ورق های پانچ شده

خرید ورق مشبک – سوراخ دار – پانچ

با سلام و درود بر شما صنعتگران و کاربران ارجمند. شرکت مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که اهداف خود را در راستای تامین کلیه مقاطع آلیاژی و فولادی در سراسر کشور به شکل -سترده به مرحله انجام رسانده و در صدد است کلیه خدمات خود را در این راستا به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد . مهزیار فولاد صنعت با سال ها تلاش و کوشش و با تجربه ای بالا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد. ورق های پانچ شده نوعی دیگر از ورق های آهنی است که مهزیار فولاد صنعت آن را به مقدار مورد نیاز و در ابعاد و ضخامت های مورد نظر شما عزیزان تامین و با قیمتی مناسب یه فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت ورق های پانچ شده و دیگر ورق های فولادی با واحد فروش شرکت به شماره 02144449101 تماس حاصل فرمایید.


در صنعت امروز، نیاز به ورق های پانچ شده و یا اصطلاحا ورق های مشبک یا سوراخدار بسیار ملموس بوده و و از این ورق ها در بسیاری از صنایع اعم از صنایع دکوراتیو ساختمانی، صنایع فیلتر در صنایع غذایی و بسیاری از مصارف کاربردی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق های مشبک به چند دسته ی اصلی تقسیم شده که این ورق ها می توانند از نوع ورق های مشبک روغنی، ورق های مشبک استیل، ورق های مشبک الومینیوم، ورق های مشبک آهنی، روغنی، دسته بندی می گردند.

ورق های مشبک روغنی

ورق های مشبک روغنی به آن دسته از ورق هایی گفته می شود که در حقیقت از ورق های روغنی تولید شده به روش نورد سرد فولادی پانچ شده و پس از پانچ، ورق ها مشبک روغنی معمولا مورد مصرف جهت ساخت سازه های ساختمانی و تزئینی قرار می گیرد.

از این ورق ها جهت استفاده در پوشش در و پنجره های ساختمانی، و یا پوشش درب های فلزی باغ ها و بسیاری کاربرد های تزئینی دیگر همچون ساخت نماهای دیوار های نمای مدرن و دیگر سازه های مدرن در فضاهای باز اشاره نمود.

از ورق های پانچ روغنی برای ساخت سازه های صنعتی نیز استفاده می شود و از این ورق ها جهت ساخت بسیاری از سازه هایی که در صنایع فلزی مورد استفاده قرار می گیرند نیز استفاده می شود.


ورق های مشبک استنلس استیل

ورق های مشبک استنلس استیل، به آن دسته از ورق هایی گفته می شود که برای ساخت آن از ورق های استیل با ضخامت های پایین استفاده می شود.

در حقیقت ورق های استنلس استیل به زیر پانچ های سی ان سی CNC آمده و پانچ های سی ان سی مشبک ها و سوراخ های داخلی در این ورق ها را ایجاد نموده و شکل ظاهری آنها را به ورق های پانچ استیل تغییر می دهد.

این ورق ها در متریال استنلس استیل با آلیاژ های 304 و 316 قابل ساخت و تامین می باشد. ورق های استنلس استیل پانچ از ضخامت 0.5 میلی متر و با چشمه های 0.5 میلی متر تا ضخامت 2 میلی متر و با چشمه های 30 میلی متر قابل تامین و ساخت توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت می باشد.

از ورق های پانچ استنلس استیل جهت ساخت سازه های صنایع غذایی و شرکت های ساخت محصولات غذایی بیشترین استفاده را از ورق های پانچ استنلس استیل می نمایند. ورق های پانچ استنلس استیل از ضخامت 0.5 میلی متر الی 2 میلی متر و برای سفارشات و موارد خاص می تواند این ورق ها تا ضخامت های 4 الی 5 میلی متر بنا به سفارش مشتریان گرامی از ورق های استنلس استیل با آلیاژ های گوناگون تولید و عرضه گردند.


ورق های پانچ گالوانیزه

ورق های پانچ شده گالوانیزه به آن دسته از ورق هایی گفته می شود که پانچ شده از ورق گالوانیزه فولادی می باشند. ورق های پانچ شده گالوانیزه معمولا از ورق های گالوانیزه فولادی جهت استفاده در مناطق و مراکز مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد.

از ورق های پانچ گالوانیزه در صنایع دیگری همچون صنایع سنگین و یا صنایع نفت و گاز نیز استفاده می شود.


ورق های پانچ آلومینیوم

ورق های پانچ آلومینیوم نیز همچون دیگر ورق های پانچ از ورق های آلومینیوم خام استحصال می گردد. این ورق ها پس از ورود به زیر دستگاه های cnc پانچ شده تا بتواند مورد استفاده بسیاری از سازه ها قرار گیرد.

از مزایای خاص آلومینیوم، مقاومت در برابر رطوبت می باشد که ورق های پانچ شده آلومینیوم می توانند این مزایا را برای ساخت سازه هایی که در مناطق مرطوب به کار می روند، نشان داده و از این ورق ها بیشتر در مراکز مرطوب و در مجاورت با رطوبت بالا استفاده می شود.

ورق های پانچ شده آلومینیوم نیز از ضخامت 0.5 میلیمتر به بالا بنا به سفارش مشتریان می توانندن تولید و عرضه گردند.

شرکت مهزیا فولاد صنعت، تامین کننده کلیه ورق های پانچ صنعتی و فولادی با متریال های گوناگون در ایران بوده که این شرکت می تواند سفارشات ورق های پانچ خاص آلیاژی شما را نیز به صورت اجرای CNC برابر با نقشه های درخواستی شما صنعتگران گرامی به شما عزیزان تحویل نماید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه متریال های فولادی و آلیاژی در ایران.


فروشنده انواع  ورق های پانچ شده  -مشبک – سوراخ دار – روغنی – استیل – کربن استیل از ضخامت 0.5 میلیمتر تا 3 میلیمتر – سوراخ 2 میل تا 20 میل

قیمت فروش انواع ورق های پانچ شده ی صنعتی و دکوراتیو بصورت استیل و کربن استیل

از ضخامت 0.5 میلیمتر تا 3 میلیمتر ابعاد 2*1 و 1.25*2.5 قطر سوراخ های 2 میلیمتر تا

20 میلیمتر برابر درخواست خریدار .

همینک در مهزیار فولاد

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن , میلگرد فولادی , میلگرد ساده , خدمات برش لیزر , خدمات برش cnc , خرید آهن

جهت اطلاع از قیمت ورق های پانچ شده با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های درخواستی خود آگاه نمایید. با توجه به نوسانات موجود در بازار آهن آلات ، جهت اطلاع از قیمت های دقیق کلیه مقاطع فولادی حتما با واحد فروش شرکت تماس بگیرید. تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *