فولاد

مزایای مهم فولاد ها ، معتبر ترین مواد در جهان

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت صنعتگران عزیز ، مهزیار فولاد صنعت در زمینه توزیع و تامین کلیه فولادهای آلیاژی ،  ورق های فولادی مختلف ، و انواع لوله های فولادی و آلیاژی از جمله لوله صنعتی ، بسیار با تجربه بوده و سطح کشور بصورت سراسری در حال فعالیت است ، جهت خرید انواع فولاد ها و هرگونه مقاطع فولادی ، با شماره تماس واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، شما را در هر زمینه مربوط به فولاد و آلیاژ ، راهنمایی نموده و خریدی مطمئن و آسوده ای را برای شما عزیزان تضمین خواهیم نمود .


فولاد ها ،  یکی از قدیمی ترین فلزاتی هستند که توسط انسان ساخته شده است و تا به امروز قابل اعتماد ترین مواد و همه کاره در تولید است.

آلیاژ آهن، کربن و دیگر عناصر فولاد برای اتومبیل ها، ساخت و ساز و ده ها مورد دیگر استفاده می شود. از زمان عصر آهن 4000 سال گذشته است.

در حالی که موادی مانند چوب اهداف و کاربردهای خود را دارند، همانطور که مواد جدید مانند گرافن نیز کاربردهای خاص و جداگانه دارند. فولاد نه تنها قابل اعتماد ترین، بلکه جز گزینه های اول برای استفاده در بسیاری از صنایع است.از سوی دیگر، شرکت های تولیدی،طیف وسیعی از کالاهای فولادی با کیفیت بالا را برای ارضاء نیازهای مشتریان در سطح جهانی عرضه می کنند.

چرا انتخاب بیشتر صنایع فولاد ها هستند ، ممکن است بپرسید؟


فولاد ها

فولاد ها


ا هم نگاهی به مزایای فولاد ها می اندازیم :


1- دوام و کیفیت 

شاید یکی از دلایلی که خریداران فولادها را انتخاب می کنند دوام آن است. دلیلی که شدیدا یک ویژگی محبوب برای مشتریان است: سازه های فولادی عمری طولانی مدت دارند، به خصوص در مقایسه با محصولات چوبی آسیب پذیر به موریانه ها، خوردگی و یا آتش سوزی.

به عبارت دیگر، هنگامی که فولاد به درستی پردازش و پوشش داده می شود، آن را پوسیدگی، پیچ و تاب، ترک، تکه تکه شدن، و یا آتش گرفتن تهدید نمی کند. این یکپارچگی ساختاری قوی، مقاومت در برابر آب و هوا و استهلاک کم باعث شده که در هر شرایط زمانی و مکانی قابل استفاده باشد

2-انعطاف پذیری طراحی فولاد ها

فولاد ها مطمئنا قوی هستند ، اما انعطاف پذیری آن نیز مهم است .
آیا محصول نهایی نیاز به ماشینکاری ، مهر زنی، تشکیل رول ، جوشکاری یا نقاشی دارد. انواع مختلفی از محصولات فولادی موجود در شرکت ما، ثابت می کنند که انعطاف پذیری طراحی آن بی حد و حصر است و آن را عنوان “محصول ساختمانی جهانی” می نامند .
بسیاری از صنایع از فولاد آلیاژی استفاده می کنند، از خودرو تا ساخت و ساز، که نشان دهنده انعطاف پذیری ذاتی فولادها است.

 

3-هزینه بهره وری فولاد ها

برای کسی که بخواهد فولاد ها را تامین یا خریداری می کند، پول حتما فاکتور بسیار مهمی است . خوشبختانه، فولاد ها  به دلیل بهره وری هزینه آن شناخته شده است. به همین دلیل است که فولاد روزبه روز پرکاربردتر می شود. ساخت و نصب سریع آن در کاهش هزینه ها تاثیرگزار است. ضمنا در بلند مدت دوام طولانی فولاد، احتمال جایگزینی را کاهش می دهد و روند کاهش هزینه ها را بهبود می بخشد.
سازگاری فولاد نیز بدین معناست که می توان بدون صرف هزینه های زیاد تغییرات محیطی و کاری را انجام داد.

 

4- بازیافت

یکی دیگر از مزایای فولاد ها این است که 100٪ قابل بازیافت است . برخی از کارخانجات فولاد برای استفاده از مواد بازیافتی اختصاص یافته است. این به این معنی است که بسیاری از فولادهایی که قبلا استفاده شده است، دوباره بدون از دست دادن هیچ یک از خواص ذاتی آن به کار برده خواهد شد. فولاد امروزه حدود 88 درصد محصولات بازیافت شده را تشکیل می دهد.

استفاده از ضایعات بازیافتی باعث می شود که بهره وری انرژی نیز افزایش یابد . در واقع فولاد ها بازیافتی مقدار انرژی مصرفی سالانه 18 میلیون خانوار را تامین می کند.

5-انتشار کم گازهای گخانه ای

به طور طبیعی، بهره وری انرژی به این معنی است که فولاد به طور فعال با کاهش کلی انتشار گازهای گلخانه ای، به یک آینده کم کربن کمک می کند. و این برای ایجاد یک جامعه انسانی سالم و پایدار مفید خواهد بود.

ما اینجا در شرکت مهزیار فولاد توضیح می دهیم که چرا مصرف فولاد به نفع شما و جهان است.

این دلایل فقط دلایل آغازین هستند.


جهت اطلاع از قیمت انواع  لوله و ورق های فولادی و آلیاژی ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و ,mahzyar.net97@gmail.com ، و ارسال پیامک به واتس آپ شرکت به شماره 09383940223 ، پرسنل شرکت را از صورت خرید خود آگاه سازید ، تیم فروش مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت ( 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود . مهزیار فولاد صنعت ، کیفیت را در اولویت خود قرار میدهد ، چرا که کیفیت ، حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *