ورق های طرح دار

ورق مشبک ، پانچ ، سوراخ دار ، صنعتی ، نما ، دکوراتیو

با سلام و درود بر شما کاربران مهزیار فولاد صنعت ، خریداران و صنعتگران عزیز. مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصصی که در زمینه تامین انواع مختلف ورق آهنی دارد، قادر است شما عزیزان را در پروژه های صنعتی تان یاری نموده و کلیه ورق های فولادی  مورد نیاز را تامین خواهد نمود. ورق های طرح دار از دیگر ورق های فولادی هستند که  مورد استفاده ئ نیاز کاربران صنعت قرار خواهد گرفت. مهزیار فولاد صنعت با توجه به نیاز صنعتگران و خریداران عزیز، و با توجه به نوسانات شدیدی که در بازار آهن آلات وجود دارد در ارائه قیمت های مقاطع فولادی بسیار رقابتی عمل نموده و سعی بر آن دارد قیمتی کاملا متعادل ارائه دهد. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق های طرح دار با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید.


فروش انواع ورق های طرح دار ، استیل ، کربن استیل ، جهت نما و مصارف صنعتی
طرح های : پانچ دایره ، پانچ بیضی ، پانچ گیشنیز ، پانچ ستاره ای

ورق های طرح دار پانچ شده در دنیای امروزی مورد توجه طراحان داخلی و طراحان معمار قرار گرفته و در نما های داخلی و بیرونی ساختمانها در کشور های غربی بسیار مورد توجه قرار گرفته است
بازرگانی مهزیار فولاد با هدف تامین کلیه نیاز های دنیای امروز برای پروزه های اجرای نما اقدام به تولید و فروش این ورقها نموده است .
کلیه طرح های پیشنهادی شما در این مجموعه قابل انجام می باشد .


لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api


(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


مهزیار فولاد صنعت پیشرو در خدمات صنایع فولادی بوده و کلیه نیاز های شما را در زمینه مقاطع آلیاژی و فولادی تامین خواهد نمود. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق های طرح دار با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 و ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه نمایید. تیم فروش آلیاژ شناس مهزیار فولاد صنعت با مشاوره های خود شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع آلیاژ با توجه به نوع و شرایط استفاده یاری خواهند نمود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *