ورق های سیاه ST52

ورق های سیاه st52

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران گرامی و کاربران مهزیار فولاد صنعت، مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه انواع ورق های آلیاژی ، و ورق های فولادی در نظر دارد خدمات خود را در زمینه ورق سیاه و ورق های ST52 ، ورق ST37 و ST44 در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، لذا با تماس با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 از قیمت دقیق ورق های قید شده آگاه شوید . در این مقاله سعی داریم اطلاعات مفید و دقیقی در مورد ورق های سیاه st52 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، شرکت مهزیار فولاد صنعت به عنوان فروشنده و خریدار در زمینه ی تامین و فروش ورق st از جمله ورق st37، st52، st44 تجربه ی بسیار بالایی دارد. شما می توانید جهت خرید ورق های آلیاژی مذکور با واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. پس لطفا در این مقاله با ما همراه باشید.


ورق های سیاه ST52

در اصطلاح عامیانه خریداران و فروشندگان آهن آلات و فولاد، ورق سیاه به ورقی گفته می شود که به روش نورد گرم فولادی در کارخانجات تولید ورق های فولادی و صنعتی تولید می گردند.

ورق های سیاه فولادی می توانند از آلیاژ های گوناگونی تولید گردند که یکی از پر مصرف ترین آلیاژ های ورق های سیاه آهنی در صنایع گوناگون ورق های سیاه st52 فولادی و آهنی می باشد.

ورق های سیاه st52 که در حقیقت با همین نام در استاندارد کشور جمهوری فدرال آلمان شناخته می شود در دسته ی پر مصرف ترین ورق های آهنی فولادی به کار رفته در سازه های صنعتی در جهان می باشد،استاندارد st52 که در طبقه بندی استاندارد DIN آلمان قرار می گیرد نوعی استاندارد فولادی پر مصرف بوده که با توجه به میزان منگنز و کربن بیشتری که در بافت خود به نسبت ورق های st37 و st44 دارد مقاومت بیشتری را در سازه های فولادی می توانند از خود تحمل نماید.

ورق های st52 فولادی می توانند از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت های بسیار بالا مثلا تا 300 میلی متر در کارخانجات نورد گرم فولادی تولید گردند، این ورق ها می تواند ابعاد های گوناگونی داشته باشد و یکی دیگر از روش های تولید ورق های سیاه st52 فولادی تولید این ورق ها به روش کویل یا به اصطلاح فارسی همان رول ورق فولادی می باشد.

مزایای مصرف ورق سیاه st52  رول فولادی به این صورت مصرف کنندگان گرامی با توجه به طول های مورد نیاز خود این ورق ها را برش کاری کرده و کم ترین پرت را در شرایط تولید به دست می آورند.

photo 2021 11 23 12 35 44

 

ورق های st52 سیاه رول فولادی از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 15 میلی متر توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بازار ایران تولید شده و مصرف کنندگان گرامی می توانند این ورق ها را به صورت رول در بازار داخل تهیه نمایند.

استاندارد st52 که در این مقاله به آن اشاره شد با نام های دیگری نیز در صنایع شناخته می شوند که یکی از آن نام ها آلیاژ s355 jr می باشد که در حقیقت فولاد مذکور با آلیاژ st52 مطابق با DIN برابری کرده و مشابه یکدیگر می باشند.

برای تهیه ورق st52 از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 250 میلی متر شما می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

کالا های فروخته شده از سوی شرکت مهزیار فولاد صنعت، همگی تاییدیه ضمانت آلیاژ داشته و مصرف کنندگان گرامی می توانند با خیال راحت این کالا ها را جهت پروژه های خود تهیه نمایند.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت خریدار و فروشنده کلیه ی ورق های آلیاژی در ایران)

ما با تجربه و تخصص خود ، و همچنین کادر مجرب و مشاوران با تجربه ، خریدی آسوده و مطمئنی را برای شما عزیزان رقم خواهیم زد. با ما تماس بگیرید .


ورق های سیاه

ورق های سیاه با نام انگلیسی ( HOT ROLLED SHEET ) معرفی میشود ، ورق های گالوانیزه گرم ، در مجموع از فولاد های کم کربن که در دو نوع فولاد A36 و A1011 هستند ، تولید میشوند ، ورق سیاه با عنوان ( نورد گرم ) معرفی می شود .

نکته حائز اهمیت ، این است که ورق A36 به راحتی قابل جوشکاری بوده و تقویت فرآیند عملیات های حرارتی در آن ممکن و امکان پذیر است ، و ورق فولاد A1011  فولادی است که شکل پذیری بیسیار خوبی را دارا است ، و بطور معمول جهت ساخت ظروف های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند .

همانطور که میدانید، فولاد های نورد گرم ، نسبت به فولاد های نورد سرد از سطح نازکتری برخوردار هستند ، که سطح نازک آن در ST52 تا ST33 دارای تفاوت های چشمگیری می باشند . این فولاد همانند فولاد های آلیاژی دیگر ، دارای سختی های متفاوت هستند که درجه میزان سختی آنها ، ارتباط مستقیمی با میزان درصد بکار رفته از عناصر آلیاژی مختلف است .

بخصوص درصد کربن ، میتواند مهمترین عامل تعیین کننده سختی این فولاد ها باشند .


تولیدات ورق های سیاه ST52

همانطور که میداید ، ورق سیاه بعنوان ورق نورد گرم معرفی میشود ، حال به این بپردازیم که دلیل نام گذاری ( ورق گرم ) در ورق های سیاه چیست !؟

مهزیار فولاد قصد دارد تولید ورق های سیاه و ورق های ST52 را خدمت شما عزیزان شرح دهد .

ساخت ورق سیاه یا همان ورق نورد گرم در دماهای بالاتر ، می بایست در کارخانه های نورد تولید و ساخته شوند ، بدین شکل که این ورق ها در کارخاه ها از شمش ورق یا همان ( بیلت ) و گندله ساخته می شوند ، حتما برایتان سوال پیش آمده است که گندله چیست !؟ گندله ، ماده خامی است که جهت پخته شدن حرارت دیده و در طول این فرایند حرارتی ، عنصر مگنتیت به هماتیت تبدیل می شود و همچنین گندله ، آهن های اسفنجی تبدیل میشوند ، و پس ازاین فرآیند ، وارد فرآیند کوره های قوس الکتریکی شده که عملیات ذوب شدن در آن شکل خواهد گرفت ، و سپس به فولاد ذوب تبدیل می شوند . مهزیار فولاد صنعت با تولید تامین ورق های سیاه و ورق های ST52 ، این تضمین را میکند تا شما عزیزان نسبت به روش ای تولید این محصول ، از کیفیتی مطلوب بهره ببرید .

سپس فولادی که در مرحله قبل به درجه ذوب رسیده بود ، در این مرحله به اسلب یا همان ( تختال ) تبدیل شده و خنک خواهد شد ، و در مرحله آخر ، به شکل ورق های فلزی یا رول شده ، و نکته ای که بسیاار حاثز اهمیت است ، این ست که در طی فرآینند تولید ، مواد شیمیایی محتلفی در این محصول اضافه می شود ، تا خواص این محصول تغییر پیدا کند که به د شکل I و H که بعنوان نام های تجاری I-BEAMS و H-BEAMS معرفی میشوند ، ساخته میشوند .

فراینند های نورد گرم ، در دماهای بالای 1700 درجه فارنهایت انجم شده و به شکل ورق ، تحت فشار های مختلف ، باعث می شود که ضخامت این ورق هاش یابند .


انواع ورق سیاه

ورق های سیاه ، به دو نوع مختلف تقسیم میشوند :

  • ورق سیاه صنعتی
  • ورق سیاه معمولی

این ورق ها دارای استانارد های خاصی هستنند ،

ورق های سیاه صنعتی ، با عنوان ورق ST37 معرفی میشود ، و ورق های معمولی آن با نام A516 در گرید های 70 و 60 ، ورق های  A285 در گرید C ، همچنین ورق A283 در گرید C ، و ,ورق ST52 به کلیه بازار ها عرضه میشود .

مهزیار فولاد صنعت ، کلیه ورق های سیاه و ورق های ST52  ، و دیگر ورق های قید شده را در ابعاد و ضخخامت های مختلف  به شما عزیزان عرضه می دارد .

اگر بخواهیم اشاراتی درباره کاربرد این ورق ها داشته باشیم ، میتوان بیشترین کاربرد این ورق های فولادی را در صنایع ساختمانی ، پروژه های مخزن سازی و سد سازی ، و همچنین ساخت انواع سوله اشاره نمود .


خرید و فروش ورق های سیاه و ST52 و دیگر آلیاژ ها

خرید و فروش کلیه ورقهای آلیاژی با استاندارد های (  A516-Gr 70 ، A283 Gr c ، ST52 ، ST52-3 ،  ST44  ،  ST37 ،هاردکس ، 1.7218  )

خرید و فروش کلیه ورقهای صنعتی و آلیاژی با آلیاژ های خاص جهت مصارف نفت ،گاز و پتروشیمی

کلیه ورقهای آلیاژی وارداتی و داخلی (همینک در مهزیار فولاد )


مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه فروش انواع مقاطع فولادی ، و کلیه ورق های آلیاژی ، شما عزیزان را در امر خرید راهنمایی نموده و با کارشناسان مجرب خود و کار فروش متخصص ، خریدی آسوده و مطمئن را برای شما مشتریان عزیز رقم خواهند زد ، جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق سیاه و ورق های ST52 ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و همچنین ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید ، تیم فروش مهزیار فولاد صنعت ، پس از دریافت سفارش های شما عزیزان فدر کوتاهترین زمان ممکن صورت خرید شما را تامین خواهند نمود . هدف ما ، کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست .

مهزیار فولاد صعت ، علاوه بر ورق ST52  و ورق سیاه ، در زمینه ورق های فولادی و آلیاژی دیگر نیز فعالیت دارد که در ذیل قید شده است : 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *