ورق سیاه ( st37 )

ورق سیاه ( st37 )

با سلام و درود بر شما صنعتگزان و خریداران ارجمند . مهزیار فولاد صنعت در راستای پیشرفت صنعتی کشور همراه و همیار شما است . مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش و تامین ورق سیاه ( st37 ) ، درصدد است تا این ورق فولادی را با کیفیتی مناسب و قیمتی معقول ، در ابعاد و اندازه های مورد نیاز شما ، ارائه دهد ، مهزیار فولاد صنعت فعالیت خود را در سراسر کشور گسترش داده و بعنوان تامین کننده مقاطع فولادی و آلیاژی ، محصولات را در سراسر کشور عرضه میدارد . مشاوران ما از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما خواهند بود و به شما کمک میکنند تا بهترین انتخاب را همراه با بهترین خرید با قیمتی مناسب و معقول انجام دهید . همراه ما باشید تا اطلاعات مختصری درباره ورق سیاه ( st37 ) به شما ارائه دهیم .


ورق سیاه ( st37 )

ورق سیاه در اصطلاح عامیانه ، به ورق های آهنی و فولادی گفته میشود که در صنعت و ساختمان ورق آهن نیز نام برده میشود . این ورق ها به روش نورد گرم تولید میشوند .

ورق سیاه ، بیشترین میزان آهن (Fe) را در خود دارد و از عناصر فلزی آلیاژی کمتری در بافت آن استفاده میگردد . ورق سیاه ( st37 ) ، دارای انعطاف پذیری زیادی میباشد و در ساخت سازه های فلزی همچون اسکلت ساختمانی ، ساخت سازه های راه سازی ، ساخت پل ، ساخت درب و پنجره ، ساخت سازه های فلزی بزرگ  بکار می رود .

ورق سیاه ( st37 ) ، در فرایند تولید اسلب های بزرگ فولادی بصورت نورد گرم تولید میگردد .

لازم به ذکر است ، ورق st37 از ضخامت 2 میلیمتر الی 300 میلیمتر در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار موجود میباشد .

ورق های سیاه فولادی بصورت وارداتی تولید کشورهای روسیه ، چین ، کره جنوبی ، هند ، در بازار ایران یافت میشود . ورق سیاه توسط شرکت های داخلی همچون فولاد مبارکه اصفهان ، نورد و لوله اهواز ، کارخانه گیلان ، کارخانه ماشین سازی اراک ، فولاد هرمزگان و فولاد اکسین اهواز تولید میگردد .


شرکت مهزیار فولاد ، تامین کننده ورق سیاه فولادی در ایران میباشد ، مهزیار فولاد صنعت این تضمین را میدهد تا شما با خرید  ، کیفیت را برای خود تضمین نموده اید ، قیمت ورق سیاه در سایت مهزیار فولاد صنعت موجود میباشد ، اما به علت نوسانات احتمالی شدیدی که در بازار وجود دارد ، این قیمت ها بر اساس قیمت های احتمالی بوده و صرفا جهت این میباشد که صنعتگران و خریداران بتوانند هزینه های خود را براورد کنند ، اما پیشنهاد ما این است جهت اطلاع دقیق از ورق سیاه ( st37 ) ، با شماره تماس واحد فروش شرکت ، به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .

ورق سیاه ( st37 )

ورق سیاه ( st37 )

همچنین با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net  و mahzyar.net97@gmail.com میتوانید صورت خرید خود را ارسال کنید ، قطعا و بی شک پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت ، صورت خرید شما را پیگیری کرده و در کوتاه ترین زمان ، پیش فاکتور محصول مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

همچنین میتوانید از طریق ارسال پیام به شماره واتس اپ شرکت یه شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ما را از سفارشات خود آگاه سازید .


مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر ورق سیاه ( st37 ) ، در زمینه ورق های فولادی دیگر نیز فعالیت گسترده ای دارد ، که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *