ورق گالوانیزه گرم

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران عزیز ، باعث افتخار است تا شما را در جهت توسعه و در راستای اهداف صنعتی ، درر زمینه تامین کلیه مقاطع فولادی یاری کنیم ، مهزیار فولاد صنعت ،  با سالها تخصص و تجربه در زمینه خرید و فروش کلیه آهن آلات و کلیه مقاطع فولادی ، شما صنعتگران عزیز را در جهت پیشرفت و توسعه یاری نموده و سعی بر آن دارد که کلیه خدمات خود را در این زمینه به بهترین شکل ممکن ارائه دهد و از بزرگترین رسالت این شرکت ، رضایت شما مشتریان عزیز میباشد . مهزیار فولاد صنعت در در زمینه ورق گالوانیزه گرم بسیار با تجربه عمل کرده و فروش این نوع ورق فولادی را در سراسر کشور به صورت حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ، در ابعاد و اندازه های مختلف طبق خواسته مشتریان عزیز عرضه میدارد .

در این مطلب ، قصد داریم به اختصار توضیحاتی را درباره ورق گالوانیزه گرم شرح دهیم ، با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


ورق گالوانیزه گرم

ورق گالوانیزه گرم

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه گرم در صنعت ، به ورق هایی گفته میشود که با آلباژهای قلع ، روی ، آلومینیوم روکش میگردند .


فرآیند تولید

ورق گالوانیزه گرم ، ابتدا در فرآیند تولید از ورق سیاه تولید میگردند .

ابتدا ورق های سیاه پس از فرآیند نورد گرم و کاهش سایز وارد خط تولید نورد سرد میشود ، سپس سطح ورق بصورت یکدست اسید پاشی میگردد و در خط تولید وارد حوضچه مواد مذاب روی ، قلع ، و آلومینیوم شده و پس از پوشش شدن بوسیله آلیاژهای مذاب داخل حوضچه ، سرد شده و بصورت کویل پیچیده میگردد .

ورق های گالوانیزه گرم بدلیل دارا بودن پوشش سطحی از عناصر روی ، قلع ، آلومینیوم ، بهترین گزینه جهت ساخت سازه های در تماس با رطوبت و آب باران میباشد .


کاربردهای ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه ، بصورت فرمینگ های طولی ، سینوسی ، گزینه مناسبی برای سقفهای شیبدار و آب بندی سقف های سوله ، ویلا ، و …. میباشد .


چرا ورق گالوانیزه ؟

فولاد های کربن استیل ، بصورت ذاتی در برابر رطوبت سریعا اکسیداسیون میگردند ، یا به اصطلاح دچار زنگ زدگی میشوند ، هدف از تولید فولاد با پوشش عناصر روی ، قلع و آلومینیوم ، بالا بردن طول عمر این ورقها به بیش از 4 برابر فولادهای کربن استیل معمولی است .

ورق های گالوانیزه ، پس از فراگیری درر اواسط قرن بیستم میلادی ، جزء موثرترین و پرکاربرد ترین مواد فولادی مصرفی جهان شده و همچنان نیز پرکاربرد میباشد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده کلیه ورق های گالوانیزه در ایران میباشد ، شما میتوانید در خصوص خرید ورق گالوانیزه ، همه روزه با مشاوران شرکت مهزیار فولاد صنعت در ارتباط باشید .


 

 با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ ، پرسنل واحد فروش ، صورت خرید شما را پیگیری نموده و در کوتاه ترین زمان تامین خواهند کرد.همچنین میتوانید صورت خود را به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ارسال نموده و ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید .شایان ذکر است ، شرکت مهزیار فولاد صنعت، در زمینه فروش انواع ورق های فولادی مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *