پروفیل z

پروفیل Z سایز 2.5 میل ضخامت

مهزیار فولاد صنعت ، پیشرو در خدمات فروش و تامین فولاد بوده و پیشرفت در صنعت کشور را یکی از اهداف خود میدانید ، همچنین در زمینه ورق های آلیاژِی ، ورق های فولادی و کلیه آهن آلات فعال میباشد ، پروفیل های z ، از دیگر مقاطع میباشد که مهزیار فولاد در آن تجربه و تخصص بسیاری دارد ، و با نارلترین قیمت و بیتشرین کیفیت در اختیار شماره خریداران عزیز میتوانید با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حصل فرمایید . با کیفیت را احساس کنید ، چراکه کیفیت حق شماست .


میلگرد آهن تولید پروفیل های Z  ضخامت 2.5 میل از طول 1 متر الی 12 متر برابر درخواست خریدار.

که به دو صورت نوردی و برک از ورق های سیاه 2.5 میل تولید می گردند. طول های کمتر از 6 متر با دستگاه پرس برک تولید می گردد و طول های بالاتر از 6 متر از کویل ورق عرض کم به  (نبشی آهن)سایزهای 160 ، 180 ، 200 ، 220 ، 240 تولید می گردد. پروفیل Z با توجه به نیاز به طول های مختلف تولید می گردد.

بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ی کلیه پروفیل ها در ایران. خدمات برش cnc، خدمات برش لیزر


ما به شما بهترین قیمت پروفیل را پیشنهاد میکنیم ، قیمت پروفیل های موجود در مهزیار فولاد ، نسبت به قیمت ، از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده ، و همانطور که میدانید ، کیفیت امری است مهم برای صنعتگران فعال در کشور ، ما محصولات را در سراسر کشور عرضه و ارسال میکنیم ، جهت خرید پروفیل های z ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین ارسال پیام به شماره واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل فروش شرکت ما ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان میباشند .


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *