ورق A516 گرید 60 و 70

A516 Gr 70-60

با سلام و درود بر شما صنعتگران و خریداران ارجمند ، به اطلاع می رساند شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در ارتباط با کلیه آهن آلات ، ورق های آلیاژی و فولادی ، قصد دارد خدمات خود را در زمینه فروش ورق A516 گرید 60 و 70 در اختیار شما خریداران محترم قرار دهند . جهت اطلاع از قیمت ورق A516 در گرید های 60 ,و 70 ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید، مشاوران فروش مهزیار فولاد صنعت ، راهنمایی های لازم را جهت خرید انواع لوله های آلیاژی به شما خواهند نمود . کارشنناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، از ساعت 9 صبح الی ساعت 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود . مهزیار فولاد صنعت ، ورق A516 Gr 60 و ورق A516 Gr 70  را با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب به شما عزیزان عرضه می دارد .


این ویدی

ورق A516 گرید 60 و 70

استاندارد محبوب امریکایی A516 گرید 70 که در حقیقت و بر پایه ی ASTM (مرجع تعیین آلیاژ های خاذص فولادی در کشور ایالات متحده ی آمریکا ) می باشد، تعریف شده است. این آلیاژ با توجه به شکل کاربرد خود، یکی از اصلی ترین متریال های مصرفی صنایع گاز در جهان می باشد. استاندارد مرجع A516 گرید 70 که بر پایه ی استاندارد ASTM-AISI می باشد، در حقیقت گرید شناخته شده برای ساخت ادوات صنایع گاز در کلیه ی کشور های جهان بوده و کلیه ی سازندگان فولاد در جهان برای تامین فولاد مذکور از استاندارد ASTM-AISI A516 GR70 استفاده می کنند و این استاندارد به مرجعیت کشور ایالا متحده ی امریکا در حقیقت استاندارد شاخص برای فولاد مذکور در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.

ورق A516 گرید 60 و 70 در دسته ی ورق های کربن استیل قرار گرفته که به روش نورد گرم فولادی تولید می گردند. این ورق ها با توجه به شکل کاربرد در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی می بایست به صورت دقیقی آلیاژ ریزی شده باشند که بتوانند مورد استفاده در ساخت ادوات صنایع نفت و گاز و پتروشیمی قرار گیرند.

استاندارد A516 گرید 70 می بایست در شرایط سازه های فولادی مقاومتی معادل 260MP را تحمل نماید. این استاندارد می بایست هنگامی که به شکل ورق هایی تخت فولادی در می آید، نرمی خاصی را در بافت خود دارا باشد که بتواند در شرایط فشار بالای مخازن انعطاف پذیری خاصی را در شرایط استراکچر نشان دهد.


این ویدیو خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد:


کاربرد ورق A516

اصلی ترین کاربرد های ورق فولادی آهنی A516 گرید 70 در صنایع نفات، گاز و پتروشیمی، ساخت مخازن فشار جهت دپو کردن کلیه ی میعانات گازی و مواد پتروشیمی می باشد. ورق با آلیاژ فولادی ASTM A516 GR 70 اصلی ترین متریال مصرفی در صنایع گاز بوده به این صورت که مخازن غول پیکر CNG-LPG و دیگر فراورده های گازی، می بایست با ورق A516 تولید گردند.

این ورق ها با توجه به نوع کاربرد خود در صنایع گاز در جهان، در دسته ی پر مصرف ترین ورق های کربن استیل فولادی در جهان قرار گرفته و همواره یکی از پر مصرف ترین ورق های فولادی در صنایع فلزی جهان می باشد. از آنجایی که استاندارد ورق های آهنی فولادی A516 گرید 70 طی سال های متوالی، پاسخگوی نیاز های صنعتگران در صنایع نفت و گاز بوده، این فولاد در سال های گذشته مورد کاربرد دیگر صنعتگران در صنایع فلزی سنگین نیز قرار گرفته، به این صورت که برخی دیگر از استراکچر های فولادی که رابطه ای که ( نه الزاما مخزن ) که با ورق های A516 گرید 70 تولید می گردد و این آلیاژ راه خود را در بسیاری از صنایع دیگر همچون صنایع خودرو سازی، صنایع قطعه سازی و صنایع دریایی، صنایع فلزی سنگین، صنایع پل سازی و راه سازی و دیگر صنایع باز نموده و این آلیاژ در دسته ی آلیاژ های کاربردی این صنایع نیز قرار می گیرد.

با ما همراه باشید تا به ادامه مقاله کاربرد ورق A516 گرید 60 و 70 در صنایع بپردازیمبپردازیم.

برای ساخت مخازن از ورق های A516 گرید 70 که در حقیقت اصلی ترین کاربرد این ورق ها نیز در صنایع همین امر می باشد، این ورق ها ابتدا پس از خروج از کارخانجات نورد گرم، به صورت رول فولادی یا به صورت شیت می بایست فرم دهی شده و سپس به شکل مخزن های گوناگونی در می آید. این ورق ها جهت ساخت کپ های ابتدا و انتهای هر مخزن نیز بکار گمارده می شود، به این صورت که ورق های مذکوربرای ساخت عدسی ( CAP ) فولادی، ورق ها می بایست مورد کشش و فشار بالایی قرار گیرد که بتواند فرم سازه ای خود برای سازه های مخزن را به دست آورد.

برای ساخت کلیه ی استراکچر های صنعتی، صنعتگران عزیز می توانند از این گرید فولادی ( A516 GR70 ) استفاده نمایند. شما می توانید جهت خرید ورق A516 گرید 60 و 70 با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ورق های خاص آلیاژی جهت مصرف در صنایع گوناگون صنعتی در ایران می باشد و تعهد فروش آلیاژ ها برای این شرکت الزام اور بوده، به این صورت که کلیه ی کالا های به فروش رسیده از سوی شرکت مهزیار فولاد صنعت تاییدیه آنالیز شیمیایی داشته و خریداران گرامی می توانند قبل از مصرف کالا های مذکور، فولاد های فروخته شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت را مورد تست های گوناگون متالوژی قرار دهند.


کارخانجات ورق A516 گرید 60 و 70

ورق A516 گرید 60 و 70 در بازار ایران به صورت تولید کارخانجات مختلف موجود بوده و این ورق ها توسط کارخانجات داخلی فولاد مبارکه اصفهان و اکسین خوزستان تولید می گردند. برای ساخت مخازن خاص فلزی، نیاز به ورق های A516 گرید 70 وارداتی بوده، به این صورت که این ورق ها در بعضی از سایز ها می بایست وارد شده که بتواند در صنایع نفت و گاز مورد کاربرد قرار گیرد.


کشور های سازنده ورق A516

کشور های تولید کننده ورق A516 که محصولات آنها وارد بازار می شود، عبارتند از کشور کره جنوبی، روسیه، چین، هند، آلمان، بلژیک، اکراین.

 


آلیاژ های بکار رفته در ورق A516 گرید 70

این ورق ها دارای عناصر شیمیایی گوناگونی می باشد. این ورق ها می بایسد حد اکثر در بافت خود میزان 0.27% کربن داشته باشند. منگنز موجود در بافت فولادی این ورق می بایست کمتر از 0.80 و بیشتر از 1.3 نباشد. عناصر محدود شده برای این آلیاژ، عناصر فسفر و گوگرد بوده که عنصر فسفر می بایست کمتر از 0.035% و عنصر گوگرد می بایست کمتر از 0.04% باشد.

از دیگر عناصر کلیدی به کار رفته در بافت این فولاد در هنگام آلیاژ ریزی، عنصر سیلیسیوم بوده که می بایست حداقل به میزان 0.13% و حداکثر به میزان 0.33% در بافت این فولاد عنصر سیلیسیوم وجود داشته باشد. ورق A516 گرید 70 می بایست در شرایط خواص مکانیکی و تست خواص مکانیکی حداقل میزان 266MP مقاومت کششی را در سازه از خود نشان دهد.

این ورق ها از ضخامت های 3 میلیمتر الی 200 میلی متر قابل تهیه بوده و شما مصرف کنندگان و صنعتگران گرامی برای خرید ورق A516 گرید 70  می توانید با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت فروشنده انواع ورق های A516 گرید 60 و 70 وارداتی و داخلی در مارکت فروش فولاد در ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت جهت خرید کالا های خود در تماس باشید.


مهزیار فولاد صنعت ، در راستای ارتقا خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، خدمات جانبی نظیر ( برشکاری ، سوراخکاری ، آنالیز ورق های فولادی ، گالوانیزاسیون ، و بازدید از محصول قبل از خرید ) را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد ، لطفا جهت درخواست خدمات و همچنین اطلاع از قیمت ورق A516 گرید 60 و 70 ،  با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و ارسال پیامک به شماره 09383940223 ، ما را از سفارش های خود آگاه سازید ، تیم فروش مهزیار فولاد صنعت ، پس از دریافت سفارش ، پیش فاکتور مربوطه را صادر ، و در صورت تائید ، مقطع فولادی مورد نظر شما را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم خواهند نمود . مهزیار فولاد صنعت اولویت خود را در کیفیت محصول قرار می دهد ، چرا که کیفیت حق شماست .  


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *