ورق های اینکونل

ورق و شفت سوپر آلیاژ اینکونل

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم به ورق های اینکونل و شفت سوپر آلیاژ اینکونل بپردازیم. با ما همراه باشید.


در این ویدیو به خلاصه ی مطالب این صفحه خواهیم پرداخت:


ورق های اینکونل

فولاد های اینکونل که اصطلاحا در زبان های فولاد در جهان بعضا با نام ( انکولوی ) نیز شناخته می شود، در دسته ی سوپر آلیاژ ها و فولاد های خاص صنایع گوناگون قرار می گیرد. این ورق ها با توجه به دارا بودن خاصیت های مقاومت در برابر حرارت های بالا، در ساخت شیدر های انتهای موشک های بالستیک و انواع فضا پیما استفاده می شود. 

ورق ها اینکونل در گرید های گوناگون ( اینکونل 600 – اینکونل 621 – اینکونل 625 – اینکونل 780 – و … ) می تواند مورد مصرف صنایع خاصی قرار گیرند که دیگر فولاد ها امکان استفاده در این صنایع را ندارند. 

فولاد اینکونل و فولاد های سری اینکونل، با دارا بودن بیشترین میزان نیکل و کروم در بافت خود، دردسته ی سوپر آلیاژ هایی قرار می گیرند که می توانند حرارت های بسیار بالایی ( بیش از 1500 درجه ) در شرایط سازه از خود تحمل نمایند. 

از دیگر مصارف پرکاربرد دسته ی اینکونل، استفاده از این فولاد ها در ساخت ادوات شرکت های کارخانجات و شرکت های تولید فولاد می باشد، چرا که با توجه به مقاومت بالای حرارتی که این فولاد در شرایط سازه از خود نشان می دهد، ورق های اینکونل و میلگرد های اینکونل می توانند در ساخت کوره ها و ادوات کارخانجات ذوب و فرآوری فولاد، استفاده شوند.

ورق های اینکونل

ورق های اینکونل

ورق های اینکونل و میلگردهای اینکونل در گرید های مختلف صرفا توسط برخی کشور ها در جهان تولید می گردند و تکنولوژی ساخت این فولاد ها در جهان انحصار کشور های ایالات متحده امریکا، جمهوری فدرال آلمان و کشور ژاپن می باشد. 

همچنین در سال های گذشته کشور چین نیز وارد بازار تولید اینکونل ها شده و اینکونل هایی نسبتا کم کیفیت تر نسبت به مشابه آلمانی، آمریکایی و ژاپنی به بازار مصرف این نوع فولاد در جهان عرضه می نماید.

شما می توانید جهت خرید میلگرد ها و ورق های اینکونل و شفت های اینکونل، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. 

ورق های اینکونل می توانند در ضخامت های 2 میلی متر الی ضخامت 30 میلی متر برای صنعتگران گرامی تامین گردد. شفت ها و راد های فولادی اینکونل نیز از ضخامت های 5 میلی مترالی 100 میلی متر در بازار ایران در حال حاضر موجود می باشد. 


لوله استیل

فروشنده و خریدار کلیه اقلام سوپر آلیاژ (مونل . اینکنل . نای هارد . هستلوی . تیتانیوم) جهت خرید و فروش اقلام استنلس استیل خاص ( سوپر آلیاژ ) با واحد بازرگانی این شرکت تماس حاصل نمایید .

مقاله ی ورق فولادی  و مقاله ی لوله فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی لوله api  و مقاله ی فروش ورق اکسین  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق اکسین  و مقاله ی ورق گالوانیزه را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت ارائه دهنده خدمات فروش و تامین کلیه اقلام فولادی و مقاطع آلیاژی در ایران می باشد. لطفا جهت خرید هر گونه اقلام فولادی و آلیاژی و اطلاع از قیمت، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9  صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود. 

همچنین جهت کسب اطلاع از قیمت مقاطع فولادی، می توانید اپلیکیشن مشاهده قیمت روز آهن آلات مهزیار فولاد صنعت را نصب نموده و از قیمت ها به آگاه شوید. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *