ورق های سیاه ضخامت بالا

قیمت خرید و فروش ورق های سیاه ضخامت بالا

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان ، شرکت مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصصی که در زمینه فروش و تامین ورق سیاه دارد ، می تواند شما را در امر خرید ورق های سیاه ضخامت بالا یاری کند ، قیمت ورق سیاه در ضخامت های مختلف موجود میباشد ، ما خرید را برای شما آسان می کنیم ، شما میتوانید با شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید و هرگونه مشاوره درباره ورق سیاه را از پرسنل فروش و مشاوران ما دریافت کنید . مشاوران ما میتوانند در امر خرید کلیه ورق های فولادی ، شما را راهنمایی کنند .


ورق های سیاه فولادی که معمولا آلیاژ st37 تولید می گردند، بعضا در برخی صنایع در ضخامت های بسیار بالا مورد کاربرد قرار می گیرند. ورق های سیاه فولادی، در ضخامت های بسیار بالا ( بالاتر از 80 میلی متر ) معمولا جهت ساخت قطعات صنعتی برای ماشین آلات صنعتی غول پیکر به کار گرفته می شوند.

ورق های سیاه در ضخامت های بالای صنعتی برای ساخت قطعات فوق سنگین جهت استراکچر های نیروگاهی، سد سازی، و دیگر سازه های خاص صنعتی استفاده می شود. ورق های سیاه فولادی سایز بالا از ضخامت های 50 میلی متر در دسته ی ورق های سایز بالا قرار می گیرد و این ورق ها می تواند از ضخامت 50 میلی متر نیز داشته باشند. ورق های سایز بالای سیاه از اسلب های فولادی تولید می گردند که ضخامتی بیش از ورق های مذکور دارند.

این ورق ها پس از غلتک خوردن در فرآیند نورد گرم، تبدیل به ورق های سیاه ضخامت بالا برایب استفاده و ساخت قطعات گوناگون صنعتی می باشند. ورق های سیاه در ابعاد گوناگون از ضخامت 50 میلی متر تا ضخامت 250 میلیمتر و در عرض و طول های گوناگون همینک در دسترس خریداران گرامی قرار دارد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت خرید انواع ورق های سیاه ضخامت بالا و جهت اطلاع از آلیاژ های ورق های سیاه ضخامت بالا، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

ورق های سیاه ضخامت بالا در کشور ایران توسط شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، اکسین خوزستان، فولاد هرمزگان تولید و عرضه می گردند. این ورق ها با کیفیتی بالاتر و ابعادی بلند تر از نوع وارداتی نیز در بازار ایران موجود می باشد که صنعتگران گرامی می توانند برای ضخامت های بیش از 100 میلی متر از این ورق ها در سازه های خود از نوع وارداتی استفاده نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های سیاه در ایران.

قیمت روز خرید و فروش کلیه ورق های سیاه تولید فولاد مبارکه و روس ضخامتهای 2 میلیمتر ، 2.5  میلیمتر سیاه ، 3 میلیمتر سیاه ، 4 میلیمتر سیاه
به ابعاد مختلف ( 2*1 ، 1.25*2.5 ، 3*1.5 ، 6*1.5 )

قیمت روزانه انواع ورق سیاه و تامین انواع ورقهای سیاه همینک در مهزیار فولاد .

روش تولید ورق های سیاه یا همان st37 : روش نورد گرم


قیمت ورق های سیاه ضخامت بالا و دیگر ضخامت های مختلف در سایت مهزیار فولاد صنعت موجود است ، اما به دلیل نوسانات شدیدی که در بازار آهن آلات وجود دارد ، این قیمت ها بصورت حدودی بوده و صرفا جهت تخمین قیمت و برآورد هزینه کاربران صنعت و خریداران نیز قرار گرفته شده است ، تا صنعتگران محترم بتوانند هزینه های خرید خود را بصورت حدودی تخمین بزنند، اما لازم به ذکر است که این قیمت ها دور از قیمت های واقعی نبوده و جهت برآورد بسیار مناسب می باشد، پیشنهاد می شود جهت اطلاع از قیمت دقیق قیمت ورق سیاه و خرید ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، شما میتوایند از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com سفارشات خود را ارسال کنید ، همچنین با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳  پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت خرید خود آگاه سازید . پرسنل فروش مهزیار فولاد از ساعت 9 الی 17:30 در خدمت شما عزیزان خواهند بود . ما همه ی مقاطع آلیاژی ، فولادی و آهن آلات را با نازلترین قیمت و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهیم داد .


مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورق سیاه ، در زمینه ورق های فولادی دیگر ، در سراسر کشور فعالیت گسترده ای دارد که در ذیل قید شده :


 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *