ST37

خرید و فروش ورق سیاه گرید ST37

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه در زمینه فروش ورق سیاه گرید ST37 و انواع ورق های فولادی در خدمت شما صنعتگران عزیز می باشد . با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص ورق های ST37 در اختیارتان قرار دهیم.


فروش ورق سیاه گرید ST37

استاندارد ST37 که در حقیقت پر مصرف ترین آلیاژ کربن استیل در دایره کلیه ی آلیاژ های کربن استیل در سراسر جهان می باشد، در حقیقت همان استاندارد S235JR مطابق با DIN آلمان می باشد که فولاد محبوب مورد مصرف در صنایع ساختمانی در جهان می باشد. 

آلیاژ ST37 که در حقیقت مطابق استاندارد DIN آلمان می باشد، پر مصرف ترین آلیاژ مصرفی در جهان بوده که مورد استفاده جهت ساخت بسیاری از سازه ها و قطعات و مقاطع فولادی و صنعتی در جهان قرار می گیرد. 

ورق های سیاه ST37 در بازار مصرف ایران تولید شرکت های گوناگونی همچون فولاد مبارکه اصفهان، شرکت اکسین خوزستان، فولاد هرمزگان، شرکت کاویان خوزستان و در انواع وارداتی تولید کشور های کره، روسیه و قزاقستان برای خریداران گرامی می تواند تامین گردد. 

ورق های ST37 سیاه که در بازار ایران آهن ایران به اسم آهن و یا همان آهن معمولی شناخته می شود، در ضخامت های 2 میلی متر تا 250 میلی متر در ابعاد مختلف همینک در دایره محصولات شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد و شما خریداران گرامی جهت خرید و فروش ورق سیاه گرید ST37 می توانید با کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 در تماس باشید. 

با کیفیت ترین ورق های ST37 تولیدیدر کشور ایران را شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکت اکسین خوزستان تولید می نمایند که شرکت مهزیار فولاد صنعت به کلیه صنعتگران گرامی جهت استفاده از ورق های ST37 فولادی توصیه می نماید در هنگام خرید ورق های ST37 فولادی همواره به کیفیت ورق های مذکور توجه ویژه ای نمایند، چرا که ورق های متفرقه که در کارخانجات نورد متفرقه در سال های اخیر در ایران انجام می شود، بعنوان ورق های ST37 به صنعتگران گرامی در عرصه ی صنعت و ساختمان فروخته می شود که بعضا این ورق ها دارای مک و ترک بوده و نمی تواند مقاومت مشخص سازه ST37 را که تطابق آزمون کشش 235MP مگاپاسکالی می باشد را پوشش دهد. 

پس در هنگام خرید ورق های ST37 فولادی، به شرکت های تولید کننده ی این ورق ها توجه ویژه ای نمایید. شرکت مهزیا فولاد صنعت در سال های گذشته اقدام به تامین ورق های آهنی ST37 برای خریداران گرامی نموده و شما خریداران گرامی می توانید برای خرید ورق های ST37 در ابعاد 6*2 و 12*2 تولید شرکت اکسین خوزستان از ضخامت 8 میلی متر تا ضخامت 100 میلی متر و ورق ST37 تولیدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 15 میلی متر در ابعاد 6*1.5 و در ابعاد کویل عرض یک و نیم و عرض 1.25 همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا درخواست خرید ورق های ST37 خود را برای کارشناسان فروش ما ارسال نمایید. 

کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت، قیمت های روزانه و لحظه ای ورق های ST37 را پس از بررسی درخواست شما خریداران گرامی در دستور کار خود قرار داده و برای شما خریداران گرامی اقدام به صدور پیش فاکتور می نماید. 

لازم به ذکر است در صورت تامین اعتبار از سوی شما خریداران گرامی، تامین کالای مذکور در کلیه ی نقاط ایران در کمتر از 72 ساعت کاری صورت می پذیرد. 

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آهنی ST37 در ایران.


ورق سیاه : ورق آهن

ورق سیاه ، به ورقی گفته می شود که توسط ورق های فولادی با ضخامت کم ، طی نورد گرم ساخته میشود .شایان ذکر است ، علت اصلی نام گذاری ورق سیاه  ، این می باشد که وقتی ورق های فولادی با ضخامت کم ، با درجه حرارت بالا به مرحله ذوب میرسند ، اجزا تشکیل دهنده ی آن ذوب شده و محصول به رنگ مات در می آید، و به این دلیل است که به آن ورق سیاه گفته می شود . 

جهت اطلاعات بیشتر از ورق سیاه ، نحوه تولید و بیشتر مقالات ، اینجا را کلیک کنید  .

لوله استیل ورق های اسید شویی از ورق های سیاه تولید می گردند.ورق رنگی در فرآیند تولید ورق سیاه سطح ورق دارای سرباره های بازمانده از اسلب می شود .ورق آجدار  در چنین شرایطی سطح ورق برس زنی و اسید پاشی می شود تا سطح صاف و یکدستی ایجاد شود ،لوله استیل  ورق های سیاه آلیاژ ST37 به دلیل ارزان تر بودن به نسبت ورق های روغنی میتواند گزینه مناسبی جهت ساخت سازه هایی که میبایست پس از تولید تحت آبکاری یا رنگ کاری قرار گیرند باشد.فروش ورق سیاه

بازرگانی مهزیار فولاد صنعت ، فروشنده کلیه ورق های سیاه آلیاژ ST37 در ایران.فروش لوله صنعتی

شرکت مهزیار فولاد صنعت 

پیشرو در زمینه تامین مقاطع  فولادی و آهن آلات بوده ، و در زمینه تامین و فروش ورق سیاه گرید ST37 دارای سالها تجربه می باشد . 

شرکت مهزیار فولاد ، سعی دارد با تلاش بی وقفه ، همه نیاز های صنعتگران و خریداران عزیز را برآورده سازد . 

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر خدمات فروش ، جهت سهولت خریداران خود در امر خرید و آسوده خاطر بودن شما از خرید،امکان بازدید ، برش (طبق سفارش مشتریان ) و آنالیزمحصولات را از تعهدات خود میداند . 

 

فروش ورق سیاه گرید ST37

قیمت فروش ورق سیاه در مهزیار فولاد ، نسبتا به صرفه تر بوده و همچنین کیفیت محصول از اصول مهم در شیوه کاری مهزیار فولاد صنعت می باشد 

شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت فروش ورق سیاه ودیگر ورق های فولادی ، با شماره تماس واحد فروش شرکت، به شماره 44449101-021 تماس بگیرید . 

مهزیار فولاد صنعت  شما را در خریدی درست و با صرفه یاری خواهد کرد .

قیمت فروش ورق سیاه در سایت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد ، اما به دلیل نوسانات شدید در قیمت آهن آلات و محصولات فولادی ، قیمت ها به صورت حدودی بوده ، و صرفا جهت تخمین هزینه های صنعتگران میباشد . 

لوله فولادی (جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)لوله api

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *