ورق استیل طرحدار

ورق استیل طرحدار

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران عزیز و ارجمند . شرکت مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه تامین و خرید و فروش کلیه آهن آلات و مقاطع فولادی و انواع ورق ها و لوله های استنلس استیل ، در سطح کشور بصورت سراسری فعالیت کسترده ای دارد و با تیم مجرب خود و با سالها سابقه سعی دارد رضایت شما عزیزان را جلب کرده و از مهمترین اهداف ما ، در درجه اول کیفیت محصولات میباشد . یکی دیگر از استنلس استیل ها  که توسط مهزیار فولاد صنعت قابل تامین است ، ورق استیل طرحدار میباشد . ما قیمت ورق استیل طرحدار را به گونه ای اعلام میداریم که برای شما صنعتگران عزیز مقرون به صرفه باشد و با هدف بالاتر بردن خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، سعی داریم پیشرفت بزرگی به فعالیت های صنعتی شما صنعتگران عزیز ارائه دهیم . جهت خرید ورق استیل طرحدار در طرح ها ، اندازه ها و ابعاد مختلف ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید . پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت ، پاسخگوی شما میباشند .


بازرگانی مهزیار فولاد تامین کننده ورق های طرحدار استنلس استیل 316/316L  و 304/ 304L .

ما دارای مجموعه ای از طیف گسترده ای از طرح های مختلف ورق استیل هستیم که میتوانیم در همان روز برایتان ارسال کنیم .  موجودی ما از ورق های استیل طرح دار ضد زنگ در ابعاد و ضخامت های مختلف به مجموعه ما این امکان را می‌دهد تا انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای در نحوه ی استفاده از ورق استیل طرحدار ضد زنگ پیشنهاد کنیم. با ارائه طیف گسترده‌ای از الگوهای  استاندارد ورق استیل ، ما می‌توانیم به سرعت محصول را به مشتری ارسال کنیم.

قابلیت‌های پردازش ورق فولادی ضد زنگ ما به این معنی است که مشتریان ما می‌توانند به منظور کاهش هزینه‌های داخلی ، حمل و نقل و ضایعات ، نزدیکترین ابعاد درخواستی را خریداری کنند. ورق استیل طرحدار ضد زنگ می‌تواند برش، برش پلاسما و یا برش لیزری داشته باشد.

برخی از کاربردهای رایج ورق های استیل طرحدار عبارتند از :

کفپوش

پوشش های دیواری

بالابر و سطوح کاری

روکش درب

صفحه نمایش

پانل بالابر

لوازم آشپزخانه و حمام

نوار اتصالات

کاربردهای صنعتی

ورق های بافت دار و تزیینی از نظر زیباشناسی مطلوب، بادوام و ارزان هستند.برخی از موارد استفاده از این ورق ها  فضاهای معماری، هتل ها، فرودگاه ها، لوازم خانگی، محل آماده سازی غذا و غیره هستند.

برخی از ورق های استیل طرح دار دارای سطوح مقاوم در برابر خراش هستند که برای مناطق شلوغ مناسب هستند. استفاده از ورق های استنلس استیل طرحدار  منجر به افزایش عمر محصول همراه با هزینه های کم تر تعمیرات می شود.  یک سطح طرحدار یا بافت دار باعث کاهش سطح تماس میشود، در نتیجه مشکلات اصطکاکی در غذا، نوشیدنی و ماشین‌آلات حل شده‌اند.

این ورق فولادی ضد زنگ دندانه ها و خراشیدگی را پنهان می‌کند، و این محصول باعث صرفه‌جویی در وزن می‌شود، پرتوهای نور را می‌شکند ، از نظر زیباشناسی خوشایند و کاربردی است. تمام این ورق های طرح دار دارای استانداردهای بین‌المللی هستند و قابلیت تحمل ASTM A480m ، شیمیایی با ASTM A240 ، مکانیکی تا ASTM A240 دارند. گواهی آزمون استاندارد با هر تحویل صادر می‌شود.


جهت خرید ورق های طرحدار استنلس استیل  و استعلام قیمت ، با شماره واحد فروش به شماره 44449101-021 و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  و یا ارسال پیامک به شماره واتس اپ ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ما را از سفارش های خود آگاه سازید . پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود . تیم فروش ما به محض دریافت سفارش های شما ، پیگیری کرده و پیش فاکتور محصول درخواستی شما را ارسال خواهند کرد و در صورت تایید شما عزیزان ، صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .


مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر انواع ورق استیل طرحدار ، در زمینه انواع لوله فولادی و دیگر مقاطع آلیاژی فعالیت گسترده ای دارد که در ذیل ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *