فروش ورق های آجدار ، داخلی و وارداتی آجدار سیاه ، آجدار استیل ، آجدار گالوانیزه ، آجدار آلومینیوم

ورق آجدار ، سیاه ، استیل ، گالوانیزه ، آلومینیوم

فروش ورق های آجدار ، داخلی و وارداتی

آجدار سیاه ، آجدار استیل ، آجدار گالوانیزه ، آجدار آلومینیوم

فروش ورق آجدار از ضخامت 2 میلیمتر تا ضخامت 10 میلیمتر
بصورت کویل و شیت
آجدار قزاق

ورق آجدار

آجدار کره

آجدار مبارکه

ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316 , لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل , ورق استیل نازک

در ابعاد مختلف 1*2 ، 1.25*2.5 ،و بلند تر
برش انواع ورق های آجدار کویل به طول درخواستی مشتری همینک در مهزیار فولاد

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، سالها در حال تامین و تهیه ی مقاطع فولادی در بسیاری از صنایع ، کارخانه جات بوده ، و در پروژه های بسیار زیادی ایفای نقش کرده و این افتخار را داریم تا شما صنعت گران را در خرید ورق های آجدار و تمام مواردی که مربوط به صنایع فولادی میباشد ، کمک کرده و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم . همانطور که میدانید ، مباحث مربوط به فولاد ، مباحث بسیار سنگینی بوده و برای خرید و تامین مقاطع فولادی میبایست حتما شخصی یا گروهی متخصص باشند تا در خرید نوع فولاد ، با توجه به نوع استفاده و نوع مکان ، به شما کمک کنند .

برای مثال ، شاید شخصی نوعی فولاد با آلیاژی خاص بخواهد ، که در برابر حرارتی که مد نظرش است مقاوم باشد ، خب … در این مرحله ، شرکت ما با تخصص ویژه ای که دارد، میتواند بزرگترین مشاور شما باشد ، چون شرکت مهزیار فولاد صنعت با مشاوران متخصص و با تچربه اش منتظر شما صنعتگران عزیز و خریداران میباشند تا شما را در تمام مراحل مشاوره ، تا فروش راهنمایی کنند . مطمئن باشید شرکت ما هم از نظر کمی ، هم از نظر کیفی و هم از نظر قیمت با شما دوستان عزیز صادق بوده و بی شک بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت را از شرکت مهزیار فولاد صنعت خواهید گرفت .

شرکت مهزیار ضمن خرید و فروش مقاطع فولادی ، خدماتی مثل : برشکاری ، آنالیز محصولات فولادی و تمام خدمات مرتبط به آهن الات و فولاد را در اختیار شما قرار میدهد .

پس شک نکنید ، تلفن را بردارید ، و با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره تماس : 4449101-021 تماس بگیرید . مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد . چون اولویت ما اول اعتماد ، و دوم رضایت شما میباشد .

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

دوستان حتما ما را در اینستاگرام دنبال کنید و ویدیو کلیپ های مربوط به ورق های آجدار را مشاهده کنید

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *