ورق Ck45

خرید ورق آلیاژی و فولادی Ck45

سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران عزیز و ارجمند ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با بکار گیری کادر مجرب و متخصصان خود در زمینه انواع ورق های آلیاژی ، یه شما تضمین خواهد کرد که شما عزیزان را در زمینه خریدی درست و مطمئن یاری نموده، و از هزینه های اضافی حاصل از خرید هایی اشتباه جلوگیری خواهند نمود .ورق ck45، ورق هایی است که جزو دسته های ورق CK بوده که در برابر سایش بسیار مقاوم هستند، جهت اطلاع از قیمت ورق های ck45، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید، تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، شما را در زمینه انتخاب نوع ورق ( با توجه به شرایط استفاده ) راهنمایی نموده، و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود.


ویدیو ذیل خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد


ورق های Ck45

ورق هایی که با استاندارد ck شناخته می شوند، در حقیقت در دسته ی ورق های فولادی قرار می گیرند که مطابق با استاندارد DIN آلمان ( مرجع استاندارد آلیاژ های فولادی کشور جمهوری فدرال آلمان می باشد) طبقه بندی می گردد.

ورق های سری CK که از ورق CK10 آغاز می شود، تا آلیاژ CK101 تولید و عرضه می گردند. ورق های دسته CK در حقیقت ورق های ضد سایشی می باشد که در گرید های گوناگون با توجه به میزان سایشی که در فرایند سازه می بایست تحمل نمایند، طبقه بندی شده و با نام های اختصاری و بین الملللی به نام CK10 – CK15 – CK22 – CK30 – CK 45 – CK60 – CK 67 – CK75 و CK101 شناخته می شوند.

هر مقدار عدد بعد از کلید واژه ی CK بالاتر رود، میزان کربن در بافت این فولاد بیشتر بوده و مقاومت سایشی بیشتری را فولاد مذکور می تواند در شرایط سازه تحمل نماید.

پس ورق های سری CK در حقیقت ورق های ضد سایش با گرید بندی های گوناگون با توجه به کد آلیاژی آنها می باشد. ورق های سری CK که در بازار ایران معمولا مورد خرید خریداران گرامی صنعتگر برای ساخت سازه های گوناگون همچون ساخت قطعات خودرو، قطعات سازه های ماشین آلات سنگین، قطعات ساخت ادوات کشتی سازی، قطعات صنعتی و بسیاری دیگر از قطعات، ورق های CK مورد استفاده قرار می گیرد.

معروف ترین گرید سری CK سری ورق های CK45 بوده که این ورق ها با دارا بودن میزان 4 الی 4.5 صدم درصد کربن در بافت خود در دسته ی پر مصرف ترین ورق های CK در جهان قرار می گیرد.

ورق های CK45 در بازار ایران معمولا در انواع وارداتی و تولید برخی کارخانجات داخلی تولید می گردند که این ورق ها در انواع وارداتی از کیفیت بسیار بالاتری به نسبت موارد مشابه داخلی برخوردار می باشند.

ورق های سری CK دربازار ایران صرفا توسط شرکت ماشین سازی اراک تولید می گردد که با توجه به کیفیت آن مورد مصرف بخش کوچکی از صنایع فلزی ایران قرار می گیرد.

ورق های آلیاژی فولادی سری CK در انواع وارداتی از کشور های روسیه، چین، کره جنوبی و اکراین در بازار ایران در ضخامت های مختلف موجود می باشد و شما خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق های CK45 می توانید با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا ورق های CK45 مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید، فروش و دریافت قیمت روزانه انواع ورق های آلیاژی CK45 همین حالا با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس گرفته تا اطلاعات قیمتی دقیقی  از انواع محصولات داخلی و وارداتی برای فولاد های CK45 از کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید.

لازم به ذکر است ورق های CK45 در بازار ایران از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 50 میلی متر موجود می باشد و نوع داخلی این ورق ها که توسط شرکت ماشین سازی اراک و یا بعضا به صورت سفارش توسط شرکت اکسین خوزستان تولید می گردند، در ضخامت های بین 8  میلی متر الی 30 میلی متر تولید و عرضه می گردند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های سری CK45 در ایران می باشد و شما عزیزان می توانید جهت خرید کد های دیگر سری فولاد های CK همچون فولاد های CK10 – CK15 – CK22 و CK60 با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی از قیمت های ورق های آلیاژی CK45 از کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه متریال های آلیاژی و فولادی در ایران.

ورق های CK45

ورق های CK45


تامین کننده ، خریدار و فروشنده  کلیه ورق های Ck45 برابر با کد استاندارد آلمان 1.1191 قابل تامین از ضخامت های 0.40 میل الی 100 میل

ورق Ck45  ضخامت های 0.40 میل الی 1.5 میل به صورت رول عرض 30 ، 40 ، 50  سانت تولید شرکت های Posco  کشور کره جنوبی و عرض های 40 ، 30 سانت تولید Isar  کشور هندوستان موجود در انبار تهران .

ورق Ck45 از ضخامت های 1.7 میل الی 100 میل تولید کشور روسیه و اوکراین موجود در انبار تهران در ابعاد و ضخامت های مختلف .

بازرگانی مهزیار فولاد و فروشنده و تامین کننده کلیه ورق آلیاژی و فولادی استاندارد CK45 در ایران.

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

ورق فولاد مبارکه , لوله api , لوله استیل 316 , لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل , ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو , ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه ، لوله دست دوم ، لوله جدار چاه  ، لوله مانیسمان 


مهزیار فولاد صنعت ، با بهره گیری از دانش خود در زمینه ورق های آلیاژی ، از شما خریداران عزیز دعوت بعمل می آورد که خرید خود را به ما بسپارید ، ما شما را در امر خرید درست و انتخاب مناسب محصولات فولادی بر اساس نوع استفاده راهنمایی خواهیم نمود ، جهت اطلاع از قیمت ورق ck45 و دیگر ورق های آلیاژی ، با شماره واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین از طریق ارسال پیامک به واتس آپ شرکت به شماره 09383940223 ما را از درخواست خود آگاه سازید .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *