لوله های سایز بالا تست گاز

لوله انتقال گاز سایز بالا

مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه انواع لوله فولادی ،  لوله صنعتی ، لوله های سایز بالا و انواع لوله های ضخامت بالا فعال بوده و با سالها تجربه و تخصص در این زمینه ، نیازهای صنعتی شما را تامین خواهند نمود ، لوله های سایز بالا تست گاز ، یکی دیگر از لوله ها است که مهزیار فولاد در آن تخصص دارد ، و این لوله را با قیمت مطلوب و به صرفه به شما مشتریان عزیز عرضه می دارد . جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله های سایز بالا تست گاز ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، ما شما را در امر خرید راهنمایی خواهیم کرد .


لوله های سایز بالا تست گاز به کار رفته در محیط های گاز ترش

مهزیار فولاد  طیف وسیعی از لوله‌های خطی که برای انتقال گاز ترش مورد استفاده قرار می گیرد را عرضه می‌کند .

انواع مختلف  لوله سایز بالا می‌توانند برای طیف وسیعی از حمل و نقل نفت و گاز در محیط های ارائه دهنده خدمات گاز ترش مورد استفاده قرار گیرند. لوله‌های خطی انتقال گاز ترش مطابق با استاندرد های GB/T9711.3 و API 5L/ISO31813-2007 تولید می‌شوند.


لوله های فولادی مورد استفاده در انتقال گاز ترش :

لوله های سایز بالا تست گاز مورد استفاده در انتقال گاز ترش ، بسته به عوامل متالورژیکی و محیطی، مستعد ابتلا به ترک خوردگی ناشی از هیدروژن (HIC) هستند.

عوامل متالورژیکی گفته شده  شامل عناصر آلیاژی، ریز ساختار، قدرت تفکیک، و شکل عناصر غیر فلزی است .برخی عوامل محیطی که بر HIC تاثیر می‌گذارند، فشار نسبی سولفید هیدروژن (H2Sو دی‌اکسید کربن، دما، pH محیط کشت و یون‌های تهاجمی مثل کلراید هستندبسیاری از شکست‌ها در خطوط لوله گاز ترش در سراسر جهان در نتیجه عوامل محیطی HIC رخ داده‌ است.

تلاش های قابل ‌توجهی توسط تولید کنندگان لوله های فولادی، کاربران، و سازمان‌های تحقیقاتی برای درک مکانیزمHIC ، توسعه یک روش تست آزمایشگاهی برای شناسایی و تعیین حساسیت پذیری مواد به HIC، و تولید فولادهای با مقاومت HIC  بیشتر، صرف شده‌است . در همین راستا استاندارد بین المللی NACE  یک تست استاندارد که برای لوله های فولادهای ایجاد شده است .

این روش رویه ای را برای ارزیابی مقاومت لوله های فولادی به SWC ایجاد شده توسط جذب H از خوردگی سولفید شرح داده است.این آزمون برای خط لوله با ضخامت دیوار 5 تا 30 میلی متر است. همچنین این روش شامل قرار دادن عوامل غیر محرک در آب دریای مصنوعی اشباع شده با S2H در دمای محیط و فشاری معادل با PH در محدوده 4.8 تا 5.4 برای 96 ساعت است.نمونه‌ها در صورت لزوم برش، وبه صورت متالورژیکی صیقل داده‌شده و حکاکی می‌شوند، به طوری که شکاف‌ها را می توان از عناصر کوچک، ورق ‌ها، خراش ها و … متمایز کرد. مرکز منابع معدنی و انرژی کانادا اخیرا به طور میانگین برای هر کوپن نسبت حساسیت ترک (CSR)، نسبت طول ترک (CLR) و نسبت ضخامت ترک (CTR) برای هر بخش را محاسبه می کنند.


جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله های سایز بالا تست گاز ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) آماده پاسخگویی به شما هستند ، یکی از بزرگترین اهداف ما ، کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *