فولاد کاویان

نگاهی به فولاد کاویان اهواز

با سلام و درود بر شما کاربران مهزیار فولاد صنعت و صنعتگران عزیز ، مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه انواع مختلف ورق آهنی دارای تجربه بوده و و با تخصص خود در زمینه آلیاژ شناسی ، شما عزیزان را در پروژه های صنعتی یاری نموده و کلیه مقاطع فولادی مورد نیاز شما را تامین خواهند نمود . جهت اطلاع از قیمت ورق های فولادی ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، ما شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع ورق های آلیاژی و فولادی یاری نموده و مشاوره های لازم را در صورت خرید ، به شما خریداران محترم ارائه خواهیم داد . پرسنل فروش شرکت هره روزه از ساعت 9 صبح الی 5:30 ( به غیر از روز های تعطیل از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود . در این صفحه قصد داریم نگاه کلی داشته باشیم به کمپانی فولاد کاویان اهواز و محصولات تولیدی این کمپانی را به شما عزیزان معرفی کنیم . با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


فولاد کاویان اهواز

کمپانی معرفی شده در بالا ، اولین تولید کننده ورق های ضخیم و سنگین فولادی و همچنین اسلب های نازک است که با استاندارد های بین المللی ( JIS , ASTM , EN , DIN و ….) می باشد ،  این شرکت با استفاده از تخصص ، و 2 دهه تجربه ، و همچنین دانش فنی و امکانات و تجهیزات مدرن ، توانست کلیه محصولات را برابر با استاندارد های بین المللی تولید و بر اساس نیاز مشتریان به بازار عرضه کند و به نیاز های مشتریان خود به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشد .


استاندارد های محصولات تولیدی فولاد کاویان اهواز

این محصولات دارای کیفیت و سطح صافی بوده که بر اساس استاندارد EN10163 است ، همچنین دارای تست کشش می شود ، که مطابق با استاندارد EN10002T می باشد ، همچنین تست ضربه از دیگر معیار های استاندارد سازی است که در این شرکت مطابق با EN10045 مورد آزمایش قرار می گیرد .


تهیه و تامین مواد در این شرکت

خرید مواد اولیه جهت تولید ورق های فولادی در این کمپانی ، توسط تامین کنندگان داخلی و خارجی صورت می پذیرد .


فولاد کاویان اهواز

فولاد کاویان اهواز

فولاد کاویان و تجهیزات آن

کلیه تجهیزات خریداری شده موجود در این کمپانی ، توسط کمپانی SMS آلمان ساخته شده است که تحت نظر SMS بوده و توسط این کمپانی آلمانی نظارت می شود ، که شامل دستگاه های ( پایه نورد افقی همراه با بار نورد 3000 تن ) ، ( پایه نورد عموی ، جهت کنترل کردن لبه های محصولات فولادی ) ، ( دستگاه برش جهت برش ورق های داغ ) ، ( 4 دستگاه خنک کننده که ورق ها پس از نورد گرم ، توسط این دستگاه ها خنک شوند که این فرآیند در این دستگاه توسط دمش هوا صورت می پذیرد ) .


عملیات پوسته زدایی

در خط تولید فولاد کاویان ، صفحات اسلب خام به کوره های پیش گرمایش انتقال می یابند ، لازم ببه ذکر است که از 2 کوره جهت پیش گرم کردن این سلب های فولادی بهره می برند ، 1. حرکت گامی 2.شش ناحیه ای  که دارای طول های 20.18 و 13.58 است ، استفاده می شود .

این کوره ها ، از ورقه و مواد دیرگداز ساخت بدنه پوشیده شده ، و همچنین لازم به ذکر است که سقف این کوره ها به شکل کمانی طراحی شده است ، و در درجه آخر ، با رسیدن دمای این ورق ها به دمای 1200 درجه سانتی گراد ، از کوره خارج شده و به بیرون از کوره منتقل خواهند شد .


فرایند پوسته زدایی در فولاد کاویان

همانطور که میدانید ، اکسید شدن سطح ورق ها در فرایند نورد گرم ، یک پدیده ی طبیعی است ، طی این فرایند ، سطح کلیه اسلب های وارد شده به کوره های پیش گرم ، در دمای بالا اکسید می شوند ، جهت از بین بردن لایه اکسیدی بوجود آمده بر روی سطح این اسلب ها ، به واحدی به نام واحد پوسته زدایی انتقال می یابند ، در این مرحله ، فشار آب 180 بار بوده که توسط 5 پمپ اچ پی و دو کمپرسور که کنترل آن به صورت دستی است ، بر روی این اسلب ها پاشیده خواهند شد .


فرآیند نورد گرم

نورد گرم ، از معروفترین روشها جهت شکل دهی انواع فلزات می باشد ، در این روش ، محصولات در نهایت به صورت مات می شوند ، که به این دلیل به این ورق ها ورق سیاه می گویند ، نورد گرم ، بدین شکل است که کلیه اسلب ها ، از بین 2 غلتک عبور می کنند که میزان فاصله بین این دو غلتک ، به میزانی کمتر از ضخامت اسلب است که با رفت و برگشت این اسلب ها از بین این غلتک ها به شکل رفت و برگشت صورت می گیرد ، که ضخامت آن ، از طریق اشعه گاما صورت می پذیرد .


فولاد کاویان اهواز

فولاد کاویان اهواز

مراحل تکمیلی تولید ورق های فولادی

پس از فرآیند نورد که بر روی اسلب ها انجام می شود ، احتمال وجود موجها و یا چین خوردگی در این ورق ها وجود دارد ، پس در نتیجه طی مرحله ای ، این موجها باید برطرف شوند که در مرحله موج گیری گرم ، این فرایند انجام شده و سطح چین خورده و موج برداشته ی این ورق ها ، برطرف خواهند شد ، پس از این مرحله ، ورق ها وارد مرحله برش کاری می شوند که ورق های فولادی ، بر اساس نیاز مشتریان و با ابعاد دلخواه برش خورده و سپس وارد بستر خنک کننده می شوند تا ورق های برش خورده سرد شوند ، همچنین در طی تولید این ورق های فولادی ، جهت کنترل کیفیت سطح و دقت ابعادی کیفیت ورق ها ، از طریق اندازه گیری پارامترهای ضروری صورت می پذیرد ، در نتیجه هر یک از ورق های فولادی تولید شده ، دارای درجه کیفیت بوده ، و عدد تریس در آن ثبت می شود ، و در درجه آخر این ورق های فولادی تولید شده ، به انبار انتقال می یابند .


خصوصیات محصولات نورد گرم فولاد کاویان

همانطور که در بالاتر اشاره شد ، این کارخانه دارای امکانات و تجهیزات بسیار خوبی بوده  و مجهز به PLC و فرآیند اتومایسون است ، محصولاتی که توسط فولاد کاویان اهواز تولید و به بازار عرضه می شوند ، به علت دارا بودن خواص متالوژیکی عالی ، دارای خواص جوشکاری نیز می باشند ، توانایی ماشین کاری محصولات ، یکی دیگر از ویژگی هایی است که این محصولات را برای فرایند هایی همچون سنگ زنی مناسب نموده است ، همچنین ورق های تولید شده در ضخامت های کمتر از20 میلی متر ، این قابلیت را دارند تا بدون ترک خوردگی و یا ناقص شدن محصول ، بر روی آنها فرایند خم کاری ، لبه دار کردن ، و گوشه دار کردن صورت گرفته و مورد استفاده قرار بگیرند ، اما نکته ی قابل توجه ، اینجاست که برای سازه های فولادی ، سخت کاری ورق ها جایز نبوده و توصیه نمی شود .

کمپانی فولاد کاویان اهواز ، ورق های فولادی را از ضخامت های 8 الی 100 میلی متر و در حداکثر عرض 1. متر و 50 سانت به بازار های آهن آلات ایران عرضه می کند .

مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده انواع ورق های فولادی بوده و ورق های فولاد کاویان را در کوتاه ترین زمان و با قیمت متعادل تر از قیمت بازار ، برای شما عزیزان تامین خواهد نمود ، همچنین جهت اطلاع از قیمت ورق های آلیاژی مثل ورق ST52 ، و همچنین ورق ST37 ، با ما تماس بگیرید .


جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های فولادی ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین جهت ارسال صورت خرید خود ، می توانید از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خود آگاه سازید . تیم فروش آلیاژ شناس شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه محصولات آلیاژی و فولادی ، سعی دارد شما عزیزان را در این زمینه راضی نگه داشته و تجربه ی بسیار عالی از خرید با ما داشته باشید . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجارا کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *