انواع ورق های گالوانیزه

ورق های گالوانیزه داخلی ( تاراز، شهرکرد، کاشان)

درود بر شما صنعتگران ، خریداران و دوستانی که سایت مهزیار فولاد صنعت را دنبال میکنند . شرکت مهزیار فولاد صنعت بعنوان فروشنده و تامین کننده انواع ورق های فولادی ، از جمله ورق های گالوانیزه داخلی ایفای نقش کرده و با سالها تجربه و تخصص شما دوستان را در راستای رسیدن به اهداف صنعتی خود یاری میکند . مهزیار فولاد صنعت ، شما میتوانید جهت خرید ورق گالولنیزه شرکت ( شهرکرد ، تاراز ، کاشان ) ، از ضخامت 0.4 میل ، الی 2.5 میل ، با شماره واحد فروش شرکت 44449101-021 تماس بگیرید .


 

ورق های گالوانیزه داخلی 

ورق های گالوانیزه داخلی


 ورق های گالوانیزه داخلی چیست؟

ورق های گالوانیزه داخلی یکی از محصولات مورد نیاز در صنایع تولیدی در سراسر کشور است. در واقع، به گفته انجمن گالوانیزه آمریکایی ، بیش از 3.4 میلیون تن فولاد گالوانیزه در سال 2012 تولید کرده است . در زیر مجموعه های این انجمن تولید شده است . 

بیش‌ترین صنایع مصرفی  ورق های گالوانیزه داخلی عبارت اند از : ساخت لوازم خانگی ،  کشاورزی، ساخت‌وساز، پل ها و بزرگراه و صنایع فلزی کوچک هستند. این صنایع به انواع مختلفی از محصولات فلزی نیاز دارند از جمله ساختار ، بست‌ها، لوله ، سیم، پرچ ، فولاد های تقویت‌ کننده در کلیه سازه های فلزی ، گارد محافظت کننده و …. .


اگر همه ی این صنایع بخواهند متقاضی  ورق گالوانیزه باشند، مزایا و کاربرد های آن چیست؟

فواید این نوع ورق ، همان طور که توسط انجمن گالوانیزه استرالیا (GAA) و کارشناسان Kaempf & Harris در فردریک، مریلند توضیح داده شد،به شرح زیر می باشد :

  • در ورق های گالوانیزه داخلی و خارجی ، هزینه گالوانیزه کردن کمتر است و یکی از گزینه های ارزان قیمت است که به پوشش محافظتی برای فولاد ضد زنگ می پردازد، زیرا این کار برای کارخانه تولید ورق فلز نیست.
  •  حتی اگر هزینه اولیه گالوانیزه گرانتر از سایر پوشش های محافظتی قیمت گذاری    شود، این روش گالوانیزه کردن ورق بهترین راه برای بیشتر پروژه های پیمانکاری به دلیل سرمایه گذاری طولانی مدت آن است.
  • برخلاف سایر گزینه‌ها، تجزیه و تخریب ورق فلزی گالوانیزه در پروژ های ساختاری حدود ۵۰ سال در محیط‌های شهری و ساحلی با رطوبت بالا 20 تا 25 سال می باشد . حتی با گذر زمان ، نیاز به نگهداری، تعمیر، و یا تعویض وجود ندارد.
  • ورق های گالوانیزه داخلی و خارجی ، بسته به میزان پوشش سطحی مقاومت متفاوتی را در شرایط محیطی از خود نشان میدهند . مثلا : اگر ورق با پوشش 130 میکرون که اصطلاحا به آن کوتینگ 130 گفته می شود در مناطق خشک مورد استفاده قرار گیرد میتواند تا 50 سال بدون پوسیدگی و تخریب در سازه مورد نظر به کار گرفته شود. این در حالی است که اگر شرایط محیطی مرطوب و گرم باشد . عمر مفید سازه به نصف کاهش می یابد ، در چنین شرایطی ورق گالوانیزه با کوتینگ بالاتر جهت طول عمر بیشتر توصیه می گردد. پس از بررسی، می توانید مراحل آماده‌سازی سطح، نقاشی، یا بازرسی بیشتر را حذف کنید زیرا سازه‌های گالوانیزه آماده هستند تا بعد از مونتاژ مستقیما در صنعت به کار گرفته شوند . حتی پس از مونتاژ محصول، پیمانکاران می توانند ساختار را فقط یکبار سالانه با آب قلیایی و یک پارچه نرم تمیز می کنند. تا ظاهر گالوانیزه همچنان براق و زیبا باقی بماند. 
  • این سخت ترین پوشش محافظتی است که ارائه شده است. گالوانیزاسیون داغ، شایع ترین شکل گالوانیزه، فرایند غوطه ور کردن قطعات فلزی در یک حمام روی ذوب ریخته شده برای محافظت  سطح فلز از پوسیدگی است. این حفاظت در صورت داشتن پوشش روی و قلع و آلومینیوم ، باعث جلوگیری از خوردگی مواد در فولاد یا آهن های کربن استیل می شود.
  • روی همچنین به عنوان یک آند انحصاری عمل می کند که جزء اصلی یک سیستم حفاظت کاتدیک گالوانیکی است که برای محافظت از فلز مستعد خوردگی استفاده می شود. این بدان معنی است که اگر پوشش خراشیده شود، فولاد یا آهن در خطر پوسیدگی از ناحیه خراشیده شده قرار می گیرد.
  • در نهایت، روی فلز پایه خود را از پوسیدگی محافظت می‌کند.
  • یکی از بهترین مزایای ورق گالوانیزه یک پوشش محافظ کامل در عرض چند دقیقه بر روی فولاد اعمال می‌شود و برخلاف پوشش‌های دیگر مستقل از شرایط آب و هوایی عمل میکند و در کلیه سازه ها در در هر شرایط جوی کاربرد دارد .
  • فرایند گالوانیزه پایدار است ، اگر شما یک پیمانکار هستید که در ساخت و سازهای سازگار با محیط زیست سرمایه گذاری می کنید، استفاده از این تکنیک و ورق های گالوانیزه چیزی است که شما دنبال آن هستید.
  • دوام ، طول عمر و …در اجزای ساره های فولادی به این معنی است که منابع کمتری برای تعمیر ، نگهداری یا تعویض قطعات می بایست استفاده گردد و ورق های گالوانیزه پرچم داران سازه های فولادی با طول عمر بالا هستند.
  •  

مهزیار فولاد یکی از تامین کنندگان انواع ورق های گالوانیزه داخلی به صورت رول و شیت در ضخامت مختلف برابر درخواست خریدار بصورت بارگیری از انبار تهران و شهرستان.

ورق های گالوانیزه داخلی از سایز 0.18 میل الی 100 میل  تامین می گردد. کلیه ورق های درخواستی قابل برشکاری برابر صورت درخواستی خریدار بصورت رول بری(نواربری) و شیت بری و همچنین خدمات فرمینگ نیز انجام می گیرد .

 

از شما صنعتگران و خریداران عزیز خواهشمندیم  با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱  تماس بگیرید صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن توسط پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین خواهند خواهد شد . همچنین با ارسال صورت خود به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید .

شایان ذکر است ، شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر ورق های گالوانیزه داخلی و خارجی ،  در زمینه فروش انواع ورق های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .با مهزیار فولاد صنعت ، با کیفیت خرید کنید . 

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *