موجودی لوله API 5L درز مستقیم گازی

خرید لوله های API

با سلام و درود بر شما صنعتگران محترم ، به اطلاع می رساند مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش و تامین انواع لوله های API ، و لوله سیاه

بسیار با تجربه بوده و در زمینه لوله های X60 ، X70 ، X52 و ….. ، دارای تخصص بالایی است ، ما بهمراه تیم فروش شرکت ، شما عزیزان را در زمینه خریدی درست و مطمئن یاری نموده و این لازم به ذکر است خرید درست ، باعث جلوگیری از هزینه های مکرر می شود . جهت خرید و اطلاعات بیشتر از قیمت لوله API  و دیگر لوله های فولادی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، کارشناسان فروش شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند .

در این صفحه ، قصد داریم در مطالبی درباره اطلاعات فروش در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، با ما همراه باشید .


انواع لوله های API

لوله های سیاه فولادی و انواع لوله های آهنی و آلیاژی در صنایع مختلف با توجه به شکل کاربرد های خود همواره با تکنولوژی های تولید گوناگونی تولید می گردند که دسته ای از این لوله ها که با نام لوله های API شناخته می شود، در حقیقت لوله های سیاه آهنی و فولادی می باشد که مناسب جهت خطوط انتقال آب، گاز و یا نفت می باشد و این لوله ها می بایست تماما بر پایه ی پلتفرم استاندارد API که استاندارد مرجع خطوط لوله برابر با استاندارد ASTM ایالات متحده امریکا می باشد، شناخته می شود.

لوله های آهنی فولادی API در دسته ی لوله های آلیاژی کربن استیل قرار می گیرد که می تواند به روش های مانیسمان یا درز مستقیم و یا اسپیرال تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد.

لوله هایی که با پیشوند API تولید می گردند، در حقیقت لوله هایی می باشند که می بایست بازرسی های مرتبط با استاندارد های API را در فرآیند تولید رعایت نموده و کیفیت بالایی برای استفاده برای خطوط انتقال آب، خطوط انتقال گاز و یا خطوط انتقال نفت را دارا باشند.

استاندارد های API که نام های بسیار گوناگونی دارند، در دسته ی استاندارد های مصرفی مدار های سیال در سراسر جها قرار می گیرد که این استاندارد ها می بایست همواره برابر با استاندارد مرجع ASTM کشور ایالات متحده امریکا تولید گردند.

از آلیاژ های پر مصرف API می توان به آلیاژ APIL GRB – API X42 – API5L X52 – API5L X60 – API5L X65 – API5L X70 اشاره نمود.

استاندارد های رده API دارای آلیاژ های بسیار گوناگونی می باشد که آلیاژ هایی که در این مقاله به آن اشاره شد، در حقیقت لوله های آهنی فولادی API می باشد که بیشترین مصرف را در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع انتقال سیالات دارا می باشد.

لوله های API اعلامی در این مقاله ی تواند به روش های مانیسمان، درز مستقیم و اسپیرال تولید گشته و تماما می بایست رعایت استاندارد مرجع در فرایند تولید بر روی این لوله های آهنی رعایت شده تا بتواند بالاتری کیفیت را در شرایط کار از خود نشان دهد.

در بازار ایران لوله های استاندارد API در سایز های پایین اصطلاحا در میان فروشندگان و مصرف کنندگان با نام لوله های تست گاز و یا لوله های تست شناخته می شود و این لوله ها به روش درز دار درز مستقیم توسط بسیاری از کارخانجات تولید لوله و پروفیل در داخل خاک ایران همچن کاخانجات لوله سازی صفا، لوله سازی اهواز، لوله سازی ماهشهر، شرکت لوله سازی جهان، شرکت لوله سازی تهران شرق و بسیاری از شرکت های لوله سازی تولید و عرضه می گردد.

جهت خرید انواع لوله های آلیاژی و فولادی API شما می توانید پس از کسب اطلاعات جامع در خصوص لوله های مذکور، آلیاژ مور نظر خود را شناسایی نموده و جهت خرید انواع این لوله های سیاه فولادی و لوله های آلیاژی رده های API با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت شما را در روند خرید انواع لوله های API و کلیه لوله های آلیاژی مصرفی در صنایع مختلف راهنمایی نمایند.

لوله های API می توانند از سایز های 1اینچ تا سایز 64 اینچ به روش های مختلف صنعتی تولید گردند و این لوله ها معمولا ضخامت های مختلفی داشته که می تواند ضخامت آنها از حداقل 2 میلی متر آغاز شده و تا ضخامت هایی بسیار بالا مثلا 50 میلی متر برای سایز های بالای لوله های گریدهای API تلوید گردند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت روزانه ی لوله های API5L و انواع لوله های API آلیاژی مصرفی صنایع آبرسانی، گاز و نفت، همین حالا با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی را در خصوص خرید لوله های استاندارد های API کسب نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های آلیاژی و صنعتی در ایران.


فروش انواع لوله های API

لوله های آهنی و فولادی در صنایع تولید پایپینگ ، با آلیاژ های API ، X60 ، X65 ، X52 ، X70 ، تولید می گردد ، شما می توانید برای فروش لوله های ( آهنی ) خود با آلیاژ های مذکور ، با بخش فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس بگیرید .

لوله های فروخته شده ، توسط شرکت مهزیار فولاد که بصورت روزانه قیمت گذاری می گردد ، دارای شناسنامه معتبر جهت مصارف انتقال گاز می باشد .

مصارف لوله های X60 ، X65 ، X52 ، X70 ، در صنعت انتقال گاز و آب می باشد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، خریدار و فروشنده ، تامین کننده انواع  لوله تست گاز و لوله تست آب است .


مهزیار فولاد صنعت ، با کادر مجرب خود ، شما عزیزان را در زمینه فروش انواع لوله های API یاری نموده ، و نهایت تلاش خود را می کند تا شما عزیزان را در قدمی درست جلو برده و با انتخابی درست مواجه کند ، زیرا همانطور که می دانید ، انتخاب درست لوله های آلیاژی ، بسیار مهم بوده و از هزینه های مکرر و دوباره کاری جلوگیری خواهند نمود . لطفا جهت خرید انواع لوله API ، با شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین در صورت امکان با استفاده از واتس اپ شرکت ، می توانید به شماره 09383940223 سفارش های خود را بصورت پیام ارسال نموده ، و یا از طریق ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، کارشناسان تیم فروش مهزیار فولاد صنعت را از خرید های خود آگاه سازید . با توجه به نوسانات موجود در بازار آهن آلات ، قیمت های اعلامی در سایت ، به صورت تخمینی بوده ، و صرفا جهت برآورد هزینه های صنعتگران بارگذاری شده است ، لذا جهت اطمینان بیشتر از قیمت روز و دقیق ، حتما با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید . ما انواع لوله های API را با بیشترین کیفیت و مطلوب ترین قیمت در اختیار شما در سراسر کشور قرار خواهیم داد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *