ورق مشبک پانچ

خرید ورق پانچ مشبک، استیل، روغنی، آلومینیوم، گالوانیزه

با سلام و درود خدمت شما مشتریان عزیز و صنعتگران محترم، مهزیار فولاد صنعت، با تجربه و تخصص خود در زمینه تامین انواع فولادهای آلیاژی و انواع  ورق آهنی فولادی در تلاش است تا خدمات خود را در این زمینه به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد و شما عزیزان را در اهداف صنعتی نیز یاری نماید، یکی دیگر از ورق های فولادی که در صنایع و اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، ورق مشبک پانچ است، از خریداران محترم تقاضا داریم جهت اطلاع از قیمت و خرید، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید، لذا کارشناسان فروش پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.


ورق های پانچ صنعتی و ساختمانی در سال های گذشته بسیار محبوب گشته و بسیار در دکوراسیون های داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و همین امر این ورق ها را جهت ساخت سازه های گوناگون بسیار محبوب نموده است.

ورق های پانچ یا ممشبک که در بازار مصرف ایران با همین نام ها یا ورق های سوراخ دار یا ورق های مشبک سوراخدار شناخته می شود، مورد مصرف بسیاری از صنایع می باشد که در این مقاله به مصارف گوناگون ورق های پانچ و مشبک که به شکل های ورق های انچ مشبک استنلس استیل – ورق پانچ روغنی – ورق پانچ مشبک گالوانیزه و ورق پانچ آلومینیوم تولید می گردند، خواهیم پرداخت.

ورق پانچ سوراخدار که با آلیاژ های سری استنلس استیل تولید میگردند، معمولا مورد مصرف جهت صنایع بوده و کمتر در نما و یا ساخت سازه های دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق های پانچ مشبک استیل معمولا در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد که این ورق ها با توجه به ضخامت ورق و اندازه چشمه های ورق، معمولا در سیستم های فیلتراسیون پتروشیمی و سیستم های فیلتراسیون پالایشگاه های مورد استفاده قرار می گیرد.

خریداران گرامی که ورق های استنلس استیل پانچ سوراخدار را جهت ساخت سازه های فیلتراسیون سیستم های پالایشگاهی و پتروشیمی خریداری می نمایند، می توانند در خصوص خرید ورق های پانچ استنلس استیل در ضخامت های گوناگون و با سوراخ های گوناگون همین حالا با کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص خرید ورق های پانچ سوراخدار استنلس استیل که مورد مصرف صنایع مختلف قرار می گیرند، کسب نمایند.

ورق مشبک پانچ دیگری نیز رایج گشته که از ورق های روغنی کویل یا شیت تولید می گردند. ورق های روغنی کویل یا شیت می توانند پس از سوراخکاری یا عملیات پانچ مشبک به ورق های پانچ چشمه های گوناگون تبدیل گردند که معمولا از ورق های روغنی پانچ برای ساخت سازه های فضای باز، درب ها، سازه های فلزی نماهای عمومی و بسیاری از سازه های دیگر و پوشاندن دیواره های حیاط های منازل و بسیاری از کاربرد های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

شما خریداران گرامی که ورق های پانچ روغنی صنعتی را جهت ساخت قطعات دکوراتیو فضای باز استفاده می نمایید، همین حالا با کارشناسان ما به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص ورق های پانچ روغنی با کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید.

ورق مشبک پانچ با آلیاژ آلومینیوم نیز ساخته می شود که معمولا از این ورق ها جهت ساخت قطعات گوناگونی همچون قطعات ساخت سرور ها، ساخت ماینر ها و ساخت بسیاری از قطعات الکترونیکی، تابلو های برق و بسیاری دیگر از سازه های فلزی استفاده می شود.

ورق های پانچ از نوع گالوانیزه نیز موجود می باشد که بعضا خریداران گرامی از این ورق ها جهت استفاده در سازه های فضای باز و سازه های صنعتی استفاده می نمایند.

شما خریداران گرامی می توانید جهت خرید انواع ورق های سوراخدار با آلیاژ های گوناگون با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص خرید انواع ورق های پانچ سوراخدار، از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت کسب نمایید.

"<yoastmark


ورق مشبک پانچ

خرید ، فروش کلیه ورق مشبک پانچ شده ی سوراخ دار ، و ورق پانچ مشبک – چشمه کشویی ، در ضخامت های 0.4 میل الی 4 میل به صورت ورق فولادی روغنی پانچ ، ورق استیل 3.4 پانچ با سوراخ  های دایره ای مربع ، کشویی ، ستاره ای ، طرح گشنیز موجود در انبار تهران.

این ورق ها با طرح های مختلف در دکوراسیون و نمای ساختمانی بسیار پرکاربرد بوده و به درخواست مشتری با نقشه های پانچ خاص نیز قابل تولید است . این ورق ها در 3 نوع استیل ، روغنی ،  گالوانیزه تولید می گردد. و در ضخامت های مختلف و چشمه های مختلف قابل تامین است.


ورق مبارکه , لوله درزدار , آهن صنعتی ، آهن آلات صنعتی , آهن آلات ساختمانی


مهزیار فولاد صنعت ، با تیم با تجربه و متخصص خود ، شما عزیزان را در زمینه انتخاب درست ورق ها و لوله های آلیاژی ، راهنمایی نموده و خریدی مطمئن و به صرفه و و آسوده ای را برای شما رقم خواهیم زد .  جهت اطلاع از قیمت ورق مشبک پانچ و دیگر ورق های فولادی موجود در مهزیار فولاد صنعت ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صبح و ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 ما را از خرید های خود آگاه سازید . پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت ، از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 13:30 ) پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهند بود .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه برورق پانچ، مشبک روغنی، در زمینه انواع ورق های دیگر فعالیت سراسری دارد که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *