کوبی نیز اشاره نمود. به این صورت که از لوله های اسپیرال پروژه های ساحلی شمع کوبی، ساخت سازه های فلزی، ساخت سازه های فضایی، استراکچر های صنعتی، انتقال آب، نفت، گاز و یا دیگر صنایع کشاورزی و انواع صنایع نفت، گاز و پتروشیمی اشاره نمود.

در کل لوله های اسپیرال با توجه به اینکه سریعا قابل استحصال می باشد و قابلیت تامین توسط شرکت های کوچک را دارد، می تواند در دسته ی لوله های محبوب در میان صنعتگران گرامی قرار گیرد.

لوله فولادی اسپیرال

لوله فولادی اسپیرال

بزرگترین شرکت های تولید کننده لوله های اسپیرال در ایران، کارخانه لوله سازی سدید تهران می باشد که بزرگترین پروژه های ساخت لوله فولادی اسپیرال کشور به کارخانه های مذکور سپرده می شود، شما می توانید جهت خرید انواع لوله های اسپیرال در سایز های 12 اینچ، 14 اینچ، 16 اینچ، 18 اینچ، 20 اینچ، 22 اینچ، 24 اینچ، 26 اینچ، 28اینچ، 30 اینچ، 32 اینچ، 34 اینچ، 36 اینچ، 38 اینچ، 40 اینچ، 42 اینچ، 44 اینچ، 46 اینچ، 48 اینچ، 50 اینچ در ضخامت های مختلف با واحد بازرگانی وفروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده و با کارشناسان فروش بخش لوله اسپیرال شرکت مهزیار فولاد صنعت جهت خرید و اطلاع از قیمت روزانه انواع لوله های اسپیرال سایز بالا مشاوره نمایید.

فروشندگان گرامی که قصد فروش لوله های اسپیرال مازاد پروژه ی خود را نیز دارند، می توانند با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده و لوله های فولادی آهنی خود را برای فروش نزد شرکت مهزیار فولاد صنعت فایل نمایند.

شما خریداران گرامی جهت خرید انواع لوله فولادی اسپیرال همین حالا می توانید با شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و با ارتباط با بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت اطلاعات جامعی در خصوص خرید انواع لوله فولادی اسپیرال، آهنی و آلیاژی کسب نمایید.

لوله های اسپیرال توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت در آلیاژ های گوناگون نیز تامین می گردد که این لوله ها انحصارا توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت تولید شده و توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت نزد کارخانجات تولید لوله های اسپیرال سفارش گذاری می گردد.

شما می توانید جهت خرید لوله های اسپیرال آلیاژی با آلیاژ های ST52 – ST44 – A516 – A36  و دیگر آلیاژ های رایج گرید کربن استیل، همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده و در خواست خرید خود را به واحد بازرگانی شرکت ثبت نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت، کلیه لوله های فولادی اسپیرال آلیاژی تامین شده برای صنعتگران گرامی را به شرط تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی برای کلیه پروژه های صنعتی کشور تامین می نماید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت، تامین کننده کلیه ی لوله های سایز بالا فولادی، فلزی و آهنی در ایران.


لوله فولادی اسپیرال و یا لوله جوشکاری شده از جنس کویل نورد گرم و جوشکاری قوسی در یک فرآیند واحد و پیوسته تشکیل شده‌است. فرآیند جوشکاری مارپیچی کارآمد، انعطاف‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه است. این فرآیند برای قطر بزرگ و یا طول بلند با سطوح مختلف برای برآورده کردن نیازها و الزامات خاص مهندسان قابل تنظیم است.

لوله فولادی اسپیرال توسط سیم پیچ فولادی  و تحت دمای نرمال شکل دهی داده شده و اکستروژن تحت دمای معمولی تشکیل می شود، سپس تکنولوژی سیم دوگانه و جوشکاری قوس دار را به کار میبرد.

لوله فولادی اسپیرال، همچنین به عنوان لوله فولادی جوش داده شده نامیده می شود، یک فولاد کم کربن یا نوار فولادی ساختاری کم آلیاژ در یک زاویه ی مارپیچ مشخص (به نام زاویه ی قالب گیری) به یک لوله رول می شود و لوله از اتصالات جوش ساخته شده است .با یک نوار باریک میتوان لوله هایی با قطر بالا از این نوع تولید کرد.

در طول روند قالب گیری لوله فولادی اسپیرال، ورق فولادی دارای تغییر شکل و تنش مجدد است، بنابراین سطح هیچ خراشیدگی ای ندارد. لوله فولادی اسپیرال دارای ضخامت و قطر انعطاف پذیری بالایی است، به ویژه در ساخت لوله های با ضخامت بالا ، ضخامت کوچک و متوسط، این تکنیک برای ساخت لوله ها دارای مزایای بی نظیر در رفع نیازهای شما است.

1- پس از ورود به خط تولید ورق برش، اولین مرحله تست اولتراسونیک کامل است.

2- مدل‌سازی برشی: خط تولید صفحه فولادی در امتداد لبه بیرونی حلقه مارپیچ درون یک لوله.

3- اتصال بافت: جوشکاری قوسی دو طرفه با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته برای پیش از جوشکاری ، جوشکاری داخلی و جوشکاری خارجی. پای یونی به طول استفاده از لوله مارپیچ جوش داده شده متصل می‌شود و به همین ترتیب ادامه می‌یابد.

4- بازرسی بصری: توسط پرسنل حرفه‌ای و فنی برخی از پارامترهای اصلی باید بررسی شوند.

5-  تشخیص عیب مافوق صوت (اولتراسونیک): بازرسی 100 درصد جوش داخلی و خارجی و جوش در هر دو طرف ماده .

6- تشخیص اشعه ایکس: جوش های داخلی و خارجی به طور 100 درصدی توسط سیستم پردازش تصویر اشعه ایکس برای اطمینان از حساسیت تشخیص مورد بررسی قرار میگیرند.

7- تست فشار: لوله فولادی اسپیرال تست فشار ماشین را تست می‌کند تا اطمینان حاصل کند که لوله تست فشار مطابق با استانداردهای مورد نیاز است.

8- بازرسی لوله فولادی اسپیرال پس از پردازش نهایی لوله انجام شد تا الزامات مربوط به اندازه انتهایی لوله را برآورده کند.

9- بازرسی نهایی : انجام مجدد تست  اولتراسونیک و اشعه ایکس لوله فولادی اسپیرال، انجام بازرسی ذره مغناطیسی و بررسی این که آیا مشکل وجود دارد و لوله جوش دارای نقص است.

10- علامت روغن: لوله فولادی مارپیچ پس از عبور برای جلوگیری از خوردگی روغن زده می شود.


لوله های جوش داده شده اسپیرال در:

  • ستون ها
  • مجرای دودکش و تهویه
  • عرشه شناور
  • مخازن و مخازن
  • پست ها
  • چنگال

لوله فولادی اسپیرال به دلایل زیر در آب، برق و صنایع شیمیایی استفاده می‌شود:

  • تازمانی که تغییر در زاویه ایجاد شود، شما می‌توانید از همان عرض تولید نوار فولادی با قطر مختلف استفاده کنید، که به آسانی قابل تغییر اندازه است.
  • برای اینکه فرایند خم شدن به طور مداوم است، بنابراین طول لوله مارپیچ محدود نمی‌شود و طول لوله می‌تواند به دل‌خواه تنظیم شود.
  • اسپیرال جوش داده شده به طور مساوی در سراسر محیط لوله اسپیرال توزیع می‌شود، به طوری که اندازه لوله اسپیرال دارای دقت و قدرت بالا است.
  • به اسانی قابل تغییر اندازه است، برای مقادیر کم مناسب است.

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با هدف جذب مشتریان عزیز ، قصد دارد شما عزیزان را در راستای اهداف صنعتی یاری نموده و بدین منظور خدمات جانبی نظیر ( برشکاری ، سوراخکاری ، آنالیز ورق های آلیاژی و فولادی ، و بازدید محصولات قبل از خرید ) را در اختیار مشتریان ارجمند قرار میدهد . تیم فروش مهزیار فولاد صنعت ، با تخصص خود در زمینه انواع ورق های آلیاژی و فولادی ، و انواع لوله فولادی مختلف و انواع مقاطع فولادی ، و با توجه به تنوع موجود در آلیاژ های مختلف ورق ها و متنوع بودن کاربرد آنها ، در انتخاب نوع ورق به شما یاری نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما خواهند بود ، جهت خرید لوله فولادی اسپیرال ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و همچنین با ارسال پیام به شماره واتس اپ ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، ما را از صورت سفارش خریدتان آگاه سازید . با توجه به نوساناتی که در بازار آهن آلات و بازار فولاد وجود دارد ، قیمت لوله فولادی اسپیرال در سایت مهزیار فولاد صنعت بصورت حدودی بوده و صرفا به جهت تخمین هزینه های صنعتگران بار گذاری میشود ، لذا جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله اسپیرال ، پیشنهاد میشود با واحد فروش شرکت تماس بگیرید . پرسنل شرکت ، با دریافت صورت خرید شما ، پیگیری های لازم را بعمل آورده ، و پیش فاکتور مربوطه را صادر کرده ، و در صورت تایید شما عزیزان در کوتاه ترین زمان کلیه مقاطع فولادی مورد نیاز شما را تامین خواهند کرد . هدف کلی مهزیار فولاد صنعت در درجه اول ارائه خدمات در بهترین حالت ممکن از نظر کمی و کیفی میباشد ، جرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *