ورق A283 Gr C

ورق آلیاژی A283 گرید C

با سلام و درود . مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه تامین و فروش انواع مقاطع فولادی و آلیازی در خدمت شماست. ما با بکار گیری تجربه و تخصص خود در زمینه انواع ورق آهنی با آلیاژ های مختلف، شما عزیزان را در انتخاب نوع ورق های آلیاژی و لوله های آلیاژی یاری نموده تا خریدی مطمئن را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم . ورق A283 Gr C یکی دیگر از ورق های فولادی است که مهزیار فولاد صنعت تجربه ی بسیار بالایی در تامین این ورق فولادی داشته و قادر است این ورق فولادی را با ابعاد و ضخامت های مختلف در اختیار شما صنعتگران و مشتریان عزیز قرار دهد. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق A283 Gr C با شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش آلیاژ شناس مهزیار فولاد صنعت شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی می نمایند.


استاندارد های ورق های سیاه فولادی که به روش نورد گرم تولید می گردند بسیار گسترده بوده و این آلیاژ ها و فولاد ها که معمولا با نام کربن استیل شناخته می شوند، می تواند برابر با مطابق با استاندارد هایی گوناگونی از جمله DIN آلمان، ASTM امریکا، JIS ژاپن، UN اروپا و … تولید و عرضه گردند.

از اصلی ترین آلیاژهای مصرفی در صنایع نفت، می توان به آلیاژ ورق های A283 Gr C اشاره نمود. ورق های تولیدی با آلیاژ A283 گرید C در دسته ی ورق های کربن استیل کم کربن قرار می گیرند که دارای عناصر اصلی همچون کربن، منگنز، و سیلیسیوم می باشند.

این ورق ها می بایست عناصر مخرب گوگرد و فسفر در بافت خود را به صورت محدود داشته باشند و معمولا از این ورق ها برای ساخت مخازن نگهداری و دپوی میعانات نفتی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می شود.

ورق های A283 Gr C توسط صنایع فولادی می تواند از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 250 میلی متر در ابعاد گوناگون و به صورت کویل به عرض های مختلف تولید و عرضه گردند.

ورق های آلیاژی A283 گرید C از اسلب های فولادی با همین آلیاژ به روش نورد گرم فولادی تولید می گردند و این ورق ها می توانند از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 15 میلی متر به صورت کویل نیز توسط خریداران و صنعتگران گرامی مورد استفاده قرار گیرد.

خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق های A283 آلیاژی و فولادی در گرید های A283 گرید A و A283 گرید B و A283 گرید C می توانند همین حالا با کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا قیمتم های روزانه، و شرایط فروش و ابعاد و ضخامت های موجود ورق های A283 گرید C را برای خرید استعلام نمایند.

صنعتگران گرامی برای خرید این ورق ها می توانند پس از خرید هت ساخت سازه های فلزی صنایع نفت که برای دپو و نگهداری میعانات نفتی مورد استفاده قرار می گیرند، سازه های مذکور را با ورق های A283 Gr C خریداری شده تولید نمایند.

کاربرد ورق های  A283 گرید C در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بسیار گسترده می باشد و از این ورق ها در سال های گذشته در ساخت دیگر سازه های صنعتی نیز بکار گرفته می شود.

شرکت مهزیار فولاد صنعت با سال ها تجربه در تامین انواع ورق های آلیاژی فولادی این اطمینان را به خریداران گرامیی می دهد که فولاد های خریداری شده از شرکت مهزیار فولاد صنعت را قبل از خرید توسط خوده این شرکت بازرسی و QC نموده تا از خرید خود اطمینان کامل حاصل نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی و فولادی جهت خرید خریداران، صنعتگران و سازندگان سازه های فلزی و صنعتی در ایران.


خرید ، فروش و قیمت روزانه ورق های A283 Gr C موجود در انبار تهران

ورق های آلیاژی گرید C با استاندارد امریکایی A283 مورد استفاده در ساخت انواع بویلر ها و مخازن انبار نفت مورد استفاده در کلیه پالایشگاه ها و محل های دپو میعانات نفتی می باشد.این محصول از ضخامت 5 الی 15 میل تولید فولاد مبارکه اصفهان در بازار داخل موجود می باشد .

ضخامت های کمتر از 5 میل و بیشتر از 15 میل از نوع وارداتی و تولید کشور های روسیه، اوکراین ،هند، چین و کره موجود میباشد .

لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه

ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه

فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api

بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه  ورق A283 در آلیاژ های مختلف درایران.

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق A283 Gr C با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.neyt97@gmail.com ، تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت درخواستی خود آگاه سازید. تیم فروش ما پس از دریافت صورت خرید ارسالی از سوی شما، اقدامات لازم را مبذول، پیش فاکتور مربوطه را ارسال و در صوت تایید مقاطع مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نموده و به کلیه نقاط سراسر ایران ارسال و به دستتان خواهد رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *