لوله های فشار بالا

خرید لوله های فشار بالا

سلام و عرض ادب  خدمت کاربران عزیز و صنعتگران محترم ، در این مطلب میخواهیم راجع به فشار لوله ، و همچنین لوله هایی که فشارهای متفاوت نظیر دما ، حرارت و انواع فشارها را تحمل میکنند ، صحبت کنیم و مسئله فشار لوله را از بعد بکار گیری آلیاژ های مختلف در لوله و میزان تحملشان در برابر فشار های مختلف بررسی کنیم .


ویدیو زیر، خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد:


لوله ی فشار بالا چیست؟

لوله های فشار بالای فولادی و آهنی به لوله هایی گفته می شود که با گرید های خاص آلیاژی آلیاژ ریزی شده و در سازه های سیالات فشار بالا همچون سیستم های هیدرولیک، سیستم های پنوماتیک،مدار های انتقال سیالات پالایشگاه ها و پتروشیمی ها با فشار بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های فشار بالای آهنی و آلیاژی معمولا در گرید های خاص فولادی آلیاژ ریزی می گردند، چرا که مثلا فشار بار داخل لوله ی لوله کشی ساختمان محل سکونت شما، با فشار بار لوله کشی یک سیستم جک پنوماتیک جرثقیل، اختلاف باری بیش از 300 تا 500 برابر دارند.

پس لوله هایی که برای مدار پنوماتیک ، هیدرولیک و دیگر مدار های فشار بالای سیالات مورد استفاده قرار می گیرد، می بایست از نوع آلیاژی و خاص و همه ی آنها قطعا می بایست به روش مانیسمان تولید شده باشند.

در صنایع ساخت ماشین آلاتی که در آنها سیستم های هیدرولیک، پنوماتیک و سیستم های انتقال روغن با فشار بالا ساخته می شود، لوله های فشار بالا بسیار مورد کاربرد قرار می گیرد.

لوله های فشار بالای صنعتی و فولادی دیگر کاربرد هایی نیز دارد که در رکتور های پالایشگاه های نفت و گاز که فشار بالای میعانات نفتی از درون سیال به صورت سیال از درون لوله عبور می کند، بکار گرفته می شود.

شما صنعتگران گرامی که در زمینه ساخت ماشین آلات و سازه های مدار های هیدرولیک و پنوماتیک فعالیت می نمایید، قطعا برای ساخت سازه های خود نیاز مبرمی به لوله های آلیاژی مانیسمان هیدرولیک با تحمل فشار بالا را دارید.

همین حالا می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و در خواست خرید خود را در خصوص لوله های فشار بالای فولادی و آلیاژی برای واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ارسال نموده تا بهترین قیمت جهت لوله های فشار بالای وارداتی را از کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید.

لازم به ذکر است کلیه لوله هایارائه شده و فروخته شده توسط مهزیار فولاد صنعت به شرط تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی برای خریداران گرامی تامین می گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی ورق ها و لوله های خاص و آلیاژی کربن استیل، استنلس استیل و سوپر آلیاژ در ایران.


فشار لوله

با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید تا تمام جوانب فشار در لوله را بررسی کنیم .

 

 

فشار لوله

فشار لوله

 

از سال 1945 توسط مهندسین ، اتصالات و لوله  هایی با کیفیت ویژه طراحی و ساخته شده‌است . قدرت تحمل فشار در این نوع لوله ها بالا ، تا 150000PSI و اندازه آن‌ها از 4/1 تا 1 اینچ می باشد. لوله های استاندارد با آلیاژ 316 و 304 ساخته می شوند.


 

از ویژگی ها :

  • اتصال به صورت مخروطی و رشته ای
  • اندازه‌های لوله ها بین  “1.4،  “16/5،  “8/3،  “16/9و”هستند.
  • لوله  فشار بالا از فولاد ضد زنگ سرد ساخته شده اند.
  • درجه‌ حرارتی که این نوع لوله ها میتوانند تحمل کنند از 252- درجه سانتی گراد تا 649 درجه سانتی گراد می باشد.
  •  در طول 6 تا 8 متر موجود می باشد.
  • این نوع لوله ها با مواد ویژه و طول های خاص در دسترس قرار دارند .

مزایا و کاربردها :

  • از این لوله ، به عنوان اجزای جابجایی سیال برای صنایع شیمیایی / پتروشیمی، تحقیقات و صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرداین لوله در اندازه‌ و درجه بندی فشارهای مختلف برای عملکرد بهینه قرار دارند.
  • این لوله با کیفیت بالا در صنایع مختلف عرضه و استفاده میشود . محصولات ما به طور خاص در پروژه‌های استخراج نفت و گاز و همچنین در برنامه‌های فضایی و هوافضا سرمایه‌گذاری می‌شوند.
  • لوله فشار بالا برای کمک به استخراج نفت و گاز در برخی از بدترین شرایط  در پایین حفره از جمله آب های عمیق و چاه نفت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لوله‌های می‌توانند برای کاربردهای کم‌فشار،متوسط، بالا و فوق‌العاده بالا تولید شوند.

نفت و گاز :

انواع تیتانیوم و آلیاژهای نیکل نیز در دسترس هستند. ما طیف گسترده ای از مشخصات و اندازه را که مطابق با الزامات صنعت نفت و گاز است، پوشش می دهیم.

هوافضا:

تمام محصولات با فشار بالا برای صنعت هوافضا تامین می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما در این حوزه، لطفا به صفحه ما در لوله‌های هیدرولیکی مراجعه کنید.


شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ تماس حاصل تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش انواع لوله فولادی فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *