ورق فولادی گالوانیزه

نگاهی به تفاوت ورق فولادی گالوانیزه و ورق روغنی

با سلام و درود بر شما کاربران مهزیار فولاد صنعت ، امید است در راستای اهداف صنعتی موفق عمل نموده و به صنعت کشور عزیزمان رنگ موفقیت ببخشید ، مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه انواع ورق های فولادی فعالیت دارد ، تیم فروش آلیاژ شناس مهزیار فولاد صنعت با تخصص و سابقه ای که در این زمینه دارد ، سعی دارد کلیه ورق آهنی شما را تامین نموده و شما را در راه رسیدن به اهداف صنعتی خود یاری نماید . در این صفحه قصد داریم نگاهی مختصر به تفاوت بین ورق فولادی گالوانیزه و ورق روغنی داشته و آن را خدمت شما عزیزان به صورت مختصر تشریح نماییم ، همچنین می توانید جهت خرید و اطلاع از قیمت ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و ما را از صورت خرید خود آگاه سازید .

با ما همراه باشید تا به توضیح تفاوت ورق گالوانیزه و ورق روغنی بپردازیم .


تفاوت ورق فولادی گالوانیزه و ورق روغنی

ورق های نازک فولادی و آهنی در صنایع با نام ها و قابلیت های گوناگونی تولید و عرضه می گردد ، این ورق ها به 2 دسته اصلی ورق روغنی و ورق گالوانیزه تقسیم می گردد .

ورق روغنی :

به ورق های آهنی و فولادی گفته می شود که پس از نورد گرم وارد فرآیند تولید نورد سرد شده و پس از افت ضخامت سطح آن با روغن صنعتی روغن کاری می گردد ، این ورق ها مناسب قطعات پرسی و ساخت قطعات صنعتی می باشد

ورق های روغنی

ورق فولادی گالوانیزه

به ورق های روغنی که پس از عبور از فرآیند نورد سرد سطح آن پوشیده از مواد مذاب قلع – روی – و آلومینیوم می گردد ، ورق فولادی گالوانیزه می گویند.

این ورق ها با توجه به پوشش سطحی مقاوم در برابر خوردگی ، زنگ زدگی می باشد ، در حقیقت ورق های روغنی می بایست پس از ساخت سازه با رنگ یا مواد ضد زنگ پوشش شوند .

تفاوت ورق روغنی و ورق فولادی گالوانیزه ، در کاربرد های آنها می باشد ، ورق های گالوانیزه زنگ نزن بوده و ورق های روغنی در مجاورت رطوبت هوا اکسیداسیون می گردند . بهتر است ورق های روغنی به سرعت پس از ساخت سازه پوشش گردند .


مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه انواع ورق های فولادی و آلیاژی ، سعی بر آن دارد که تجربه ی خوبی را برای شما عزیزان در خرید رقم بزند ، جهت کسب اطلاعات بیشتر از در خصوص ورق های فولادی گالوانیزه و ورق های روغنی ، به صفحه مربوطه به این ورق ها در وبسایت مراجعه نمایید ، شما می توانید کلیه درخواست های خرید ورق فولادی گالوانیزه و روغنی را با کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت ارسال نمایید . شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های روغنی و گالوانیزه در ابعاد و ضخامت های درخواستی شما است ، جهت اطلاعات بیتش راز قیمت ورق روغنی و قیمت ورق گالوانیزه ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، تیم فروش شرکت آماده ی پاسخگویی به شما می باشند . مهزیار فولاد صنعت ، در نظر دارد با هدف ارتقاء خدمات خود از نظر سطح کمی و کیفی ، خدمات جانبی نظیر ( برش کاری ، سوراخ کاری، آنالیز ورق های آلیاژی ، خدمات گالوانیزاسیون ، و بازدید محصول قبل از خرید ) را در صورت خرید در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *