ورق های استنلس استیل با آلیاژ 310- 310S

خرید ورق استیل آلیاژ 310

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم به ورق های استنلس استیل با آلیاژ 310- 310S بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.


ورق های استنلس استیل با آلیاژ 310- 310S

ورق های استنلس استیل امروزه توسط کارخانجات معتبری در سراسر جهان تولید می گردند که این استنلس استیل ها در مقاطع مختلف تولید می شوند که در این مقاله به ورق های استیل که با آلیاژ 310 تولید می شوند، اشاره می کنیم .

استاندارد 310 که در حقیقت استانداردی که در دسته ی استاندارد های ASTM کشور ایالات متحده آمریکا می باشد، استانداردی مرجع جهت ورق های نسوز تبدیل گشته و این ورق ها اصطلاحا در بازار ایران با نام ورق های نسوز شناخته می شوند.

ورق های استنلس استیل با آلیاژ 310- 310S که دارای عناصری همچون کروم و نیکل می باشد، درصد وجود عناصر کروم و نیکل در بافت آنها بسیار زیاد بوده که همین امر باعث می شود فولاد مذکور بتواند در شرایط سازه ای حرارت بسیار بالایی را تا 1250 درجه سانتی گراد تحمل نماید.

ورق های استنلس استیل نسوز با آلیاژ 310 در استاندارد آلمان با نام های دیگری شناخته می شود و در استاندارد DIN کشور جمهوری فدرال آلمان این آلیاژ با نام 1.4841 و 1.4845 شناخته می شود.

این ورق ها که به روش نورد گرم فولادی تولید می گردند، از ضخامت 1 میلی متر تا ضخامت 100 میلی متر بسته به نوع سازه و استراکچری که می بایست در آن مورد استفاده قرار گیرد، ریخته شده و تولید می شود.

ورق های نسوز 310 معولا در بازار ایران در عرض های 1.5 متر وارد می شود و این ورق ها کاملا از نوع وارداتی بوده و متاسفانه در کشور ایران تکنولوژی ساخت ورق های مذکو وجود ندارد.

ورق های نسوز 310 در ابعاد گونگونی تولید می شود که بعضا صنعتگران گرامی با توجه به گران قیمت بودن آلیاژ 310، میزان درخواست این آلیاژ برای آنها کمتر از یک شیت برگ کامل می باشد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت جهت خریداران گرامی ورق های استنلس استیل با آلیاژ 310- 310S امکاناتی را فراهم نموده تا بتوانند برابر با ابعاد درخواستی خودف این ورق ها را جهت پروژه های خود تامین نمایند.

ورق های 310 در بازار ایران معمولا تولید کشور های ژاپن، کره جنوبی، تایوان، اسپانیا، رومانی، آلمان و فنلاند می باشد که این ورق ها از مبادی قانونی کشور همواره جزء کالاهای اساسی بوده که دائما در حال واردات و  مصرف در صنایع گوناگون می باشد.

ورق های 310 در دو دسته ی 310 و 310S تولید و عرضه می گردند که سری ورق های 310S توانایی تحمل حرارت تا 1000 درجه سانتی گراد و ورق های 310 توانایی تحمل حرارت تا 1250 درجه سانتی گراد را در شرایط سازه ای دارا می باشند.

ورق های 310 در بازار ایران از ضخامت 2 میلی متر و در عرض 1 متر موجود بوده و این ورق ها در ضخامت های بیش از 2 میلی متر تا ضخامت 50 ملی متر همینک در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت جهت مصرف خریداران گرامی موجود می باشد.

شما صنعتگران گرامی و ارجمند که می خواهید اقدام به خرید ورق های استنلس استیل با آلیاژ 310- 310S نمایید، می توانید با تماس گرفتن با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 ضخامت، ابعاد و قیمت روزانه ورق های آلیاژی 310 را از کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نموده تا ورق های مورد نیاز خود را جهت پروژه های صنعتی خود تامین نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های نسوز 310 – 309 – 321 – و کلیه سوپر آلیاژ های نیکل، مونل، نای هاردف هستلوی در ایران.


ورق های استنلس استیل با آلیاژ 310- 310S فولاد ضد زنگ آستنیتی است که ترکیبی از خواص عالی با درجه حرارت بالا و قابلیت شکل پذیری و قابلیت جوش است. به طور معمول برای کاربردهای در دمای بالا مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا مقدار بالای کروم و نیکل مقاوم در برابر خوردگی واکسیداسیون وقدرت برتر در دماهای بالاتر از 2100 درجه فارنهایت هستند. در نتیجه با توجه به مقدار زیاد کروم و نیکل، در بیشتر محیط ها از 304 یا 309 ضدزنگ بهتر است.

اغلب در بسیاری از سازه های صنعتی که نیاز به فولاد نسوز و مقاوم در برابر حرارت با بیش از 1000 درجه سانتی گراد وجود دارد ، از فولاد نشوز با آلیاژ های 310H ,310S مورد استفاده قرار می گیرد .

310 اغلب در دماهای بالا و جهت سازه های صنعتی نشوز مورد استفاده قرار می گیرند .

کاربرد ها :

فولادهای ضد زنگ بیشتر به طور کلی در دماهای بالا و با مقاومت برجسته در برابر تغییر شکل  و حمله محیطی استحکام بالایی دارند. بنابراین از آلیاژ ۳۱۰ به طور گسترده در صنایعی مانند عملیات حرارتی و پردازش مواد شیمیایی استفاده می‌شود. برخی از نمونه‌ها عبارتند از :

  • قطعات کوره
  • قطعات مشعل نفت
  • مبدل های حرارتی
  • سیم جوشکاری و الکترود
  • لوله های احتراق
  • کوره پخت سیمان

 

 ویژگی ها:

مقاومت در برابر تسلیم حرارتی و حرارت متناوب در دماهای بالا.مقاومت در برابر خوردگی آب با توجه به مقدار بالای کروم .مقاومت بسیار خوبی در برابر فضای اکسید کننده و کربوریزاسیون.مقاومت در برابر خوردگی اسید نیتریک در دمای معمولی و نیترات ها را در دمای 425 درجه سانتیگراد متصل می کند.

 

فروش کلیه ورق های استنلس استیل با آلیاژ 310- 310S در ضخامت های  2 میل تا  50میل  با شناسنامه و برگه آنالیز کیفی ، ساخت کشور های تایوان ، اسپانیا ، آلمان جهت انجام کلیه پروژه های صنعتی ، ارسال به سراسر ایران با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن . ورق های استنلس استیل در مجموعه بازرگانی مهزیار فولاد در گرید های مختلف عرضه میگردد شما میتوانید جهت خرید کلیه ورق های فولادی ذکر شده با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 44449101 -021

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *